地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12076    回應:4
文亮語

從來只有無良業主,沒有無良銀行家

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月31日

  今日食完米粉,走出去行下街,見到一個收租佬,非常之唔開心,佢話剛剛碰到一個欠租兩個月租客,多口問句幾時可以交多少租,點知俾租客鬧佢,租客話現在港人北上消費,生意很難做,業主真的是很無良,淨係識得追租,收租佬收唔到租,仲俾個租客噴到一面屁。

  我同收租佬講,業主被標籤是無良不是今日開始,食得鹹魚就要抵得渴,不過,就真係唔係幾抵,成個單位租俾人,收2-3 %租金回報,仲低過收定存,萬一有三長兩短,業主損失很慘重,但這並不是重點,同樣是追數,銀行追按揭客戶就會被認為是有風險觸覺,在危機未出現時已經處理,其實,銀行是有雙倍抵押品為借出去的錢作為擔保,風險根本是很低,但業主追租就會俾人話無,銀行追數就會俾人話有危機感,業主真的是很無奈。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-03-31 10:46:38
加租俾人話無良就好過追租俾人話無良,起碼好世界啲。
2. x 2024-03-31 22:09:09
今時今日,業主不但要收火,更要留人一線,知己知彼,挑通眼眉,計好手中籌碼,喜怒不形於色。
3. 樓 NO 2024-04-01 12:54:16
如果你係上市公司,你可以自己發債,銀行響你面前抬不起頭。或者你欠佢好多錢,銀行都會對你好好。經濟學上嘅供求,或者政治上嘅主客地位。至於冇良心,係60年代黑白粵語片桃三姑作為包租婆時代嘅產品。懷舊真係可愛😁
4. 大鄉里 2024-04-02 09:24:41
利益既野,家家有求,唇亡齒寒。
講古老,周公制禮,
禮字內涵界線和妥協
市井叫良心
故有幾千年文化凝聚
不是利益最極化,互相攻打餐桌餐單可比