地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:7097    回應:2
文亮言

輸比情敵可以,輸畀老友不能

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月16日

  我讀中學時,有兩個非常老友的同學突然反目成仇,原來其中一個被老友撬牆腳,被撬牆腳的同學話,輸畀情敵可以,大家明刀明槍,以後大家仍然可以做朋友,輸畀玩偷襲的老友就不能,老友都冇得做。

  有美國記者訪問以色列總理內塔尼亞胡,問題主要是以色列雖然受到哈馬斯偷襲,但已經反擊,對加沙地帶無差別的轟炸已經超過一個月,不少巴勒斯坦平民,兒童死亡,甚至炸死102個在加沙工作的聯合國人員,問內塔尼亞胡幾時會停止。

  以色列總理話不會停止,美國在受到日本偷襲珍珠港之後,同樣大反擊,在擊敗日本太平洋艦隊之後,以燃燒彈轟炸東京仲唔夠,最後要掉兩粒原子彈到廣島長崎,才令到日本投降,美國既然可以,點解以色列不能。

  這就是美國傳媒高明的地方,一般人認為美國記者質疑以色列無差別轟炸加沙地帶,其實,記者是畀一個機會內塔尼亞胡解釋,以色列對加沙的轟炸是有理據的,其實是非常誤導,在日本偷襲珍珠港之前,美國日本不但是商業伙伴,而且仲非常老友,冇美國支持,日本點可以有咁強大軍事力量,但美國想都想唔到,日本竟然偷襲珍珠港,於是老羞成怒,亂炸日本一通,而且全世界都支持美國。

  以色列與哈馬斯根本是敵對,而以色列亦有鐵穹防空系統,哈馬斯不能算是偷襲,只是以色列自己疏忽,反擊是可以的,因為基本上是打仗,但殘害平民,兒童等就不能,美國與日本的反擊不能混為一談,美國記者應該即時澄清。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. Visitor 2023-11-21 15:47:04
傳媒是什麼
3. 引刀一快 2023-11-22 10:18:54
俾俄羅斯呢個“老友”夾硬搶咗幾百萬平方公里土地,屠殺土地內中國人,分裂外蒙出去,仲同緊佢攬頭攬頸。
美國呢個“情敵”,雖然知道佢忘我之心不死,我地仲賣嘢俾佢,又肯同佢買嘢!
都係我地中國最大方。