地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13216    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#201)有家歸不得

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年7月20日

  今早去到茶餐廳,有客人話昨晚失眠,於是同老婆講世間事最慘莫過於瞓唔着,佢老婆叫佢睇書,同大多數人一樣,攞住本書就眼瞓,但佢老婆見佢差不多瞓著又叫醒佢,如是者試過幾次,最後佢投降,原來最慘不是失眠,而是唔畀瞓覺。很多人都試過俾阿媽或者老婆管住,唔准出街,覺得自己好慘,其實,唔畀返屋企,有家歸不得仲慘。

  有不少人唔喜歡香港而離開,在離開之前非常慶幸自己可以走得,有時仲對送行的人話自己就走得,唔知送行的人以後可唔可以走得,令到送行的人不是味兒,有一些離開已經兩年的人非常希望返香港,但又擔心返到香港之後唔知會發生甚麼事,所以唔敢返香港,他們現在發覺,不能離開香港不是最慘,最慘的就是有家歸不得,不能回港。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-07-24 17:27:59
唔返香港可以去大灣區,一定唔會拒絕你。