地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:12708    回應:0
文亮言

有舖有樓都俾人笑,只會在香港發生

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月24日

  有行家同我講,汪敦敬真係唔抵,在三年前曾經講過,如果當日唔買樓,三年後就會後悔,今日樓價比三年前下跌了17%,立刻俾人封佢做新燈神,代替了剛剛退休的大C,被人叫新燈神當然唔開心,但叫佢做新燈神的人,99 %都老汪咁有錢,行家搞錯,是100 %,因為有錢過老汪的唔會叫佢做新燈神。

  行家話,老汪有舖有樓,咁都被人叫新燈神,只會在香港發生,好似老汪咁樣,有50舖位以及住宅單位,身家一定超過一億美元,可以列入億萬富豪,叫佢做新燈神都唔嬲,由此可見,香港人的心胸的確很廣闊,行家搞錯了,並不是心胸廣闊,我經常亦會被人叫做燈,而且明知叫我做燈的人連一個自住單位都冇,但我唔敢嬲,如果我嬲,就會被人話咁少氣,都唔講得笑,被人笑不如自己笑,一笑置之。

  香港人唔明白叫一個有錢人做燈,即是話俾其他人知自己很窮,如果唔信,去澳門賭場睇吓,那些贏到盤滿砵滿,一大堆籌碼的人會不會被人叫做燈,其他賭仔只會跟紅,跟著那人落注,反之那些輸到面青口唇白,落注時揸唔定主意,唔知買莊買閒,如果輸咗就要跳樓,那些人才是燈,所以,叫人做燈即是咒人去死,點解要咁樣做,澳門人唔會叫人做燈。

  其實,做評論員只是按自己分析做預測,經常都會預測錯誤,如果錯了就被人叫做燈,試問又點會有人做評論員,市場只有一種聲音,就好似現在,大家就一窩蜂講樓市下跌,在七、八年前,就一窩蜂講樓市上升,令大家失去警覺性,到最後損失的是一般市民,今日錯失了入市機會,七、八年前就入錯市。講到明燈,始終比較適用於偏門,樓市是正行生意,用燈做指引並不恰當。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼