地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:10219    回應:0
文亮言

點解藍籌屋苑在農曆新年前0成交

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月23日

  在春節過後,有睇淡樓市KOL知道香港藍籌屋苑二手樓竟然0成交,非常雀躍,認為香港樓市已死。

  KOL可能未去過崇光買嘢,崇光每年都會慶祝春秋二祭大減價,在大減價之前,除了一些必需品,其他貨品都滯銷,尤其是奢侈品,因為大家都會等大減價才買,隨時會慳兩三成,白吃白不吃,買一個包包慳幾萬,如果在大減價之前買會俾人笑。

  雖然辣招稅已經減半,但現在非香港人買樓仍然要俾15%,大多數人估計在今次財政預算案,財爺就會宣布撤辣,否則,冇人買樓,地產商就唔會買地,明年財赤比今年更犀利,撤辣是唯一選擇,那些要俾辣招稅如果現在買樓,到財爺宣布撤辣,就算唔俾人笑到面黃,自己都抌心抌肺。

  在大減價之前有人用正價買貨品,百貨公司唔會唔接受,甚至會好開心,但業主唔同,知道如果撤辣之後,那些打算買樓而又要俾辣招稅的人出價就會勇一些,所以,亦不急於現在賣樓,否則有可能今日市價變成明日賤價,既然買賣雙方現在的買賣意慾不強,0成交反而是正常的,所以,KOL不用大驚小怪,否則會俾人笑唔識嘢。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼