地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:9714    回應:0
文亮言

點解明知樓價跌都要買樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月4日

  有老友話,現在買樓的人點解咁奇怪,明知樓價下跌都會買樓,昨日有新樓盤買家,回應記者話即使樓價跌都冇辦法,唯有頂硬上,買家是有權唔買,使乜頂硬上。

  老友唔知記者的𠼱功,他們訪問剛剛買了樓的人,一定會話現在經濟環境唔好,利息高企,不少專家都預測樓價會下跌10%,點解現在仲要買樓,剛剛買了樓的人本來很開心,但聽到記者咁講好似一盆冷水照頭淋,但又唔能夠反駁,因為記者所講的是事實,唯有話冇辦法,鬼叫自己有需要,明知樓價下跌都要買,言下之意是叫記者收口。

  其實,我都唔明白記者點解會咁問,試吓在婚宴禮堂,問吓對新人點解要娶個咁樣老婆或者嫁個咁樣老公,或者現在是亂世,點解仲要結婚,睇吓會唔會被人打,記者食江湖飯,點解會得罪人,真係唔明白。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼