地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:11066    回應:1
文亮語

新加坡人囂了,叫馬拉人做馬勞

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月9日

  星期五放工,與幾個老友去happy hour ,其中一個是新加坡人,他剛從新加坡睇完Taylor Swift 回來,他並不是評論TS,而是話今次回國,發覺新加坡人囂了,開口埋口叫馬來西亞人做馬勞,佢在香港咁耐,從來未聽過香港人叫來香港工作的異地人做乜勞,唔會叫菲勞,印勞等,統稱外地勞工做外勞就有,但並不是睇唔起外地勞工,新加坡人叫馬來西亞人做馬勞,令人誤會是馬奴,實在是有點那過,聽起來很刺耳。

  老實說,新加坡人真係囂了,尤其是奪得TS東南亞獨家演唱會,已經睇唔起鄰近國家的人,其實這並不是一件好事,新加坡只是一個小國,鄰近國家如泰國,馬來西亞,印尼等,全部都以倍數大個新加坡,新加坡人太囂,很容易種下禍根。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-03-10 17:19:26
香港人叫馬工可能體面啲。