地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13461    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#449)入得門口就是客

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月4日

  今日天陰陰,非常配合清明節,去到茶餐廳時老闆話清明節的鵝是最靚,早餐有燒鵝瀨粉,老闆介紹,一定唔會托手踭。

  有三個內地人入嚟,其中一個同老闆講,他們想打下咭,只是食小小嘢,會不會淨飲雙計,老闆話入得門口就是客人,唔會要求一定要食早餐,隨便食少少嘢就可以,冇咗淨飲雙計好耐,內地客人話老闆咁好,叫了一杯飲品與三個蛋撻之後,仲話一於在小紅書推薦,老闆話多謝。

  其實,香港人去自由行都是一樣,以打咭心態食嘢,一碗拉麵,一碟雞飯幾個人食,如果做食肆老闆呢個量度都冇,同的士揀客冇乜分別,香港好難向前行。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 東尼 2024-04-04 15:12:18
的士劣勢難改, Uber 才是真正專業態度 , 每次都有善待客人之道.
HK Taxi is not a cup of tea