地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:76247    回應:151
文亮言
辣招,按揭,租管
 
湯文亮博士
紀惠集團行政總裁
2015年2月6日

  最近,細價樓樓價飆升,在樓市供應量未能滿足市場之前,政府可以做的事情不外乎加辣,收緊按揭,或者推出租管。前兩種方法政府不但已經做了,而且做了很多次,辣招不斷加辣,SSD之後,推出BSD及DSD。再之後,延長SSD年期及增加其稅項。如果不在物業市場搵食,我相信未必有人可以立刻講出上述三種特別印花稅詳情。可想而知,政府修改了幾多次,老實說,辣招到現在已經辣無可辣。再出招,倒不如禁止市民買樓還顯得干脆利落。
 
  銀行收緊按揭,亦達到史無前例,當然,在日治時代,市民根本不能向銀行借到錢買樓,現在的情況是稍佳,只不過,現在不是日治時代,用日治時代的方法管制樓市,是不能長久。香港經歷三年零八個月的日治,便再次重光,政府為紀念這日,特此放假一天,叫“重光紀念日”,現在,未知銀行幾時可以放寬按揭,會不會有重光的一日。如果銀行繼續收緊按揭,又讓那些財務公司肆無忌憚參與物業按揭市場,很快,物業按揭將會變回日治時代。我不是說笑,雖然大多數日本銀行早已撤離香港,但“日立”在較早以財務公司身份重回,不但可以避過金管局監管,可以放任借盡,更加可以收取高利息,銀行家早已牙癢癢,但又沒有奈何。正因為政府放生財務公司,導致細價樓業主可以向財務公司借錢而不受政府監管,最後,細價樓樓價急升。只要政府將銀行和財務公司一視同仁,細價樓樓價才有望回落。否則的話,唯有出租管,我一講租管,很多網友便發出反對聲音。從回應來看,他們並不認識租管。我會另外寫一篇關於租管利與害的文章。
 
  政府一向以來打擊樓價,都打正穩定民生旗號,但所做的事,出的招卻又反其道而行。辣招,收緊按揭都是針對豪宅及中型單位,細價樓影響輕微,如果真的出租管,都只是管制豪宅及中型單位,細價樓一樣會飆升,故此,出租管,一定要從細價樓着手。我認為,二萬五千元以上租金就不用管制,因為那些物業市價應該超過一千萬,不是民生樓。其次,要有一個年期,五年就差不多。在未來五年內到期物業,都可以凍結其租金或加租不得超過10%,上限二萬五千元。在這五年,政府解決房屋問題的工作就是增加供應,待供應穩定之後,便應該如期放寛租管及逐步放寬辣招,即使是如此,SSD推出已經接近十年,不是一個臨時措施,如果政府未能如期增加供應,樓價繼續飆升,再出招都沒有用,所有問責官員應該下台,讓新官員再想辦法。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 收租王Tony 2015-02-06 09:12:33

其實租管都唔會有用

我租俾人一定打大租約先,然後提供租金折扣,然後搵一個肯配合的租客立約...

如現租金$10000,新租管租約打定$17000,再提供$7000折扣不入約,

收租佬不會有損失,但租客如果唔交租就......

仲有最大問題,差餉估價會上升,租值上升,得一間樓d業主就會增加成本,因為差餉就會狂升..

其實博士冇乜細價樓係手,唔好俾咁多提議干預市場,因為越出招只會越亂,你持有咁多中高價樓,有冇興趣諗多d方法打殘埋中高價樓既樓市呢?

2. pp leung 2015-02-06 09:27:59

I don’t support the point of "推出租管" will down regularate the rental market as most property investors are now too strong that they will select the best tenant to rent rather than those low middle class tenant. Even let the flat vacant. The property market will soon shortage of rental flat suddenly. This measure is very very dangerous if the government adopted. The Government had done it wrong at the very begaining, the government should not do anything that deform the normal market leading to the situation not difficult to control.

3. pp leung 2015-02-06 09:29:39
now difficult to control
4. 打工仔 Andy 2015-02-06 09:40:39
《明報》報道,過去於豪宅市場經常出現「一盤多按」的現象,近期似有蔓延至中細價物業的趨勢。標榜 「港人港樓」的長沙灣喜雅於2012年開售至今,短短2年多竟驚現4按銀主盤。代理指出,該銀主單位位處2座極高層,原業主於2012年斥571.5萬元向房協一手購入,過去1年先後向銀行、房協及私人財務公司(俗稱財仔)承造4次按揭,最終因無力償還債務而淪為銀主貨,近日獲多組買家爭購,並以688.8萬元沽出,成交價創屋苑2房新高。
5. 亮劍 2015-02-06 09:41:53
湯博士……

呢次我唔撐你,因為我老友 PP 做咗一份研究,佢發現呢家上細碼楼買家的實力,並非普通人睇咁弱,而且佢哋可班出來的首期同供款能力,竞然強過好多換楼客,詳情請你去 PP 果度瞄一瞄。
如果你真的有少少時間剩,亦可順便睇埋小弟的回應。
6. Peter Paker 2015-02-06 10:14:58
博士,小弟今次不同意您關於租管的看法。首先,根據1950 - 1960,由於民革逃亡朝,香港人口由50 - 60萬十年間急升至200萬(印象中,per 王于漸一本講房策的書),當時租金急升,因為住宅嚴重供不應求。於是乎,港英政府實施租管。由於租管當時限制物業應有的價值,冇人買樓,當然亦冇人起新樓。冇人起樓,就解決唔到供不應求呢?除非政府包底起哂所有屋

但是,供不應求的問題是須要新供應才能解決。最後,使到出現更多、更細的劏房,其次,在當時,有超過1000間開發商,不過他們是起木屋及尞屋,唔係起正常樓。

去番今日的香港,若然政府今日出租管,我敢寫保單,一定冇人去投地及起樓。冇新供應,又如何解決供不應求?運房局所謂的70000幾個的潛在供應冇5-6年都出唔到市場,根據歴史數據的 pattern。同時,果70,000個潛在供應在冇新供應下可以頂到幾耐?不要忘記,香港今日日有112萬間屋。

現時租、賣盤已嚴重干水,再加上每年香港有3-4萬新增家庭,以及冇人願意起樓,但需求持續,你估我有冇計在租管以外的額外金錢?到時,我恐怕係租客迫我收$叫我租俾佢。

博士,小弟如有得罪,還請多多包涵




7. Weinilourson 2015-02-06 10:17:47
The international experience of rent control is that it doesn't work. Low income families will not be able to rent what they are renting now, and there will be a shortage of rental flats immediately. Developers will not build new flats anymore. 
You can look up the experience of rent control in international cities like New York. 
Please do some research before making such comments. 
8. 打工仔 Andy 2015-02-06 10:49:27

博士

你今天的文章如果比人利用, 大造文章話你支持實行租管就大件事了!

9. 挪威擬立法禁施捨乞丐 2015-02-06 10:53:01

 

應該學吓發達國家如挪威,所有受資助或去資助他人的都是違法,甚至判囚,天下太平。

 

挪威政府擬立法在全國禁止行乞,甚至連民眾向露宿者施捨金錢、食物或提供庇護所住宿,也屬違法,最高可被判囚1年。當局指法例旨在打擊經營行乞網絡的犯罪集團,但有議員斥當局變相提倡「窮人有罪」,「歐洲最富有的國家當歐洲最窮人口是罪犯,連求助都要褫奪」,亦有志願團體擔心日後或因向露宿者提供食物和食水而被監禁。
10. CY撐本土,本土愛租管! 2015-02-06 11:14:09
最好亦最容易實行的租管係禁止租樓比非香港永久性居民,佢地一係唔來香港,一係就比BSD買樓,咁就最有效,打殘收租佬,樓淡租樓日日賺,政府又可以多稅收,以CY連投資移民都可以叫停,行呢一步都唔係冇可能。

11. 路人 2015-02-06 11:23:59
租管在2014年7月時取消,當時行政會議召集人是CY,林鄭是房屋及規劃地政局常任秘書長,要他們今天已經高陞的我打倒昨天的我,太陽從西方升起來比較容易些!
12. lga908 2015-02-06 11:46:59
博士  你咁樣提議  很快所有樓租金就會以各種名目加到$25000
13. lga908 2015-02-06 11:49:07
1樓 Tony 嘅講得十分好!
14. Richard Tong 2015-02-06 11:49:58

Very appropriate opinion!  Like
15. 路人 2015-02-06 11:58:32

生約是指租客有權以協議的租金,再續租該單位,換句話說,業主無權不續生約;當然,如果租金下降,低於協議的生約租金,租客寧願不要生約的權利,再與業主達成租用協議,所以生約基 本上都是對租客有利的。

以上正正就是有租管時的情況,但在今時今日一切都是要按租約執行,現在一年生約一年死約,租約會寫第十三個月之後雙方都有權終止租約,而並非只有租客有權以協議的租金,再續租該單位,業主無權不續生約,一切合約都是對等的!如果只有一方可以做而另一方不可以做,這就是不平等條約,律師會請你們馬上將你們網站『法周刊』的有關內容更正,不要誤導市民!

16. 亮劍 2015-02-06 11:58:58
最近買咗迎海星湾的小業主陸續收楼,K 宝話成個2期 8xx 個单位,只有幾 % 单位放租,实呎租兩房平均成 34 元,叁房就係 32 。

其實呢幾年因為政府打擊房價打得實在成功,因為佢好成功地將首置客外的所有潛在買家,打得 7086!


舊陣時每當大型楼盤收鎖匙,定必有短線客,因為唔想上會而平沽,但現在有咗 SSD 3 年鎖定,呢D「執死雞平盤」,無晒!

那發展商啲貨尾,再無人同佢搞亂檔,當然做埋清一色,唔通仲同你食一番或雞糊?


往日大盤收鎖匙,如果長線投資者「 踴躍認購」的話,地代果 D 鎖匙真係多到要用蘋果箱黎裝,咁那些有實際租楼需要的小夫妻,真係可以「任揀」!

你要高層、有靚景、個則實用、向南向海,任君選擇。

而且因為租盤海量供應,你當然做果班收租佬世界啦,長達兩年死约之餘,一手有會所泳池全新楼的呎租,竞可低過同區百無半新舊,大家已經耳熟能詳,但現在無呢支歌仔唱啦,因為買咗呢 D 大盤嘅小業主,绝大部分係分支家庭或上車客,他們大多在裝修完之後,就搬去自住,那租盤從何而來?

因此有租住需要的人,一來揀無可揀,二來你希望壓人價,唔該過主!


因為有人打房,咁發展商當然就住玩唔同你癲,之前間唔中攞D農地、工廠、發電廠及貨倉去同政府傾換地及補地價, 當然「彭美拉傷」,無人再去攪啦。

政府呢個打房政策,講句衰 D 係用火水來救火,嗰班邊緣置業者及有實際居住需要的租客,直D講「 真係多得你唔少 」!
17. 順口開河 2015-02-06 12:11:15

湯博士近日順口開河,好易走火入.......魔。


18. windyhk 2015-02-06 12:15:41
在供應沒有大增加的前提下,成個POOL無大變過。
根本塘水滾塘魚的情況。
但原本塘水還有一些流動。賣出買入,出租完約等等。
3D已經減少賣出買入的流動,還要向出租完約打主意?
3D挾升樓價不認,將來租管挾升租金更不會承認。

池塘不加大,又減少塘水流動,塘魚豈有不窒息而死...
19. yylam1126 2015-02-06 12:33:28
大家不用討論太多, 最王道租管分析一定是張五常的:

theory of price control 
20. 同意1樓Tony 2015-02-06 12:42:03
唔該筆者都建議吓租管,管吓自己D中價貴價樓以及寫字樓店舖嘅租金,唔好剩係話呢D物業唔係民生
21. 恕我直言 2015-02-06 12:55:18
博士點解吾打冧豪宅市場先,點解要推冧細價樓先?推冧細價樓,現有業主點算,反而推冧豪宅,正如你所說不是民生樓,對普羅大眾影響冇咁大,只要豪宅樓價同租金下調,自不然細價樓跟著下調,吾通貝沙灣租萬三,D人仲用萬幾租沙一咩。再者租管點解要有分水嶺。老百姓就不能享有樓價升幅,租金收入。我覺得博士今次比較自私。
22. HK CHE 2015-02-06 12:56:22

 Poor Analysis mr. Tong ,

 Those buying property less than 6M, are real investors nowadays, they already sold their luxury property, and in return buy 10x small flats to collect rent. Due to the rental return, bank mortage advantage, and bigger market ;

 That is the reason why small flats rise up so suddenly and signicantly !

 

23. 收租王Tony 2015-02-06 12:57:54

我其實都好欣賞博士既文章,不過佢話$25000租金以上唔係民生樓,唔應管制,我就唔係好認同,大家都係收租佬,靠收租搵食,要管,就一齊管,要賺一齊賺,要仆街就一齊仆街,點解要分化?佢自己同佢千金有大量中高價收租樓就唔管,管自己手上冇既上車盤d租盤政策,好彩佢唔係政府官員,否則係下一個松松...

就算推租管,我地收租佬都會有方法應對,除非你唔租,高價租盤租唔起,上車租盤你都要租住先!

一推租管,冇新收租佬入場再買樓放租,因為怕煩,陣間租左俾但阿婆拉柴仲大鑊,即變凶宅,長者一定冇樓租,因為業主唔會租俾你,然後地產商唔起咁多樓,冇新收租佬買樓放租,市場缺上車租盤,租盤價升,優質單位業主就會選個優質租客,到時你就知租管既利害!

我之前講過我會打大租約將$10000去到$17000,會推高差餉,其實唔止..

呢個價真係會慢慢成為市場價,因為市場已冇準確租金數字,$17000就會成為真正租值!

我都好有興趣如果租金可以好似車保咁有NCB都唔錯(當然NCB可以每2%/5%咁上),

第1年$17000個月,第2年續租如第1年冇Claim過任何野有5%NCB,即第2年月租$16150,如此類推,咁都幾好,起碼租客為左下年多d NCB會錫住你d野黎用...

呢度真係學到好多野,我有幾間樓收租,都要多謝大家對樓市既睇法,各位作者加油,多謝你地!^_^

24. dz 2015-02-06 12:59:16
租管無論以任何形式推出,一定會製造大量黑市交易及(經濟學)無謂損失,對而家民望處於水深火熱政府,一點好處也沒有。

另一方面,租管立竿見影係即時推高租金,政府何必推出一個在三個月內便可在RVD看到不利效果的政策?

難道政府樂見租金升幅比樓價升幅大?不太可能吧。

博士,今次真係好難同意你的看法。
25. 大寶二寶 2015-02-06 13:08:41
又講租管,唔通博士寫到冇嘢好寫?
26. 博士老懵佐? 2015-02-06 13:21:48
to 一樓收租王tony
非常支持你的論點
博士今日傻q佐,好似係比人冒名寫篇文甘
幾年博士d文章都唔係甘架風格,今日呢篇真係不敢苟同
簡直鳩up一樣
27. 不敢苟同x2 2015-02-06 13:24:40

又講租管,唔通博士寫到冇嘢好寫?x2
看完篇文,我想撕爛同博士的合照😂

28. 亮劍 2015-02-06 13:32:14

亮劍 2014-03-24 11:31:10我咁寫

截到昨晚止,貼市價推盤的長沙灣丰滙未開賣先旺場,久違的睇樓排隊人龍再現,現時累積入票約3 千張,日內有望加推,預料本周六(29日)開賣。昨午現場所見,售樓處外集結人龍,並且打曬蛇餅------

 

現在新盤開價有一個現象,就係三房有折讓、兩房貼市價!

而一房單位,因為之前開賣嘅新盤及貨尾,鑊鑊一炮過清倉,因此地產商不單止冇平賣俾人,仲會開出溢價揾翻少少,以補貼大碼貨滯銷之損失。

政府之前推限呎限量地,本想增加整體樓宇供應來造數,那發展商仲唔借題發揮,先落个低價來食你政府庫房頭注?

再借政府呢個 3 D笨招,鎖死那些 2AB類中下價供應,地產商便可提供各小业主不能承受嘅弍按安排,以及 SD回贈吸客,因此呢 D限呎限量地所起嘅樓,好大可能食埋 2 島」!

再計埋呢个打房政策,話就話打擊需求,實際上連供應都打擊埋,因此政府隨時輸埋个尾!

呢幾拾鋪政府同地產商玩嘅十三張,真係好可能頭弍尾到輸曬,隨時通派!!

 

現在嘅狀況係:-

上車客買樓冇平到,隨時同大碼樓買家代找 SD

政府加埋曬整體上土地供應冇多到,樓宇庫存龜速增長。

整體上平均賣地價低咗,成交狂跌印花稅少埋,庫房收入減咗唔少。

攪到小业主鬼揸、地代猫挖、裝修及律師小露寶!

剩下有米嘅 D E類買家,可用「平價」買倒樓!!


…………………………


楼上各位C兄,大家少安毋躁,請睇小弟上述回應,政府呢幾年所出的花椒八角,全部都是「表面打七你、其實幫緊你」;反之「表面幫緊你嘅,實在係玩九你」!

請大家醒目D,「正言若反」!

現在政府「話」將會收緊细碼楼的按揭成数;加压測去到4厘;按保只按到八成;與及汤文亮放風搅租管……全部都要用半杯水理論去考量。

29. 惜緣 2015-02-06 13:38:13
我諗博士係用心良苦,大家討論下租管的害處,等班官員唔會亂推出百害而無一利的租管,我是這樣理解的,請各師兄多多指教、多多包涵。

30. 正義之士 2015-02-06 13:44:57
樓上既收租王tony真係仆街 走法律罅不特止 仲做假文件 香港真係好多好似你咁仆街既人
31. 島半山紅 2015-02-06 13:48:36
博士近日出文有點奇怪, 是否別人借博士之名吹風, 為租管試水溫
32. 收租王Tony 2015-02-06 13:54:03

30樓正義之士:

你黎幫襯我租樓,我租約打$17000,唔俾折扣你,收實你$17000點係假文件,

如果跟據厘印租金俾折扣都係犯法,咁唯有收足你啦...^___________^

有租管後黎租樓必須提供驗身證明及不少於5年的糧單及收入存款記錄,

有以上文件又不少於50歲先諗下租唔租俾你,

5年喎,你60歲身體健康,但64歲拉柴點算?

 

業主都有風險的,哈哈,到你租到60歲你就知!哈哈!!!!即管推租管啦!

第一個冇樓租果個就係你!!!

33. 正言若反 2015-02-06 13:54:23
博士都係為大家好,QE又殺到,政府冇法,唔想j176-689做傻事,唯有盡力叫投資者唔好買,大家睇左博士咁多,多數都了解樓市法則,後市如何心照不宣,而家都係少說為妙。
34. 平淡 2015-02-06 13:55:35
樓上D人冷靜下先啦!

咪聽到D唔啱聽既就嘈先得架!?
所以咪人地有幾百億身家自己無既分別LAW!



35. 滿記 2015-02-06 14:05:10
若果湯生大部份物業是上車盤,湯生寫淡細價楼時,会否輕手 D 亞?
36. 打工仔 Andy 2015-02-06 14:26:52

平平貴貴都好, 私樓就係私樓!

要管可以管已出售的〝公屋及居屋〞, 因為在樓價已有資助!

37. 不負少年頭 2015-02-06 14:35:30

to 1/F 收租王Tony

如果按你的方法買層一千萬的樓標價一蚊再回番差價俾賣家stamp duty 咪慳好多.

咁樣做是犯法的, 如果收租王通利之前咁樣收開租, 證明你同租客的關係很不錯, 人脈廣.

共勉之, 哈哈

38. 中女社社長 2015-02-06 14:39:53
細看RVD的租金指數, 不難看出當中走勢, 係AB類升, C類平穩DE類下跌. 將會出現有人冇樓住 (細價), 有樓冇人住 (大價)既情況出現. 租管是Intervention, 對自由經濟體系相當不利! 現時市況正是因政府錯判形勢導致.

政府既錯, 比佢一句飛埋黎已經妖化業主, 政府政策失當推行辣招, 鎖盤效應令樓價飛升! 政府如果又想攞業主比租民消消氣? 咁業主道氣邊個黎幫我地消?
39. 島半山紅 2015-02-06 14:47:34
博士今次俾人插到飛起, 人身攻擊都有埋, D信徒粉絲都唔出來幫口, 睇怕盡失人心
40. 大寶二寶 2015-02-06 14:52:59
回37

未必係犯法,你係用$17,000 去打厘印,唔係$10,000 。 已經比多左厘印費。折扣回贈可以用住客幫业主清潔費比返租客。只不過係你搵唔搵到租客信得過业主信用啫,不過第時冇咩租盤怕又不是冇可能。

纯討論,不喜勿插。

共勉之,哈哈!
41. 二萬五千元以上租金就不用管制 2015-02-06 14:54:44

博士既然講得出 " 二萬五千元以上租金就不用管制,因為那些物業市價應該超過一千萬,不是民生樓。"

你懂的 ~

43. 讀者 2015-02-06 15:25:08
博士, 聽講你有個年宵攤位, 係咪只賣書? 會唔會連租金都蝕埋? 有無啲乜特別搞作? 如其他博士出嘅紀念品賣?
44. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 15:33:59
懒人在40年前,當年廾幾歲時買弟一個細單位,當時正實行租管最嚴勵之時,每2年加租不得超過百分之廾,加多過百分之廾若租客反對要法庭批准,若租客要續租業主不能反對,想收樓要求個租客同意(當然要俾夠着數益個租客),否則要向法庭排期至少六個月,期間不能收租,最慘就係請埋律師打成功率都低過一成,因為法官當時考慮嘅因素係困難大嗰一方至可得值勝訴租客困難多數比業主大、而且以相同租值一定不可能租到同様質素單位,業主幾乎一定輸硬,當時懒人要靠租金補貼否則人工未夠供樓兼食西北風,所以一定要出租幫補供樓,可惜屋漏更兼逢夜雨,我個租客係租管個仔叫做租霸,佢一年之後開始直頭唔交租,懒人未到月尾就無錢開飯,當時同亞媽住唔駛交租都唔掂,亞媽一邊借錢俾我一邊叫我慳啲使,當時實在慳無可慳,鬱澀無奈、傷痛最深是無淚亦無言,當時懒人心中埋怨天理何在、法理何存、什麽是合約精神!

博士話:(我一講租管,很多網友便發出反對聲音。從回應來看,他們並不認識租管。我會另外寫一篇關於租管利與害的文章。)懒人已嘗夠租管嘅害處,好想知租管對當嘅我作為一個如廝小業主有好處!
45. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 15:35:07
懒人在40年前,當年廾幾歲時買弟一個細單位,當時正實行租管最嚴勵之時,每2年加租不得超過百分之廾,加多過百分之廾若租客反對要法庭批准,若租客要續租業主不能反對,想收樓要求個租客同意(當然要俾夠着數益個租客),否則要向法庭排期至少六個月,期間不能收租,最慘就係請埋律師打成功率都低過一成,因為法官當時考慮嘅因素係困難大嗰一方至可得值勝訴租客困難多數比業主大、而且以相同租值一定不可能租到同様質素單位,業主幾乎一定輸硬,當時懒人要靠租金補貼否則人工未夠供樓兼食西北風,所以一定要出租幫補供樓,可惜屋漏更兼逢夜雨,我個租客係租管個仔叫做租霸,佢一年之後開始直頭唔交租,懒人未到月尾就無錢開飯,當時同亞媽住唔駛交租都唔掂,亞媽一邊借錢俾我一邊叫我慳啲使,當時實在慳無可慳,鬱澀無奈、傷痛最深是無淚亦無言,當時懒人心中埋怨天理何在、法理何存、什麽是合約精神!

博士話:(我一講租管,很多網友便發出反對聲音。從回應來看,他們並不認識租管。我會另外寫一篇關於租管利與害的文章。)懒人已嘗夠租管嘅害處,好想知租管對當嘅我作為一個如廝小業主有好處!
46. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 15:44:34
好想知租管對當時嘅我作為一個如廝小業主有好處!
47. 大寶二寶 2015-02-06 15:47:24
CCL136.35 又破頂,唉…………

共勉之,哈哈!
48. 打工仔 Andy 2015-02-06 15:54:08

懶人兄

我估租管利與害都是以租客為重心, 目的是打沉小小小業主!

我相信博士只想帶出來討論而以。

49. 打工仔 Andy 2015-02-06 15:54:36

孖寶兄

CCL136.35 又破頂!!就快死得, 哈哈哈!

50. 您當博士傻?! 2015-02-06 15:55:00

人地博士令千金啱啱先入左四個紅山半島收租;

您叫博士支持租管管埋豪宅....

您當博士傻?! 倒自己個女米.... Ha..ha... ha....

51. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 16:04:58
TO 48樓 打工仔兄
懒人呢2日嘅感覺係:跟咗好多年、最睇自己嘅大佬竟然係卧底!
講吓笑啫,睇多2篇博士嘅文章就明白係誤會嚟嘅。
52. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 16:31:18
人不為己,最够抵死!
懶人現在DIY緊嗰2隻小豬遲啲至租岀,滿咗生約嗰隻小豬就出信收番,睇定啲先租,因為聞到租管味,唔收夠籌幾大都擺喺豬欄養住先,暫時咁做睇定啲先。
53. 不負少年頭 2015-02-06 16:32:55

to 懶人兄

推咗租管會唔會在法庭上葉主同租客比邊個夠我慘(唐伯虎點秋香)

共勉之,哈哈!

54. hkcl88 2015-02-06 16:51:54
將軍澳一個3房都2.3萬-2.4萬,2.5萬有幾難, 咁都唔係民生有關?
55. Ssandy 2015-02-06 17:02:57
如果有租管就不會一年生一年死, 每年加5%, 永無減租啦!
56. 運輸工人 2015-02-06 17:03:29
湯不入地獄,誰入地獄.
無間地獄,哈哈!
57. 收租王Tony 2015-02-06 17:20:24

其實租管最應該推既係商鋪

做生意最大既問題係加租,小鋪生存唔到都係加租。

如果工商物業都推租管(博士收緊租果d),影響民生就最小!我話既!!

工商鋪一簽5年,咁租客就會放心投資、裝修、咁就會對民生有最好既影響,

 

唔知博士同唔同意??^____________^

58. 亮劍 2015-02-06 17:21:14
銳變中的懶人…… 不如你咁睇啦,呢家就當湯生喺蘇豪區整咗個場,佢好「好客」,日日呼朋引類來劈酒,但有D友仔,就好唔「生鏽」,有陣時飲大咗就嘈喧巴閉……
你成晚嘈住人地瞓覺,咁佢哋咪狂打 3 條 9 報寸囉!
成班警察到場,咁湯生作為埸主,當然叫佢自己請黎的老友畀下面……大家冷靜點!

大家飲到貓曬,有D爸打以為湯生幫差佬做野,但你設身處地同埸主諗一諗,要是大家再玩到咁盡,咁咪盞差人同你日日查酒牌,晚晚同你去掃場!
而且蘇豪區楼上既住客係咁投訴,呢個場嘅酒牌,肯定畀 D 區議員否決你續牌,那麼咁既後果是否你所想?
街外那些三唔識七的過路人,湯生真的無佢哋乎,但作為場主的老友,都唔想呢個場散啩?哈哈……
59. 法子 2015-02-06 17:29:31
法子《10間屋的村》

2013年3月2日

其實這是簡單的道理。

一條村有11個家庭,得10間屋。村長話「抽稅」就可改善大家居住空間。你信唔信?

這是我對 DSD 的意見。

--------------

2015年2月6日

其實這是簡單的道理。

一條村有11個家庭,得10間屋。湯生話「抽稅」就可改善大家居住空間。你信唔信?

這是我對 租管 的意見。
60. 法子 2015-02-06 17:30:33
法子《10間屋的村》

2013年3月2日

其實這是簡單的道理。

一條村有11個家庭,得10間屋。村長話「租管」就可改善大家居住空間。你信唔信?

這是我對 DSD 的意見。

--------------

2015年2月6日

其實這是簡單的道理。

一條村有11個家庭,得10間屋。湯生話「抽稅」就可改善大家居住空間。你信唔信?

這是我對 租管 的意見。
61. 法子 2015-02-06 17:32:56
法子《10間屋的村》

2013年3月2日

其實這是簡單的道理。

一條村有11個家庭,得10間屋。村長話「抽稅」就可改善大家居住空間。你信唔信?

這是我對 DSD 的意見。

--------------

2015年2月6日

其實這是簡單的道理。

一條村有11個家庭,得10間屋。湯生話「租管」就可改善大家居住空間。你信唔信?

這是我對 租管 的意見。
62. 運輸工人 2015-02-06 17:36:29
此處不留人,自有留人處.
場主既然送客,想留也留不得……
63. 收租王Tony 2015-02-06 17:43:41

現在一間鋪租40萬一個月,本年每月盈利80萬,扣除租金淨袋40萬,

一年後業主見你咁好搵,加租到60萬,一年後見你又做得住,再加,

老細諗住加人工,點知要俾埋租,加少d。

租管後一間鋪租40萬一個月,本年每月盈利80萬,扣除租金淨袋40萬,

一年後業主見你咁好搵,都冇得加,5年後儲到2400萬,可以買鋪自己做業主

老細加人工,努力做,香港精神。

 

租管用工商物業最有用,係咪呢?^_____^

64. 滿記 2015-02-06 17:47:00
雖然我在這裏有說不敬之話,但無可否應,
我在這裏學的東西,一生受用。多謝你呀湯老師。

65. Peter Paker 2015-02-06 17:47:47
天神村發展商在決定建屋量的時候,佢只考慮究竟有多少人會同佢買樓(即20戶家庭),而發展商並不會考慮另外10個租戶家庭的需求,因為這10戶租戶家庭並不打算且無能力買樓。因此,天神村出現10伙租盤、住屋短缺的情況。當住屋短缺出現,租金及售價上升便是理所當然的事實。去至厘度,我地可以睇到,辣招雖可以抑壓部份「買樓」的需求,但整體剛性住屋需求並不會因辣招出現而消失,相反辣招的出現只會製造一個假象俾供應者去減少供應,以調節收窄後的客源。若然村長以「需求管理」作為佢出招的依據,基本上係「出師無名」,因為村長的視線只集中在「買樓」的需求,而忽略左其他非自置的住屋需求,亦忽略剛性需求不會因辣招而消失,但在不減需求的情況下辣招反而會減少供應。
66. 某君 2015-02-06 17:47:52
見到博士呢排不停唱淡,不少回應已經失去冷靜
網上討論就話無問題,如果管理物業時都用這心態就大件事了
67. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 17:58:37
TO 58樓 亮劍兄
懒人一朝被蛇咬,十年怕井繩,對租管必生租覇深惡痛絕,作為小業主,懒人唔理解博士講租管有什麼好處,只覺得係政府不公義行為,而博士嘅論點有利益冲突之嫌,懒人亟祈待博士隨後嘅論點可以令懒人信服。
68. 亮劍 2015-02-06 18:01:39
場主既然送客,想留也留不得……
唔通場主个弦外之音你聽唔出?
1 政府出招前,請睇一睇呢度嘅回應。
2 如果今一季 CCL 只是係咁2去到 13X 就停止上升,咁 party 咪繼續囉,否則你半年就將 CCL 剷上天花板,例如 18X,大佬呀,畀你係CY,做唔做嘢先……
69. 引刀一快 2015-02-06 18:09:17
真係學到嘢,原來網絡文字可以咁刺激人嘅情緒。
大家慢慢睇埋湯生講咩先喇,冷靜D。講真,我對租管都好反對,將租客同業主放喺對立面,部份大陸持貨土豪分分鐘谷氣凋空唔出租,情况仲壊。
封存咗好多年冇用嘅嘢,世易時移,無論業主租客會點對應都唔知,到時又出亂象,近年事與願違嘅情况咁多,如果真係出租管,我買升!
71. Small Potato 2015-02-06 18:33:13

太陽今日呢篇文 "上車盤愈買愈貴 置業風險再升高" - 呢類文章係呢幾年無日無之, 即阿媽係女人咁, 但咁又對想上車既人有乜啟示或幫助?

72. 博士做人要厚道 2015-02-06 18:49:05
呢篇野抵銷了我對博士多年的崇拜
73. Small Potato 2015-02-06 18:50:19

If government has to implement ""推出租管"", I would rather to keep my flats vacant to avoid trouble. Dr Tong keep saying : " People are willing to risk to run any kind of biz as long as they have profit, but no one would bother to do any biz that has no profit tho. "  If  the landlord don't have reasonable income from leasing out their flat while they still have to pay all the various Taxes / management /maintenance fees ...   who would bother to rent out their flat?? ? But more important is - its just an unfair term solely to landlord. On other hand, would government waive us all the TAXES for those renting apt.?

So if government has to do that, that will be very dangerous and  the down side is obviously to those people / tenant who needs to rent apt.

74. 亮劍粉絲 2015-02-06 18:51:17
都係偶像亮劍兄好野,一針見血
75. CH 2015-02-06 18:59:34
其實睇個標題,將三樣野咁擺埋一齊,就知到含義了,大家唔好錯怪湯生。
76. 運輸工人 2015-02-06 19:17:57
明天一於同囡囡紅山睇樓,放晒D細價貨盡入.
77. 大寶二寶 2015-02-06 19:30:42
小弟愚昧,如果想曲線唱跌細價樓,過去幾篇文章已做到,做咩又提租管?

如果出租管,公平D就全部都要管,如果好似博士講法就只會令人誤會博士謀私,引人爭拗!

共勉之,哈哈!
78. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 19:37:36
懒人覺得作為小業主其中之一,到目前而言同意博士嘅租管論點係不智,对小業主不公,只对租客、商舖及豪宅有利,更唔想誤導政府。
79. 大寶二寶 2015-02-06 19:44:29
回67 懶兄

博士都係嗡吓啫,佢又唔係局長,你使咩咁驚咁大反應呀?

我打死都唔覺得正苦會推租管。還掂你想換樓,驚嘅話咪賣哂D金豬轉上紅山自住囉!哈哈……

共勉之,哈哈!
80. 運輸工人 2015-02-06 20:02:07
好喎,大寶兄,懶人兄一起轉戰紅山.
坐言起行,我明天就同囡囡去.
81. 惜緣 2015-02-06 20:08:05
在下很同意CH兄的說法,希望各位大哥大唔好錯怪博士,因為博士在文中寫的只是“如果真的出租管”,這代表博士都唔支持“出租管”。現時細價樓比大價樓的PE高很多,面對如此“瘋癲”而且進入“非理性亢奮”的細價樓市場,無論任何人對細價樓撥下冷水,都是出於良心的警告,值得尊敬。
各位大哥大,茫茫人海,有緣相聚,希望大家珍惜。
82. 副業致富 2015-02-06 20:09:48
如果推租管,那些唐樓小業主仲會否租套房出去?因為這几年的出招后,已少發展商主動收購唐樓。要靠政府收,政府自住的有多三份一賠,小業主沒有租出,便是自住。如果行租管。不可叫租客遷出。小業主寧願不收租,當5%一年,都不想收少三份一樓价。估計市區劏房十几萬。有一半是小業主。即有幾萬個套房供應,即時消失。我唔知有否說'錯,請指教。
83. 蜕变中嘅懒人 2015-02-06 20:26:39
TO  大寶二寶兄、運輸工人兄
懒人都好想做紅山業主,不過食力唔夠。

博士若果想以25000租管論曲綫唱低上車盤樓價,咁有無考慮到網友想法:
1. 令人懷疑博士幫政府吹風。
2. 已知政府有意推租管而作此帶私心論述。
3. 向政府發出錯誤訊息。
希望博士再為文點醒懒人謬誤。
84. 收租王Tony 2015-02-06 20:42:27
唔使兜啦,我睇左博士啲文咁耐,今次咁具體舉例$25000以下民生樓應推租管,宜家擺明過河抽板。咁都唔明?

我一路都係cd-rom,今次寫到咁應該係佢既心聲。

如果只係講下,我諗佢玩大左,呢度有好多cd-rom睇緊,相信博士本人亦睇緊,最緊要係決策官員都有睇,

你以為博士蠢到以為得佢d粉絲睇?佢老早就知道呢篇文既對象唔係你,亦都唔會係我,明白冇?
85. O mouth 2015-02-06 21:20:47

佢自己同佢千金有大量中高價收租樓就唔管,管自己手上冇既上車盤d租盤政策

 100% agree !! Everyone see this article will immediately feel Tong is a fit selfish !

 Why only impose such rental control to small flats ?? Lux property tenants no need to be protected ??  or lux property landlord needs to be protected ??


86. 小浪 2015-02-06 21:23:43
要管就緊係管豪宅哪.如果紅山只準租一萬為頂,所有民生貨應聲下滑,沙一租四千都未必有人租,講d理論都反轉黍講,珍系催鳩象.
87. 亮劍 2015-02-06 21:25:44