地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:10073    回應:0
文亮言

新年十大屋苑零成交絕不出奇

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月17日

  有人話,今次香港樓市大鑊了,新年期間,十大屋苑竟然零成交,其實有甚麼好大驚小怪,在新年期間,有超過一百萬港人離開香港,當中包括業主,買家甚至物業代理,單物業成交,就需要這三類人,唔齊腳,生意就很難做得成,況且物業代理知道,唔使幾耐,就會有大量新樓盤供應,不但佣高糧準,又唔需要仔細介紹,一切有地產商職員代勞,代理又點會在新年期間浪費精力,介紹那些二手樓盤,不如養精蓄銳,留返啲精力推銷地產商新樓盤。

  無論業主或者買家,他們都知道在2月底,財爺恭讀財政預算案時,有很大機會將所有打擊樓市辣招撤銷,甚至將正常印花稅減半,刺激市民買樓意慾,在這情況下,無論是賣家或者買家,甚至連地產商都不會在這個時候買/賣樓,連地產商都不推出新樓盤,一般打算買樓的人又點會現在買樓,遲兩三個禮拜有可能慳返一百幾十萬。

  業主又點解現在唔賣樓,業主知道,政府如果撤辣,買家就有機會慳返高達15%印花稅,出價就會勇好多,如果現在賣樓,萬一政府在2月底撤辣,不但成交量急升,成交價亦會上升,正所謂執輸行頭,慘過敗家,現在無論買樓抑或賣樓,比行頭仲要企前一步,除非迫不得已,點解現在買/賣樓。

  有人話,物業代理阿頭,對前景很灰,那些人唔明白,物業代理是靠成交量維持生計,如果零成交,淨係輸人工燈油火蠟都輸死,不過,急也急不來,一定要等2月底財政預算案之後,如果政府唔撤辣,樓市會繼續下跌,成交量亦會維持在低水平,冇人買新樓,地產商就唔會買地,政府就要考慮開徵新稅項以及推行緊縮政策,香港就真正冇運行。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼