地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:51444    回應:59
文亮語

不識時務的網主

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年4月14日

  自從我發表「細價樓爆煲論」以來,在網站受盡冷嘲熱諷,最輕微的冷嘲莫過於叫我做阿傑,表面上話我識時務,內裡暗諷我轉軚,其實,我幾時有轉軚,我又冇賣走我的物業,而我亦非說樓市爆煲,我一再強調只是細價樓會爆煲,但我的確不識時務,唔知道這個網站絕大部分網友都只是持有細價樓,容不得別人講細價樓爆煲,我講買舖,是表達投資者的三字訣之一「狠」,很少網友識欣賞,反而有網友好似教仔咁教我,話我任性,我唔係幾明白。

  有老友叫我寫文章時寫一些網友鍾意聽的說話,他們希望細價樓升便講細價樓升,做乜要拗氣,我說不可能,他們只是用一個代號,講乜都得,如果我埋沒良心講細價樓狂升,他日爆煲,就會害了很多人,一定會給人媽到反肚,而那些代號者,早已逃之夭夭,甚至可能會掉轉槍頭,話我害死那些初次置業者,所以,我其實是不識時務,不過,在這個網站不識時務又不只是我一個人,網主亦不識時務,否則,在網站就應該登那些創新高,而非減價個案新聞。

  昨日,網站有兩段新聞,分別為「新界細價單位叫價狂減」「業主接受減價現實,樓市轉勢迫在眉睫」,沒有網友將這兩段新聞放在回應箱內,證明他們不喜歡那些新聞,所以視而不見,網主應以大局為重,以後不要再放那些細價樓下跌文章,否則,網站會越來越少人瀏覽,各位網友請原諒網主魯莽行為,如果我日後見到那些細價樓下跌新聞,我會運用「鏡子」方程式,那段新聞只有網主一個人睇到,各位網友放心。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Wong 2015-04-14 08:44:14
謝謝湯博士!
2. 路人 2015-04-14 08:45:06
其實湯生無需動氣,此平台供湯生發表個人意見及生活點滴。 其他人有不同意見不用太在意,您亦不是收錢寫大家想看的文章。 想寫便寫,想說便說。
3. 支持發放樓價大跌文章 2015-04-14 08:56:07
支持樓價大跌
4. 亮劍 2015-04-14 09:23:36
其實湯博士如能同網主交流一下,就知你的讀者有不少人之投資組合,好多元化。
就我每天互動的谷友,除了私楼外,唔少持有工商舖,股票、債券、房託、基金……
而且持有私楼者,亦唔係纳米楼為主。
其實呢幾年楼市升咗幾成,但升來升去都係细碼貨,我有不少朋友都分享過佢哋呢幾年D大碼楼租金原地踏步,毫無寸進,情況有如呢個零星期汇丰一樣。

其實小弟都同意细碼楼呢幾年升幅過巨,要透氣。
亦同意政府應防止財仔向實力不足者放貸,送他們一程。
又同意中大碼楼之前無乜升過,要追落後。

但另一方面,小弟對「爆煲」的定義;「四按」的解讀;點解租管只限细碼;為何父母要向財仔借貴利才有錢代子女付首期,真的不敢苟同。

最後我亮剑相信,湯博士你係從香港整體福祉出發,向力有未逮者潑冷水,等他們冷靜冷靜,出發點係正確的,呢次你成身箭,矛波同炳良真係欠你好大個人情。

5. 好人兄 2015-04-14 09:31:30
從跡象看來,一年內可能有博士出任一官半職之消息,在此先恭喜博士加官進爵先。
6. law student 2015-04-14 09:40:36

to 4. 亮劍

我同意細價樓升得太高, 而家買好大風險.

但唔同意中大碼楼之前無乜升過,而家要追落後. 我認為中大碼楼會企係度, 等細細價樓跌去拉番闊個合理溢價.

原因: 細價樓狂飆, 好大原因係人地借唔到錢買大碼楼(5成入場費), 要焗追細價樓, 什至納米樓, 而唔係覺得大碼楼貴所以要買細價樓. 而家大碼楼借貸比率既然無改變過, o的買家又大部份係上車客, 同之前一樣都係無錢買大碼楼, 而且而家好多係靠父母津貼入市, 除非個個老豆自己住緊層3,4千萬樓, 如果唔係無理由幫個仔買間千幾萬貨, 好話唔好聽, 買左佢個仔都供唔掂.

結論: 同意細價樓好大機會回, 大碼楼由於防守力強, 應該無升跌.

7. 流浪漢 2015-04-14 09:47:08
講黎講去,你要有point先得架?
8. Johnny 2015-04-14 09:55:42
大價樓都有升喔,第一城唔系升到爆邊咩?
9. 亮劍 2015-04-14 10:10:34
law student  兄……
呢排有代理問小弟会否去抽將軍澳及油塘一手,我借機問佢哋呢家人哋點玩磚頭。
他/她們不約而同(可能係阿頭教)咁講:60 後業主父母,剩幾個錢,小朋友大要結婚。
全家夾幾拾萬去抽,中咗就用後生仔名入一手楼花。

因為仔女係首置,除了 DSD 免付外,銀行對首置申請都容易 D 批,當然銀行因為有金管局壓測指引,因此要父母交人頭為佢哋的子女做担保。

到收楼後,呢家人有幾個玩法:

1 新楼(3~4房為主)舉家入住,舊居出售。
2 新楼(3~4房為主)舉家入住,舊居出租幫補供楼。
3 父母入住新屋(2~3房為主),舊居交子女享用。
4 將新楼出租(1~3房為主),等租客代供幾年楼,之後幾年到子女結婚才收回自用。
5 子女收完新楼自用(1~2房為主)。

其中由其以 2 及 3 最普遍。
10. 望東樓 2015-04-14 10:17:06
Few interesting observations in the local financial market in the last 2 days, which I blame them on recent rally in the equities market.
1. despite USD/HKD hitting 7.7500 and HKMA injected a lot of HKD into the market, HKD borrowing cost remain more expensive than USD along the curve
2. clients are dumping bonds (most of them issued long time ago).
11. 路人丁 2015-04-14 10:21:44
 買樓又好買股又好,  蝕錢根本怪不得任何人。專家意見只屬參考,  每個人背竟唔同,  資產唔同, 風險承受力又唔同, 跟本同一意見或方法無可能可以用係所有人身上。

見到有D人只來簡單問類似一句:"湯博士我依家應唔應買樓好?"或"湯博士我依家應唔應賣樓好?"見到都覺得好笑。你有幾大需求, 幾多歲, 身上有幾多cash, 答案已可以好大分別, 點俾意見你。同創富坊打電話上去問股票的師奶無乜分別。

我只想講老實話, 我由2011年睇湯博士文章, 同呢度的高手回應,  真係對樓市了解左好多, 呢點先最重要。買唔買樓呢D人生的重大決定, 外人邊有可能同你承擔。
12. law student 2015-04-14 10:43:31

【經濟日報專訊】股市暢旺,新盤現大手客入市,發展商亦加快銷售步伐。油塘PENINSULA AST昨晚盡推餘下106伙,個別單位加價4%,256伙已告推出。

 

長實不嬲都重量不重價可以理解, 而家會德豐又要盡推所有盤, imply 左0的咩?

若果遲賣仲好價, 點解要咁急? 之後有好多地可以投, 所以要收番資金?

13. Rice Road 2015-04-14 11:13:59
Dr.'s 'small flats bubble will burst'  article has damaged the interest of 
some people who are profiteering from the recent frantic escalation of price of small flats.
These people know too well Dr. is a highly respected and influential figure. His comments
will affect the market sentiment.
14. 物業初哥 2015-04-14 11:15:37
博士新書幾時出?我同一衆朋友都好心急想睇
15. Simon 2015-04-14 11:20:40

本人認為哪些認為樓市只升不跌者是不對的。樓市跟股市其實很相似,只不過樓市周期較長吧了。認為樓市只升不跌其實是痴人說夢的。

但問題是甚麼時候跌,會跌多少? 今時今日低息環境持續,香港股市大幅上升,供應不足既情況下,除非有黑天鵝,否則,基本因素好難令樓市大幅下跌。加上哪些樓市措施,持貨的人實力更雄厚,亦令樓市更難大幅下調。回看08 09年只回了十多個巴先,相信今天的樓市即使下調亦很有限

16. Oscar54321 2015-04-14 11:32:08
因為博士既獨立見解,受益唔少。

加油博士。

17. 中女社社長 2015-04-14 11:58:36
我看新聞時只會看所報導的事, 不會然後運用自己既常識選擇性拒絕或吸收當中形容既文字.

記得當年眾徒兒問師父對某段新聞既睇法,師父咁解釋:新聞所寫既,通常係發生左一件事,然 後去寫一個或幾個合理理由去解釋,極有可能寫出黎佐證既理由非常牽強,所以睇新聞,你睇既係一件發生左既事,但係當中既佐證,只代表寫稿人既意見,所以睇 完要自己消化,睇下個評論合唔合理才接受.

新界細價單位叫價狂減: 我會解讀為新界有物業成交
業主接受減價現實,樓市轉勢迫在眉睫: 我會解讀為有物業成交

如果單睇成交, 最理想係自己睇成交記錄, 本網已經大把資源, 不用去看報紙, 至於報章報導真係不敢恭維
18. law student 2015-04-14 12:04:55

就學術成就黎講, 一個就算最終証實係錯既理論, 但若有啟發性, 開前人之未想, 比起讀左等如無讀既文章(就算係正確)有意義得多.

牛頓既學術成就并唔係佢既地心引力論係正確(因為地心其實係無引力), 佢既成就在於佢既啟發性, 開前人之未想.

我諗博士既爆破論可以選為今年最具影響力既財經文章(姑勿論你同唔同意佢個結論).

19. Scoliosis 2015-04-14 12:48:19
即是博士叫各位先登記,再發表。明人不做暗示。要捧要摔要掟狗屎,請先登記,光明正大!right?
20. 亮劍 2015-04-14 13:00:32
呢兩個零月,湯博士的言論,掀動政府主管財金及地產高官神經,迫使他們提高警覺,降低香港銀行借貸畀準業主的按揭成数。
而香港那些大小財仔,不是給銀行斷糧绝水,就係因股東資金乾涸而扯白旗止借。

單單憑匹夫之力,力抗如潮入市的資金,勁!

就算 8 月湯博士真的輸咗,雖敗猶榮呀!
呢次小弟應敗於 PP 手下,賠上奶粉一罐……哈哈
21. HW 2015-04-14 13:08:27
博士黑仔,爆煲論生不逢時。爆煲論被瘋狂湧入的北水夾爆咗!

醒目的港人在股市很快就搵到5成首期買細價樓。今年第三季恒指破了大頂後,細價樓將升到冇人信。


22. HW 2015-04-14 13:20:05
刺激股市是阿爺為了救經濟的國策。香港細價樓有冇泡沫根本就不在阿爺的考慮範圍。

細價樓爆唔爆是要睇強國大媽!Understand!

港股今次的升浪,就如2003年的楼市一様,升幅可以大到你唔信。

港股狅升而细價楼狂跌?博士不愧為博士,同罗十䓤有得Fight!
23. 證人 2015-04-14 13:33:04
  

   我認為此次 "北水南調" ,  祇益股票,  冇利樓市.


25. Ronald 2015-04-14 13:47:03

湯博士從來沒講過「中價樓爆煲」,也沒講過「大價樓爆煲」, 而博士2月9日發表「細價樓將會在三個月內爆煲」的文章內或之後也強調,細價樓升多三至六個月開始回落, 到今天為止,三個月仍未到,何不稍等結果?再作追逐。

我和湯博士一樣,睇好中價以至大價樓,可能真的資訊不對稱,例如,有一宗細價樓創新高,又有多少宗低價成交呢?四百萬以下的細價樓交易宗數占整體交易比例多少?。午飯後我提供...


如果中價以至大價樓升,細價樓跌,相信上升中的樓價指數仍然上升, 除非分A,B,C類指數。

26. 打工仔 Andy 2015-04-14 14:30:23
博士只是憑良心, 將市場風險講出來。
27. 股票大時代 2015-04-14 14:38:40
股票大時代

最近最熱門的一個話題,當然唔少得股市好似食左春藥咁由25000點直衝上28000點,創2007年海嘯後的新高,當中唔少人的死股翻生,更有唔少人膁到痴左線咁係期指輕易執幾十個走。


只要你唔小心楂一張期指,以50蚊一點計你一路坐到今日,大約1張就執15萬,如果你楂多於一張就更肥。係各大唔同的討論區同群組,一些朋友以及朋友的朋友,據聞執百幾二百的人都有。呢家下下日日都升500點1000點咁,成交大到痴線,造淡被夾果班人真係好大穫,而好友當然high到唔識講野。


對於股市,隊長好耐之前已經沒有沾手,一方面隊長cash少,二來可能係輸足幾年,先比你賺番一穫金,如果真係玩,都可能係叫做咁多年打番個和,或比你一次執多十萬八萬,始終隊長我玩樓多過玩股,所以就算玩都係有限數,自問食正都唔會食得好深,所以亦白白錯失左呢個黃金機會,呢家的心情就有小小平常心咁去葡萄人地賺大錢 :)。


不過係大時代下的股市,隊長亦唔係無受惠,隊長抱主一個諗法就係股樓係有一定的互惠作用,係股市極暢旺時,對樓市係有一定的正面影響是肯定的。就前幾日而言,已經有報導指有上車客因股市賺錢就買左青怡花園,而我相信如果你去問緻籃天的買家有無因為股票受惠而更加進取同肯定咁去買,我可以都幾肯定一定有好大部份人部你有,因為無論財力上可能有準買家執多左十萬八萬條數易計左,又或者只係心理上覺得自已D錢多左買得舒服左,都一定會係心理上加強置業的信心。換言之,樓市係股市暢旺下,價錢就會更硬更容易上,所以隊長楂住的貨,都會受惠。


其實隊長認為樓市同股市的關係就好似美國冒險樂園(或者歡樂天地,如果你係夠老的話),你入左去玩就用錢係入面轉下轉下,但如果比你中一個大獎攞好Q多獎劵的話,作為一個散戶,cashout換獎品就一定換大獎,亦即係一層樓。其實係香港地,一個普通人你比執一舊大錢,你一係就豪豪地食下佢飲下佢或者去旅行用下佢,但係再用唔晒的話,之后你走唔甩就係車同樓。大部份的香港人,其實住的空間都係相對外國狹窄,所以有9成人搵到大錢賺到大錢,唔諗投唔投資,唔理有無樓,都會有改善空間的需求,2房變3房,3房變4房,舊樓變新樓,好多人都未滿足住屋需求,所以呢家股市好似派錢咁送比D散戶,下一步自然樓市就會又推上一格。


所以作為樓市投資者,我都好希望股市能夠再創高峰,好話唔好聽如果今次一下炒到30000-40000點,我真係睇唔到香港的樓仲有幾耐可以係400萬樓下上車。不過,更重要的係唔好升得太急,要維持一段時間咁上,唔好用3幾日上30000幾點后,然后又一插番2000點咁搞到一班人變晒蟹,只要股市能夠維持高位再孕育散戶獲利,今年的樓市就更加好似啪左類固醇咁節節上升,大家睇黎今年都可以一齊食大茶飯了。
28. law student 2015-04-14 14:50:56

股票升係咪真係會多左人買樓?

我有以下問題:

1. 股票升左, 但唔沽出, 即係無cash, 點買樓?

2. 股票升左, 沽出變現, 即係有人接左你貨, 你手頭多左cash, 佢少左cash, 成個社會睇, cash 無多無少.

29. yy 2015-04-14 15:14:46
講升講跌悉隨專便,作為一個成年人,說話要有理據,要經得起辯證,閣下自稱博士,這點應該明白,在兩個多月來,貼文駁博士的多有堅實數據,同時指出博士的論據出錯,但閣下砌詞詨辯,什麼轉按就是二按,房協的貸款方案又被指為財仔二按,已悉數被貼文踢爆,還好的是閣下自定五月八日為三個月死線,到時出現不了一萬二千宗二按已是肯定的,至於這二十幾日細價會否下跌三成,到時自有分曉。
有反向論據出現,就指對家是基於自身利益,只持有細價樓;不循理據互搏,乎復何言!
30. yy 2015-04-14 15:26:08
28/F  現在資金四方流入,金管局要多次釋出港元以免港元升穿匯價上限,港人如有賣股票"good"水,收的大有可能是外來資金。現在香港是大水漫灌。
31. Ronald 2015-04-14 15:38:10

如果以400萬或以下界定為細價樓, 那麼;

2月9日至4月10日的40個土地註冊處工作天, 住宅登記買賣合約合共9105宗,總值639.0522億;

400萬或以下登記2992宗, 以宗數計,占32.86%;

400萬或以下登記2992宗的價值為91.5905億, 以價值計,占14.33%。

大家睇睇, 中價以至大價樓升,細價樓跌, 整體樓價指數走勢會如何?

32. 引刀一快 2015-04-14 15:55:47
To 29樓,yy兄

首先,博士係一个学历,係由有相關资格嘅學術機構“授予”嘅,人家冇得話“自稱”嘅。

做生意嘅人,冇可能只睇數據做人,數據來源,搜集方法,數據代表性……等等,都必須細究,只睇數據嘅人,唔係俾街外人食,就係俾自己人玩死,好多人見到數據就囫圇吞棗,有冇諗過一個項目有幾多部份係不能量化嘅呢?可以量化嘅部份,又係咪做足?
人家話爆,你又硬加”三成“,所行非理呢。


33. 收租王Tony 2015-04-14 15:59:06

d大陸同胞炒貴晒我地d股,政府快d出招啦!!

388已遠遠超過年青人負擔能力,快d出招!@_@

強烈要求對股民加強以下操施:

1)股票行要為投資者做壓力測試,投資資金不能多於總資產40%

2)任何以個人或公司(不論在何地註冊)名義買賣股票,並在取得後24個月內或36個月內將其轉售,均須繳交「額外印花稅」。

3)增加388供應,以穩定價格

4)持有多於1手之股票需額外繳交印花稅

--------------------------------------

炒貴晒d股啦!快d出招啦!!!大時代黎啦!^_^

--------------------------------------

股市原意,乃讓集資搜資有其地,社會向榮,人皆有賺,

惜人性貪婪,耗盡心思,巧取豪奪,樂土成煉獄,血雨腥風,殺戳不息,
無數人蕩產傾家輸性命,勝者則喪良知人格,
余於股壇數十載,未嘗見一真正鸁者,
智者應知此乃一處永無贏家之戰場,

取勝唯一法……「及早離去」四字而矣!

34. 細價樓 2015-04-14 15:59:49
其實點為之細價樓?
35. 40G 2015-04-14 16:03:35
你沽出的股票,會不會是中資外資接左,個餅可否解釋為大左d,而有賺錢收回cash的人也可能買下其他資產?請指教!謝謝。
36. 冷眼旁觀 2015-04-14 16:04:07
同意29樓yy , 有理據,夠質素。
37. Peter Paker 2015-04-14 16:16:40
To Ronald

以租金增長速度去看,A類單位大部分時間都係最快,但過去2-3個月,B類開始超過A類,而C類雖落後A及B類,但C類由之前的大落後已追貼A一B類

38. Peter Paker 2015-04-14 16:21:35
儘管C類租金升幅及速度已追貼A一B類,由於DSD及其 progressive rate 的關係,c類售價升幅遠落後A一B類

39. Peter Paker 2015-04-14 16:24:47
Diagrams per 37/F - 38/F are from 1/2012 to 1/2015
40. Peter Paker 2015-04-14 16:30:18

To: 亮劍兄


老實說,博士這3個月的文章,我絕大部份是不同意的,是冇客觀理據的,與2015年之前的成180度的對比,小弟是十分失望,即使是維穩出發。不過,以博士一把口根本無力改變未來的走向,因為博士一把口無法增加土地及房屋供應。

41. Peter Paker 2015-04-14 16:38:09
博士,不識時務的,還有我,但我只忠於事實
42. 一名代理 2015-04-14 16:41:13
一直都有留意博士文章, 自從去年細碼樓呎價炒上天后, 心感不妙, 很想博士叫停唱好樓市, 直至最近見到細價樓爆煲論, 估不到早前的淡友反過來批評你, 奇怪!
43. Ronald 2015-04-14 16:47:55
如果要上載哪些由地產代理選寫的創新高個案新聞稿, 有可能的, 應該加一兩宗日前日後同類新低成交作為襯托, 以免不當地影響準置業者情緒。明天試試, 現要起行去浸大...
44. 收租王Tony 2015-04-14 16:49:49

宜家股市仲瘋狂過樓市多多聲,現在股市應相比樓市處於更不健康既情況,PE高到極不尋常,

唔知博士幾時出返篇..

 

“細價股爆煲論”,

 

以博士智慧,警戒下d投資者呢?

為人為到底,靠你啦!

45. 博士倫 2015-04-14 17:34:41
博士,我有留意果兩單減價,但睇完真係得嗒笑,果d跟本唔係減價,我住附近,好清楚係咪真係大減。
46. 蜕变中嘅懒人 2015-04-14 20:26:13
细價樓會爆煲?
懒人其實而家都唔知乜野係細價樓,有啲樓面积係細但係個價一啲都唔細;
有啲樓個價係好細,但係間樓细到唔似樓、似個房多啲。
其實係咪应該話细價房會爆煲,或者話棺材樓會爆煲,或者話太空倉會爆煲至啱呢?
唔知有無人今晚舉手問博士呢個問题呢?
如果一間正常嘅樓仔住得人,而個價又細點會爆?唔明。
47. 八十後 2015-04-14 21:28:10
博士, 

小弟能在這裡看博士的power point 嗎?博士可以在這裡分享嗎?
48. 樓市好友 2015-04-14 21:42:39
TO 亮劍:

成功即是成功, 失敗即是失敗. 無所謂的"就算 8 月湯博士真的輸咗,雖敗猶榮呀!". 博士係一位好有影響力嘅人物, 每一言一語都能觸動市場嘅神經. 所以發表的言論一定要務實, 唔可以跨大.

以我所睇, 8月樓市最多跃幾個%, 但博士因發表嘅爆煲論令博士人氣升咗幾佰%. 證明博士係MARKETING嘅高手!
49. 甘拜下風 2015-04-14 21:59:34
湯博士:

忠言逆耳係最難聽,但卻最受用!
50. 熊 2015-04-14 22:00:16
其實佢自己頭先響bu個答問環節講左「爆煲」係嘩眾取寵既用詞。佢響bu講左,樓市唔會大跌爆煲,我諗佢意思係樓市會微調,佢自己講:樓市會平穩發展,中原指數去到120會有承接
51. BBB 2015-04-14 22:04:44
各位高手,無需動氣,博士作為樓市達人,自然有各界別的資深好友分享意見,試想想銀行高層和地產大亨之間的飯局閒聊時,那會把一堆數據放在餐桌上?最重要是博士願意把訊息消化後,點醒世人,細價樓業主才避過一刧,確實功德無量

其實,我相信,如博士保持沈默,細價樓很有機會在今個四月股巿大旺時,觸及頂位,到五窮六絕時開始冧,並引發銀行call loan , 甚至銀主盤

但一篇細價樓爆煲論,有如五雷轟頂,一巴掌打醒果班廢柴高官及局長,以維穩及中國利益為先的港共政權,驚覺,如果樓市波動便不能達至'和諧'及中央的期望,於是把原本到CCL150點才推出的新招,加快實行,硬生生把五六月的冧市變成健康的慢回

各位細價樓收租佬,應該會心微笑中
那些未上車嘅朋友,可以安心等美國加3~5%息先有著落或被迫抽發水新盤Σ(゚д゚lll)
52. Quote 50/F 2015-04-14 23:01:47

「其實佢自己頭先響bu個答問環節講左「爆煲」係嘩眾取寵既用詞。佢響bu講左,樓市唔會大跌爆煲,我諗佢意思係樓市會微調,佢自己講:樓市會平穩發展,中原指數去到120會有承接 」

咁即係點呢﹖佢寫文章話有1.2萬個四按會變銀主盤,細價樓在3個月內(後來話人誤會了,他是指3至6個月)爆煲,佢話依家金管做野,截了財仔水喉,財仔要樸水還錢,勢必迫借財仔做按揭的業主還錢,又要二婆迫大婆,二按登記浮面,那借財仔做按揭的業主又要借大,肯定會爆煲﹗叫人依家唔好買樓,改為租2年,2年後至買,依家又說不會爆煲,會平穩發展,咁真係聽佢講放棄買樓的人,現被租約綁住,這些人2年後怎樣呢﹖

佢話120有承接,原因在那﹖為何是120﹖唔係110或130﹖又係靠估﹖隨口說﹖

53. Ronald 2015-04-14 23:41:21

to : 29/f, yy,

何為堅實數據?是否中原提供的數據就是堅實數據?我們另一家公司沒有提供堅實數據,但有提供清單(Listing),請參考:http://www.cpm.com.hk/secondmor.php , 以下連lunp sum of breakdown 都畀埋你。

湯博士不是沒有數據, 只不過寫文章風格與PP不同, 湯博士是理論派, 喜歡講形勢, 數據只會輕描淡寫, PP是數據派, 所有數據以表格詳細列出並製圖,各有所長。

以下湯博士都有的數據, 不知yy你想要甚麼堅實數據?在土地註冊處有登記為Mortgagor的716家財務公司名單?留個電郵給我們的admin@property.hk, 或請註冊一個藍色用戶yy,下次我們聚會叫埋你。

財務公司一按, 二按至八按 Loan Agreement Deed of Loan 

登記年度

財務公司按揭合約宗數

中原提供

私人住宅一按宗數

科一物業按揭提供

二按至八按

總計

2011

3047

10959

14006

2012

3196

11816

15012

2013

3448

14884

18332

2014

3883

16750

20633

 以下是我們的同事在FB做埋圖

https://www.facebook.com/pages/%E5%9C%B0%E7%94%A2%E8%B3%87%E8%A8%8A%E7%B6%B2-propertyhk/223675036923?ref=aymt_homepage_panel

54. pp 2015-04-15 00:02:58
大家可以暢所欲言,但是要有研究再發言才有意義。博士係好勁,大家不需要盲目𣛟,P&P亦好利害,不用質疑。今期博士的淡,係比以往的看法大變而有點不沉常。施零的大方向也有很好好基本因素支,我個人看大方向而走,既然環球低息、物價貶值為大方向,資產為本的樓價實在好難跌。所以博士今次的方向我不同意,所以開賭局CCL>150.  結果係冇得輸。
 
Dr TONG
Dont be discourage, we like to see both the positive and negative view of property market and then analysis of the view for reference. Reader will have their bright eyes to make their decision.
55. Ronald 2015-04-15 00:54:22
深夜了,看多一次文章,看到最後一句,令我會心微笑入睡,good night
57. 支持博士 2015-04-15 10:15:28
講白D,博士都無當你地friend. 總之,我地唔理樓價再升幾多,博士繼續唱淡,唱到跌為止
58. Enitsirc 2015-04-15 12:03:22
博士你好。
很慚愧從未留言,見博士有感慨嘆即留言表支持。
非常感謝博士一直毫不吝嗇啓發受眾,無聲支持你的人仍很多。

(80後,從事法律,已放出海嘯時購入的細價樓,正在保留購買力、留意新盤中,拜讀文章年資約一年半。)
59. 加按用途 2015-04-15 14:10:49
其實有冇數字佢地二按加按係買樓定係其他投資? 負利率其實係迫人借錢,好多人都加按投資。作為自住樓,重可以扣稅同接財爺派糖,就算係今年先買,實際回報唔止4%,上年買就更加唔止。

香港人借貸高,係因為好多人都借錢買入有yield既資產,好多窮國如菲律賓巴西,佢地借貸律好低,因為連借錢既資格都冇,就重有都係冇yield,而且利息起高。
A: 借貸佔家資產5成,利息2厘,資產回報4厘。
B: 借貸佔家資產1成,利息10厘,資產回報1厘。
你話連個家庭安全D?

60. Pp 2015-04-15 22:13:54
大家可以暢所欲言,但是要有研究再發言才有意義。博士係好勁,但大家不需要盲目支持,P&P亦好利害,不用質疑。今期博士的淡,係比以往的看法大變而有點不沉常。施零的大方向也有很好好基本因素支,我個人看大方向而走,既然環球低息、物價貶值為大方向,資產為本的樓價實在好難跌。所以博士今次的方向我不同意,所以開賭局CCL>150.  結果係冇得輸。

我們好欣賞博士當日獨排眾議,以第十個人的理論頂住一眾大淡友如十聰,沈大師、陸冬、C老板、昇哥、近輝哥、逃冬、乜教授甚至得林、鬚曾等等,無數投資者、初置業者堅守至今天略有收成;可是,年初開始博士所提出的觀點及理論,確實令一眾小業主有些擔心,作為小業主,如果堅持相信博士所提的爆煲論,實在是無法不考慮放哂所有物業,即使是唯一的自住物業,畢竟如果真如博士所言的細價樓爆煲,樓市隨時會跌三至五成,守到幾時會番生都唔知,小業主承受不了這種衝擊,真係會出現跳樓燒炭的塲面,所以這種爆煲論所產生的驚嚇力非同小可,信者意味著大家要盡快賣樓,不信的人則要尋求其他智者給予更多、更具體的數據分析才能令自己有信心守下去、此時,P&P給予的分析及數據的確是我們守下去的精神食糧食,所以在此要多謝博士提前引爆的理論,也要同時多謝P&P給予的數據分析,多得二種數據後我們再自己決定未來的投資方向。另外,的確以博士的知名道,言論足以影響整個市場甚至政府的決定,記得當日我們在些發起反對3D的言論,博士幾扁文章就足以阻止了大家的反對甚至正面引導至3D的順利通過。
61. 陳仔 2015-04-21 15:45:15
支持博士!
繼續做自己,寫自己想寫嘅文章,客觀分析,俾讀者多個角度思考!