地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:12367    回應:6
敢說亮話

茶餐廳手記(#206)香港look 一宵

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年7月25日

  今早去到茶餐廳,見到有幾個講普通話但很攰年輕人,不過就非常興奮,講昨晚所見所聞,原來那幾位年輕人昨日已經到香港,不過,就冇入住,只是將行李寄存在酒店,他們不但由朝玩到晚,而且周圍去,實行香港look一宵,今日才入住酒店。

  其實,這真的是一個好方法,不過就要年輕才可以,年輕人話,想唔到香港夜晚咁靜,11點過後,隨了幾個地方,其他已經很靜,點解香港冇夜生活,沒有夜生活就沒有夜經濟,老實說,香港唔係唔想有夜生活,主要是唔夠人手,連茶餐廳都唔開晚市,不少酒樓唔開貴賓廳,如果發生在新加坡,外勞已經排隊入境,香港仲要審批,左證明,右證明,隨時被問到口啞,但最後都唔批,理由是支持香港勞工,到最後,大家都費事申請,政府又會話,根本冇人申請,唔通主動放外勞入境,所以,政府官員應該look一宵,睇吓香港晚上原來咁靜。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大川 2023-07-25 12:12:57
益香港勞動階層,不要益香港的業主加租

2. 引刀一快 2023-07-25 12:37:00
早幾日喺成都春熙路行,半夜三點仲有鋪頭坐爆,門外廿幾人等位,路上一晚撞見幾十個明星級靚女,呢啲真係城市嘅活力。

大灣區之外,有潛力嘅城市都唔少。
3. SYB 2023-07-25 20:55:15
治安差左d,又有很多年紀大易病
4. 舍神 2023-07-25 23:20:14
北上吃喝服務高過hk太多了! 
有$都留番上去花啦!
6. PK 2023-07-26 21:32:22
一個城市的成功 軟硬實力都要具備
但很不幸 香港在軟實力已漸漸地退色
夜經濟沒有了 即是夜消費沒有了
高消費如銷金窩轉不到型找不到人
消失了 中產的音樂酒吧  優雅飲番杯風花雪月的地方都難找 大排檔又開得吾夜
不夜天不再
GDP 不見了一些增成點
大家要努力再創造新香港不夜城
7. 東尼 2023-07-27 20:07:19
夜經濟在六七十年代, 至八十年代才盛放.
各行各業、通宵達旦, 連半夜搭的士, 也要排隊.....此消彼長, 香港黃金三十年已過, 剩下來只有沉澱、無言......!