地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:17171    回应:7
文亮语

太容易得到反而没有兴趣

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年2月22日

  昨晚食饭时老婆同我讲,佢班大妈朋友真奇怪,她们有兴趣一些货品,以前来货不足,她们不但不会要求减价,仲畀小费店员,叫佢帮帮手可以早日买得到,而且仲唔会嫌三嫌四,老板知道之后闹了班店员一餐,话有咁多客人都唔通知佢,於是大量入货,点知班大妈知道有得睇有得拣,就唔睇唔拣,搞到老板要大减价,老板虽然出钱做生意,但讲触觉,又点及班店员,唔知道顾客心理就是太容易得到的反而没有兴趣。

  老婆问点解BNO计划好似唔成功,在新屎坑的时间仍然唔系太多人申请,老实说,那一班搞BNO计划的英国佬梗系未做过营业员,唔知道买家对太容易得到的东西反而没有兴趣,如果英国佬话BNO计划不但有筛选,而且只得一年限期,是香港合资格申请人的逃生门,反而可以吸纳到30万香港人申请,现在开坏个头,减价都冇用。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 而且只得一年限期 2021-02-22 10:05:14
而家去攞或者 renew 特区护照, 已经要 declare 冇双重国籍, 第一点好似系冇向其他国家提出, 日后如果拉几件作出虚假陈述诈欺乡讲正苦, 可能要坐一年半载。
2. 十一哥 2021-02-22 10:25:14
老衬就系得咁多、can甩又唔肯执输…明码实价…君真抢客仔、鸦片海贼…留条尾5年后睇睇…5年内喺贼窦千祈唔好作奸犯科行差踏错...仲要带够粮草在地买帐篷食5年、否则到时HKID 冇咗…海贼唔比入伙…揸住BNO又番归唔到、两头唔到岸就底很屎嘞。

记住 ! 靠卖鸦片做海贼起家…打家劫舍搵到银..换个贵族辘、底子始终都系大古惑 ! 而家咁唔掂…小心呀!
3. ! 2021-02-22 10:37:20
每一动作都是为了打击中国,或争取价码。
当形势改变,自然有办法踢走不想留的人。

4. WWSG 2021-02-22 17:10:49

有得打疫苗,就车前褪后,嫌三拣四。

只得一种疫苗,兼唔够数,肯定过千一支都争崩头扑来打。

5. 引刀一快 2021-02-22 19:05:12
话人鸦片海贼,咪即系自认道友罗。
十一仔真系趣怪。



6. 十一哥 2021-02-22 22:48:25
刀刀  人地靠做鸦片海贼发达系事实…唔系话就得、引刀一快呢个朵就最趣怪…自宫慌死冇人知..老海鲜惊冇人帮趁哩。
7. 引刀一快 2021-02-25 06:28:48
原来十一仔自认金鱼佬,衰十一,唔系真系有细路帮衬你卦?哈哈哈

埋怨人做鸦片发达,自认帮衬过?