地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:10935    回應:1
文亮言

現在與過往的移民心態不同

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年11月4日

  有老友話移民英國年半的兒子回來了,不過,似乎唔習慣,又搵唔返以前一樣的工,朋友又唔敢見,現在又打算移民去加拿大,老友話當年我們在加拿大讀書的時候,有很多香港移民,教育水準不高,反而可以落地生根,他們的子女亦能夠入大學,亦學有所成,點解近幾年的香港人,有晒本科畢業,又有一份好工,但移民之後反而唔習慣,返嚟又唔得,現在真正是兩頭唔到岸。

  老友唔明白,幾十年前的移民,到達目的地之後生活大多數比香港好,子女又受到好教育,而現在移民的人有不少是有一份好工,子女讀名校,移民之後降呢很多,試問點會快樂,返嚟之後又人面全非,自己以前份工已經被下屬代替,再移民是很正常,不過心態唔同了。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 樓 NO 2023-11-05 04:52:35
咁多人回流,樓市一定會轉好👍🏼