地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:15323    回應:2
敢說亮話

茶餐廳手記(#246)有錢去旅行的人經濟唔會太差

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年9月5日

  休息了兩日,今早去到茶餐廳,老闆話本來有事問我,但現在他已經自己解決了,他並不是問我借錢,而是問我是否應該借錢畀人,數目不是很大,他亦打算借畀朋友,後來發覺問他借錢的人全家去了旅行,既然有錢去旅行,經濟應該唔會差,唔應該問人借錢,所以他拒絕了。

  我有時都不明白,點解咁多人講香港經濟很差,老實說,冇錢就唔會考慮食日本海產,而事實上香港是日本海產出口排第二,佔19.5%,第一是中國,不過,單以日本海產來講當然唔夠說服力,在疫情過後,大多數地方都會招兵買馬來迎接復甦,香港人反而懶懶閒,在暑假出外旅遊的香港人,人次比來港旅遊的人還多,若非有米,又點會在復甦的時候離港,所以,話香港經濟很差的人應該了解香港在復甦之後點解可以有咁多人出外旅行,應該是移民離開就差唔多。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. SYB 2023-09-07 11:00:15
如果被業主追大量租金,需要急速移民?
3. 引刀一快 2023-09-09 05:40:36
香港呢排出遊人數當然多喇,唔止上大灣區,依家重慶成都都好多香港人去。