地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:8889    回应:2
文亮语

是否穷人才可以写文章

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2024年3月27日

  今日开例会时,有同事话有一个朋友话我家境应该唔错,应该唔使写文章,因为在香港,靠写文章搵食的人没有有钱佬,我家境不错,唔应该写文章,同事话唔知是什么理论,与他的朋友拗了很久,但始终拗唔赢,有冇一个简单解释方法令他的朋友心服口服。

  同事唔讲,真系唔知原来写文章是穷人专利,但唔知点解,香港人就是钟意睇唔成功人士所写的文章,至於做生意做得唔错的专栏作家,反而畀人评头品足,最后激到唔写,我唔理那些人,才可以继续写下去?

  我对同事讲,如果去听一个演讲,会不会去听一个失败者讲,当然唔会,大家去听演讲一定要听成功人士演讲,但唔知点解,睇文章就不同,大多数人钟意睇冇楼人士所写地产文章,成功人士反而受到他们挑挑剔剔,真系奇怪。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Z 2024-03-27 13:38:22
乐见穷人和富人都写文章,自有不同角度,可互相观摩,激荡头脑。
2. waves 2024-03-27 21:28:25
施老板不是很有钱吗?他也有写文章,而且写得不错,所以,那个人说的是谬误!