地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17543    回應:3
敢說亮話

茶餐廳手記(#446)舖頭執笠結業的主要問題

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月1日

  今早去到茶餐廳,有客人話最近有一個舖頭執笠結業關注組,風頭好勁,人數已經去到10萬,所講及執笠的舖頭有3000間,而當中最主要的原因是租金太高,而據客人了解,當中執笠的舖頭是不用交租,是以營業額分紅,所以租金並不是主要問題。

  老闆話,咁多舖頭執笠是有很多理由,租金只是其一,但最主要的問題關注組並沒有講出嚟,就是請唔到人,就算伙記黑口黑面對住顧客都唔敢炒佢,最後生意下跌,結果是要執笠,不過,一雞死百雞鳴,在未來一段時間有很多國內品牌在香港開舖頭,服務人員是從內地來港,質素一定會比香港人好,香港人以後除了要跟國內業主租樓住之外,可能要同國內人打工,真陰公。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
5. Z 2024-04-01 14:14:04
不患離港消費,只怕長遠互相比較下,
繼而在港慳極儲彈藥,再離港豪花。
6. K milk 2024-04-02 08:10:23
唔同意,我地都有好多係內地新移民,服務一樣唔係個個都好,係個人問題,唔係地區問題,政府反而要留意社福開支,唔好養懶人
7. 茅波 2024-04-02 12:53:22
公司執笠,之前 拿到9百萬( 林鄭 一千三百億成立的 基金),  冇擔保 冇抵押 的 支助款項,  如何還?
政府 $  凍過水?