地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:14754    回應:0
文亮言

新加坡是靠甚麼生存

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年2月19日

  昨晚同老婆在屋企食飯、蒸條魚、炒個菜、一個燒鵝下莊,非常滿意,老婆問,國產C919第一次飛出國門,去新加坡參加航空展,新加坡自己又冇生產飛機,點解要搞航空展,就算可以收到展覧費,似乎勞民傷財,得不償失,究竟新加坡是靠甚麼生存,佢問過大媽朋友,他們話新加坡做資產管理,如果有錢的話,可以委托設在新加坡的基金公司或者投行管理,老婆唔明白,自己的錢點解要交畀別人管理,而且替別人管理資產,又搵得幾多錢。

  我都答唔出老婆問題,作為世界第三大金融中心,冇理由股市成交量咁少,每日大約10億坡元,有人話新加坡煉油佔GDP 10幾個%,如果有咁好收益,點解美國唔做而要益新加坡,況且煉油是很污染,不符合新加坡國策。

  每年新加坡搞無數次高峰會議,那些嘉賓上台噴完口水,散會後有得益,或者對排名有利,但高峰會議對新加坡收入冇實際得益.而且要用很多錢,香港都搞過幾次,簡直是勞民傷財。

  當然,新加坡有賭場,可以提供龐大收益,但點解仲要收咁高利得稅以及9%銷售稅,澳門也有賭場,澳門冇收銷售稅,所得稅亦很低,現在新加坡的生存水準很高,如果不能在當地搵到錢,唔明白點解要將公司設在新加坡。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼