地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:16197    回應:0
文亮言

剛剛租出了一萬呎甲廈

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月2日

  同老友吹水時,有同事call 我,叫我唔好離開,佢會同代理以及新租客齊返公司,有租約俾我簽,是關他剛剛租出了一萬呎甲廈,我話冇問題,仲訂定位,與新租客,代理以及工作的同事一起食午飯。

  財爺撤辣之後,市場上的氣氛唔同哂,物業代理不斷call 客買新樓,二手樓都唔得閒去做,何況租樓,其實,市場上有很多外來公司打算在香港設立分部,遲遲不落實原因就是睇財爺幾時撤辣,如果今次財政預算案都唔撤,他們亦唔等,至於點解要等財爺撤辣,理由很簡單,因為香港財赤嚴重,如果財爺死牛一面頸唔撤辣,根本唔可能解決財赤問題,到時就要向富人,企業加稅,甚至開徵銷售稅,他們豈不是自投羅網,所以,一定要等財爺撤辣之後才會入市,我認為新租客實話實說,政府應該收到聲音,否則財爺就算撤辣,但唔會連SSD都撤。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼