地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:10927    回應:0
文亮言

鬱鬱寡歡的銀行家

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月29日

  過了新十五,拜年或者團拜的活動可以說告一段落,今年到公司拜年的銀行家並沒有減少,不過大多數都是鬱鬱寡歡,甚至可以說是強顏歡笑,一般人都會認為銀行家最近call loan call到失魂,少不免與客戶有磨擦,即使在禮貌上要去拜年,但又點會開心,最怕客戶話借咁少錢,都未及資產價值一半,使唔使咁緊張,call loan call 到失魂。

  很多人唔明白,call loan 是銀行家職責,他們只會按本子辦事,唔係賴金管局就會話係銀行風險管理部的要求,唔會令到自己鬱鬱寡歡,如果call loan都會令自己唔開心,絕對唔適合做銀行,銀行家鬱鬱寡歡是另有原因。

  我都做過銀行一段短時間,知道做銀行家的心情,我做銀行的時候,即使是一個職員仔,都會俾人捧上天,大家可能忽略了,一個人最開心就是借錢俾人的時候,一定會被債仔捧上天,就算買債券,一樣會被發債的人捧上天,睇吓許老闆當時對那些買債的人幾咁好,因為買債的人是借錢俾發債的人,不過,開心還開心,借錢俾人最擔心就是債仔冇錢還,開心變成傷心。

  銀行家就不用擔心債仔唔還錢的煩惱,因為銀行家所借出的並不是他們的錢,天下最開心的事莫過於借別人的錢俾其他人,現在不但唔可以借錢俾人,仲要追客戶還錢,試問銀行家又有乜辦法唔鬱鬱寡歡,不過,銀行始終要做生意,唔會永遠唔借錢俾人,鬱鬱寡歡只是暫時性,期望銀行家很快變返開開心心,又可以借別人的錢俾其他人。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼