地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:20506    回應:4
文亮言

什麼人現在買樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年11月15日

  近日雖然唱淡樓市的消息如鋪天蓋地,樓價亦的確下跌,但有年輕朋友感覺到很困擾,既然大家都唱淡,究竟現在什麼人現在買樓,因為他最近亦有兩次機會買樓,但當他講話要買樓,旁邊一定會有人話現在不是時機,連老C都話樓價會大跌,點解要現在買樓,就算要買都等樓價跌多兩三成之後才買,他所睇啱的兩個單位最後俾人買咗,而且做價稍高,他搵唔返有類似單位,曾經俾意見的朋友就失了蹤,就算搵到,朋友都會話只是俾意見,是否買樓的決定權是在他自己手中,自己要做分析,不能夠全部聽哂別人意見。

  我話現在或者在任何時間能夠買到樓的人都有一個共通點,就是不會問別人意見,甚至連父母,老婆都唔講,待一切事成之後才會講出嚟,因為叫別人唔好買樓是人類一個通病,而且只是叫睇定啲,或者等樓價再下跌才買,善意的提醒,就算唔買之後樓價飆升,都唔可以怪他們,所以,唔問其他人意見是買樓的一步。

  現在所有專家都講得冇錯,樓市的確下調,但願意低價賣樓的業主不是太多,否則專家就不會叫政府撤銷SSD,因為撤銷SSD可以增加供應,由此可見,市面上低於市價出售的單位不是很多,當中有不少是低層,方向不佳的劣質單位。所以,如果見到適合自己單位,唔好同其他人講,就算講咗都唔好理他們的意見,而且樓市同股市都是一樣,可以隨時掉頭回升,拉都拉唔住,不但適合自己的單位被其他人買走,甚至一些比較差的單位亦會提高叫價,到時候就後悔莫及,不過,很多人都試過這個情景,我亦不例外,試過幾次之後,買樓之前就唔會話俾其他人知道。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 民言 2022-11-15 13:03:25
湯先生講的甚對
2. 劍聖 2022-11-15 17:29:55
地產佬只會叫你買樓,輸了叫你自住或放租,從來不會叫你高位放.因他們根本不知道高位在那裡?只想一路把樓價向上推.所以破產他們會負責?
3. 龍虎豹 2022-11-15 21:08:43
地產佬最大罪狀,就係唔可以令冇本事嘅人買到樓。


7. 有錢的 2022-11-16 12:48:54

什麼人現在買樓......有錢的人......