地产博客 > 蔡志忠 返回
浏览人次:36026    回应:86
蔡志忠
 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 事实与偏见 2010-10-27 19:08:58
楼价咁高系因为美国嘅量化宽松政策所致,港人成日吵楼价贵系冇意思,反而被人有输打嬴要嘅感觉!
2. Mc 2010-10-27 21:39:07
楼价高企不下归根结底是美帝国主义的错,大家却走来怪特区政府,港府无端食此死猫真不是味儿。
3. 保住我 2010-10-27 22:23:01

旧年特首已经俾TIPS 你,话明保住D业主,你又唔信.政府千期唔好管,我放紧盘ga, 旧年工都辞埋,都系为炒楼炒股,如果外资撤退, 特首记住攞D储备出来托市, 连投资者都保唔住,重系政府嚟?

4. 有道理 2010-10-27 23:10:36

楼上有人话,系亚太区只系有部份香港楼价仲平过97年,真系高见,互相比较,大陆楼确系贵过97年2-3倍,唯独香港楼价回升得少,抗议楼价高者,唔系特登搞事就系无知冇料嘅人.

佢地日日吵闹,唔系为咗私利就系为咗选票,呢班政棍和无知学者,连累咗好多香港市民,危言耸听害苦了我很多朋友,佢地一早就卖咗楼,一直痴痴地等待楼价下调,愈等愈惆怅,宜家变咗有了忧郁症!

5. 回头是岸 2010-10-27 23:47:50

今天美国再次实施[量化宽松政策],我地香港银纸缩水人民惨啦,太多人受误导早期卖咗楼等楼价跌,宜家唔知如何是好?

电视上见到呢班害人精,害死好多人输身家,现在仲成日抗议楼价贵,叫人唔好买楼,明知银纸大缩水,为咗自私行为累死街坊.

宜家买唔到市区楼,仲有新界楼买,再唔回头是岸,快啲上车,肯定会变为愤怒青年,我哋要保住身家财产,要做自豪嘅香港人,就要成为百万业主嘅一份子.

 

 

6. Mc 2010-10-27 23:55:05
打倒美帝国主义者,搞乱全球经济,搞到香港楼价发癫。大家应该将矛头指向始作俑者,冤有头债有主,不要误将矛头指向特区政府。
7. 事实与偏见 2010-10-28 00:11:26

19岁大学生话买唔到楼女友唔肯嫁,电视报章还大肆报导,呢啲真系香港社会悲哀,19岁学生讲结婚未免太儿戏,心智肯定还未成熟.

本人胆敢与各位打赌,呢个学生系29岁时必定还未结婚,甚至39岁都未必娶老婆,宜家以佢来做置业指标实在好离谱.

8. QE2 2010-10-28 00:30:57
楼价好平喎,迟些港币贬值到变阴司纸,到时天水围楼价10万蚊尺已算系笋盘!
9. QE2 2010-10-28 00:35:14
现在买楼一定唔会错,只要港币同美元挂勾,咁楼价就只有升不会跌
10. 楼神 2010-10-28 02:36:33
完全同意以上各位言论!请政府勿干预自由市场,影响本港经济体系,最终得不偿失!
11. 联系汇率脱勾 2010-10-28 09:30:59

如果明天大家睡醒,哗!联系汇率已经突然脱勾,到时不知道楼价上升抑或下跌?大家给一些意见!

12. 楼价唔会跌啦! 2010-10-28 10:26:32
咪发梦,煲呔hea多年几就话知你,佢最紧要就系置安心,唔会冒咁大风险的!
13. 煲軑曾 2010-10-28 10:36:31
香港砍断联系汇率,迟早玩完! 不过到时老子已经退休哪喂!
14. 高地价 2010-10-28 11:07:43
银纸贬值,有楼一定唔会咁平卖,甚至买多几间保值,冇楼的就赶紧四处搵楼买,越迟买一定越贵,因为政府摆明唔会供应太多地,居屋又冇晒,市民唯一选择就系私楼,近年中小单位供应稀缺,越来越少盘,买少见少,随时追近豪宅尺价。
15. 唔炒就笨 2010-10-28 14:55:06
政府多次讲明唔要压楼价,即系只准升,不准跌啦,就好似卖地太平要收回一样,因为未到他们心目中的价,所以楼价一定会继续上升
16. YCC 2010-10-28 16:06:10

全部都系死人美国佬系度搞鬼!!!! 自己印银纸,借钱比自己。闻所未闻。借全世界10几万亿美金,还唔起,又想赖账,无耻到极!正pk

钓鱼台都系渠系度搞鬼!!! 美国佬,正PK...

 

17. 业主 2010-10-28 16:20:00
就系有联汇,又有政府支撑楼价,现在几层楼每日都赚紧钱!
18. 保住我 2010-10-28 20:12:47
其实任由楼价狂升而唔理,20个月升47%是有问题,不过 ,一早已知呢个系一个mud 政府, 你就知要行条mud 路 .楼价唔系管唔到, 只不过......所以楼始终要炒吓, 无理由一年赚百万你唔赚重去打份工.你估摸货先叫炒,司长真天真.
19. Yes 2010-10-28 20:56:03

QE2 = Kill you Too.

Do not under-estimate its effect or impact on China/ HK property though we are far away from USA.

20. HK property bubbles 2010-10-29 00:58:06

Let's wait for the year 2012 ! Many cheaper flats to sell out !

Year 2012..... HK property prices DROPS !!! Just wait....

21. 离谱 2010-10-29 03:31:27

唔理什么美国大印银纸,总之人工加幅咁少,楼价升幅咁大,对我哋呢班未上车者来讲,系好忧虑嘅.

要社会和谐稳定,就要资源及财富平均分配一啲,咁样大家至觉得公平些,否则有楼者愈来愈富有,冇楼者上唔到车愈变愈穷,唔仇富仇商至奇啦!

22. Up or Down 2010-10-29 09:35:42
Some 80's simply voice out to ask for the benefits from the government and treat this as part of life.  Their abilities and responsibilities lag far behind those 80's in other countries......finally phase out.  They may just blame the govenment again for these output.  They need to go to other places to see if they survive.     
23. 楼神 2010-10-29 13:58:45

可以肯定政府若插手干预现时物业市场,将又一次错到离晒大谱,这一次是百年难得一遇的好机会,热钱涌港好应该像神奇海绵一样,索晒佢!让港人的资产疯狂发水!管他泡沫不泡沫!最聪明的做法系能够令热钱有入冇出!唔系落闸放狗赶人走!(今曰楼价高处未算高!政策宜以不变应万变!)

 

24. 给未上车 2010-10-29 17:57:17

本人08年开始想买楼,金融海啸爆发后,就想等海啸第二波(即095月)来左先买,希望楼价跌多D。点知第二波没来到,楼价仲一路上升。一路眼白白睇住楼价升到09年曾阴权出施政报告,知道渠条友唔会打压楼市(渠当时话楼价升只局限於豪宅),应该唔会跌咯。果时都觉得楼价贵,相比几个月前要比多10万8万,但考虑过即使楼价跌10%,自己都承担到,跟住就入市啦。当时做好心理准备输钱咯。但因为楼价升左好多,本人目标都由私人大型屋苑降低到二手居屋(同样既钱,但从私人楼变为居屋,好唔抵啊!!!)

 

讲呢D 私人野只供参考。并非炫耀(因本人生活质素从私人楼降为居屋)。

本人只系想未上车者自己认真评估可以承受楼价跌几多;同埋要有心理准备息率升1%,每个月供楼金额增加10%(如此类推)。

 

超级通涨来紧,楼价肯定会再升,但风险当然伴随上升。请自己考虑清楚。

 

****已经上车既人,系承受紧楼价跌,承受紧利率上升既双重威胁。

“想买楼好耐但又未上车者”唔好怨已上车者。渠地只能怪自己唔愿意承担风险。只能怪自己唔够胆。****

 

假如现在楼价跌20%,渠都未必够胆入市。渠会希望楼价再跌多D…

**唔改变呢种心态,好难买到楼** 请自己认真反省,

25. 美国佬,正PK... 2010-10-29 17:59:20
钓鱼台都系渠系度搞鬼!!! 美国佬,正PK...
26. 想上车的人 2010-10-29 23:08:01
本人现在以$4100租住一间套房两年半了 , 现在储了六十萭 , 最近看中240万的楼谂住购买自住 , 但最近楼市上升很多 , 政府又可能会有一些控制楼市的措施 , 大家会唔会觉得再得多一两个月才考虑买呢 ? 大家有什么意见呢 ?
27. 睇长线啲 2010-10-29 23:38:49

好多人觉得好多八十后成日想搵政府著数..

但系其实更多八十后靠自己努力去储钱买楼, 只不过, 当我地储到几十万谂住买时, 点知想买的元朗二手楼都升咗几十万, 八成首期即系话又要储多十几万

楼价升几十万可能只系一个月0既事, 但系打工仔又要俾家用屋企又要还下grant loan可以月储一万银都要储成年先储多十几万, 下下追楼价, 都唔知几时先买到楼...

老实讲, 我对而家呢个政府一啲期望都无, 无希望过佢会帮我, 就算重推居屋, 又或者乜鬼置安心都好, 我都超过哂入息, 唔可以申请, 只系希望政府做嘢睇长线, 唔好下下都咁短视, 头痛又话医头, 脚痛又话医脚... 啲人咁渴楼都唔系第一次, 几年前又唔规划等到而家先话做乜做物都无用...

不过物极必反....当年有得赖八万五, 睇下几年后又乜境况, 香港人又可以再赖边个?

28. 80s 2010-10-30 00:35:15

I have just $0.7M, I dont know which district i can buy? I want 70% mortgage. I am living in kln district with my parents. I dont want to live too far away from them so that i can visit them and have dinner more often. But the price rising high....>,<

29. 港人族谱 2010-10-30 00:40:34
赖(事无大小赖天赖地赖政府)氏家族子孙多!
30. ... 2010-10-30 01:16:49

With HKD700,000.00 is quite sufficient to buy a small flat in kowloon.  Depends on where you live, e.g. at Metro Harbour View ( Tai Kwok Tsui ) you can find a 500sq ft flat at $2.8m.  With 20% downpayment ( you get 80% mortgage from HKMC ) and the stamp duty, you can afford it.  Or you can buy a flat at Kowloon Bay ( Amoy Garden ), or a flat at Hung Hom ( Whampoa Estate ).  You do have a lot of choice, but pls visit more properties before you make your decision.

Try not to listen to what the real estate agents told you. 

It is good but difficult to have your 1st flat.  Good luck!

31. ... 2010-10-30 01:24:52

Sorry, at Whampoa Estate you can do 70% mortgage and still buy a flat size of 50sq ft, however not new and without facilities.  I have a friend living there and environment is still OK.

At Amoy Garden, I am not quite familier with the price but I just heard it from the radio.  I am afraid too many investors there.

If you don't mind, there are lots of individual building everywhere in Kowloon.  Usually because of their age there won't be any facilities or luxurious lobby.  The re-sell value might not be as good as big estate or new apartment, nevertheless.

 

32. TO:想上车的人 2010-10-30 02:20:36

隅然见到阁下文章,想给阁下一点意见,上车买楼是人生大事,也是积极正面的保值做法,应该给予肯定和鼓励.

阁下好不容易储蓄了60万首期,但是最近楼价升了不少,会有点心有不甘,但是如需要於现在买楼,那是不应该考虑得太多.

其实文章作者一向对楼市走势看法甚为准确,阁下大可作为参考,依作者之见,还是要买楼置业的,原因很简单,就是通货大膨胀,港币大缩水,时移势易,香港所有楼价都将会超越97年的楼价,这才是正常现象.

33. 大楼 2010-10-30 11:19:33
讲得有道理,中国台湾新加坡等等地区楼价都超越97年很多,香港并唔比人家差,中下价楼应该追回失地至啱,所以讲量力而为,宜家入市并未太迟.
34. Ha 2010-10-30 13:32:28

97 is not a dutum point or only indicator to illustrate the property price high or not. Without considering like interest rate, currency issue, new buying power from China or other asia district, ......

Many experts make mistakes because they always rely on 97 indicator without considering the global macro economy situation.

35. 吴太 2010-10-30 15:15:52
港府将居屋贱价买给地产商,停卖居屋,不推土地拍卖.早已干预扭曲市场.现在应尽快纠正.既有需求,要加快土地供应,限期发展.让年轻人知道未来供应,预期可上车.就不会现在盲目追逐. 造成目前又一疯狂局面.埋下另一负资产隐忧.
36. 看客者平常心 2010-10-31 00:57:28

以前D人买楼一笔过付款当年月薪仅数佰块元, 及后50S 60S 70S买楼要付三成或五成首期, 买楼后这些人犠牲了很多个人理想发展...80S要有足够长远承担能力责任, 如果楼房有70年寿命, 可能买楼涉及三代人生活取向....  我眼见40出头妇人不工作,每月靠10多万铺租过日子, 每天醒来便打麻雀过活....看见很多香港 / 大陆都市男女不愁工作生活, 他们靠父母打拼回来的江山好逸恶劳....所谓, "前人种树后人乘凉", 敢问现代一辈人能否完全犠牲自己来成全他人吗?

家庭是社会的一角缩影, 家家有本难念的经...有楼有人开心也有人不开心....我的经验告知香港是做生意买卖的天堂, 并不是居住的天堂.....香港人口太多以致房屋教育医疗老人等问题出现失衡, 公平与否见仁见智, 香港人眼光放长远点, 此处不留人自有留人处. 

37. 唔住香港 2010-10-31 13:09:01
请问那个地方比香港好呢?
38. 大楼 2010-10-31 15:13:55
众所周知,香港系全世界最好嘅地方,尤其在所有华人之中,享有最祟高嘅地位,只不过,有很多港人身在福中不知福.
39. 大刘 2010-10-31 19:36:20
曾经周游列国的都知,你系井底之蛙!
40. 大楼 2010-10-31 21:48:24

香港系一个最自由民主嘅地方,自由经济体系连续10几年名列榜首,市民享有公平嘅地位,这里嘅市民系可以公然责骂政府官员,报章媒体更以抨击政府施政为乐.

香港人无论年龄有几大,都可以娶到老婆,同样的货品在香港商店都可以卖贵一些.香港人去外地被人嘅感觉都系优秀的一族.(当然,仍然有某些西方国家歧视华人),但系总括来讲,香港人在世界华人中享有嘅地位系最高的.

41. 楼神 2010-10-31 23:21:16
大楼我支持你!华人之中港产富豪系最多!繁华夜景最美!环球美食应有尽有!我们是中国人一定要团结,正如:(   唔可以话花旗参比长白山人参好!寿司好食过中国菜一样!)。
42. 澳纽客 2010-10-31 23:25:21
香港是一个趁后生搵钱的地方,而唔系一个长住养老的好地方!人多车多,空气污浊,处处都从地底传上来一阵粪臭味,只有为钱的人才会愿意在此居住!
43. Up or Down 2010-11-01 09:23:56
40% of HK's land are country parks, 30% are of residential, commercial and industrial buildings.  The are only few bums.  Most people are polite, queue up naturally at MTR or in Disney and Ocean Park, I got 4 swimming pools nearby at my residence.  Workers are smart and efficient.  Many emigrants gradually came back in recent years.  Actually I want more people move out from there that may make property price a bit lower.   
44. Up or Down 2010-11-01 09:29:07
40% of HK's land are country parks, 30% are of residential, commercial and industrial buildings.  The are only few bums.  Most people are polite, queue up naturally at MTR or in Disney and Ocean Park, I got 4 swimming pools nearby at my residence.  Workers are smart and efficient.  Many emigrants gradually came back in recent years.  Actually I want more people move out from there that may make property price a bit lower.   
45. 80 2010-11-01 14:46:50
港币已完成历史使命, 因联系汇率而得以保留, 其实无实质价值

美元再印银纸贬值都解决唔到国内问题, 有钱果班系华尔街果班, 有钱唔请人自己大饭继续出花红

无得救
46. 事实与偏见 2010-11-01 16:35:58

好多朋友都俾反对高楼价者或唱淡楼价者误导,以致一早卖楼离场,宜家仲等紧楼价跌至入市.

佢地系可怜嘅一族,现在才明白楼价升系银纸缩水,美国狂印货币所致,宜家发觉已经太迟.

47. 咪系罗 2010-11-01 18:19:48
人民币又升!D人8折买楼点会唔贵啧,评论员咁叻就做佐富豪好奈啦!
48. 保住我 2010-11-01 23:39:13

陈德霖:  警告房地产泡沫风险增加

事实与偏见:  好多朋友都俾反对高楼价者或唱淡楼价者误导.....

信边个?  事实话俾我知, 政府信唔过. 周边朋友一年已赚了半生钱,我亦唔执输,你唔顺势行就注定一世穷,在香港读书搵份工,已不合时宜.你有眼睇.副学士重系打紧几千蚊既工,兼欠了一身学费债,所为何事?

49. 廿蚊张 2010-11-02 00:43:53

"政府信唔过" -- 完全正确,绝对无错。

你睇下几多高官、议员都炒楼,香港地唔靠炒楼发达,唔通靠$20个钟人工?

50. 地主 2010-11-02 06:03:19
讲D人佢系叫你唔好买,不过冇话叫自己唔买!
51. 地主 2010-11-02 06:03:26
讲D人佢系叫你唔好买,不过冇话叫自己唔买!
52. 楼市有排升,唔炒点发达! 2010-11-02 10:08:53
楼市有升就有跌,这个大道理谁人都懂,问题是人们根本不知道在甚么时候发生,陈德霖口水多过茶,不断重申「阿妈是女人」这种正确的废话,毫无意义。可以 说,不论是陈德霖还是其他港府高官,对目前的楼市狂飙都已经束手无策,黔驴技穷,甚至比黔之驴都不如,黔之驴面对老虎还可以踢几下后腿,而港府面对楼市这只老虎,只剩下一张嘴胡说八道。




53. 路人丁 2010-11-02 10:13:46
人人都认为联系汇率令楼价与物价上升,无其他良方可治,但官员们实牙实齿话联系汇率不会废除。既然咁多人唔信官,万一有朝联汇突然脱钩,你会有损失吗?如何防范?
54. 神的子民 2010-11-02 10:32:26
九官新上任三把火,以为自己系先知,原来佢致系无知,金管局已限左七成楼按啦仲乜鬼话泡沫,人地大把水去买楼连按也不须要,到跌市时人家也不肉尺,不要呈什么英雄了儍仔霖,你睇楼市既经验也不及一个师奶啦,小说话多做事才是打好这份工,管好自己个基金先啦,赚了钱就神气,蚀了就唔出声就做乌龟,人人也看见你既无能只懂一同厄反食!由泡沫自爆也冇人怪到你的,因为到时你也有伟论话一早讲左了,你们冇人听之麻,系咪!有老曽在冇人炒你这擦鞋仔既,放心出你那几佰万年薪啦!
55. 无能政府乞人憎 2010-11-02 11:28:11
唉,08年金融危机,我听从香港政府讲,很快就有第二波,官老爷不断在电视机前口沫横飞的这样讲,於是我hold著银弹,准备在第二波入市。结果如何呢?恒指从一万点扶摇直上,我之前看中的几只股都翻了几翻。从此之后,我决定不再信政府,只信自己的分析。幸好我当时将资金转投入地产,至於什么时候出货,我听政府讲都!
56. 挑 2010-11-02 12:00:52
政府实行高地价和发水楼政策,减少土地供应,停建居屋,现在又话叫人小心泡沫,知唔知自己做紧乜呀?成班狗官狗up就叻!
57. 乜太 2010-11-02 14:33:43
我一有钱就去买楼,层层楼都升值,我仲会继续买,买楼好有安全感!
58. 廿蚊张 2010-11-02 14:44:43

"政府信唔过" -- 完全正确,绝对无错。

你睇下几多高官、议员都炒楼,香港地唔靠炒楼发达,唔通靠$20个钟人工?

59. 投资者 2010-11-02 15:51:19
D官讲嘢都多余!古时有大地主,今曰有大地产商,咁买赚唔赚钱咪自己用吓个脑罗?
60. 公平 2010-11-02 19:19:58
香港系公平社会,大家都有权利去做投资,炒楼炒股票炒金,但系风险就要自己承担,不得怨天尤人!
61. 信得救 2010-11-02 21:02:47
唔好信任何人.包括政府所讲,要信市场,就系你嘅钱已缩水,港纸仲有排贬值,一定要买楼买股或买商品等来保值,如果唔系嘅话,你一定后悔,因为你将变成一个愤怒又反判嘅青年!
62. 保住我 2010-11-02 21:07:59
公平, 你讲错了,难道你去年无听施政报告,特首话唔会俾楼价跌,因92万业主唔开心,      7200个单位就是在呢个观念下诞生, (中国人社会就是这么短视,耻辱!) 若不是供应短缺,何来炒? 若起50000单位 ,几低息楼价都唔会疯狂, 跟本就是人为做成,人为扥市.  我已在高价入市, 记住保住我这类投资者. 若楼价狂跌, 请继续扥市,你有不少储备, 总之唔好令我呢个业主唔开心.
63. 保住我 2010-11-02 21:09:20
公平, 你讲错了,难道你去年无听施政报告,特首话唔会俾楼价跌,因92万业主唔开心,      7200个单位就是在呢个观念下诞生, (中国人社会就是这么短视,耻辱!) 若不是供应短缺,何来炒? 若起50000单位 ,几低息楼价都唔会疯狂, 跟本就是人为做成,人为扥市.  我已在高价入市, 记住保住我这类投资者. 若楼价狂跌, 请继续扥市,你有不少储备, 总之唔好令我呢个业主唔开心.
64. 狗up 2010-11-02 22:53:15
根本就系官商合力操控楼市,一时又话供应冇断层,一时又话冇地,一时又叫市民小心泡沫,出尽口技,咁样咪可以刺激成交,收印花税都收到手软罗!市民买定唔买、卖定唔卖,都系焗住要赌,赢输自负,政府抽油水,就系咁简单!
65. Mc 2010-11-03 00:04:52

回应「保住我」,起五万个单位楼价就唔会疯狂,五万个单位你估画公仔咩,边度有咁多地,就算有咁多地边度有咁多工人,就算有咁多工人边度有咁多建材,起五万个单位起码都要三五年。

有咁庞大工程上马,D建材唔起价就奇,人工亦自然水涨船高,D工人去哂起楼,D基建、高铁、地铁边度有人去做,唔通又要输入外劳,咁就天天都有建筑工人游行,特区政府唔头都大哂就奇,连锁反应下,通胀重唔升就有鬼,恶性循环加通胀,D楼都唔会平得去边罗。

66. 小记者 2010-11-03 02:30:14
MC你真系叻啦!果然一针见血,聪明过人!
67. [八万五] 2010-11-03 05:14:08

如推出[八万五]房屋政策,香港楼价一定大跌,负资产和烧炭会大量出现,未必系好事.

大家唔好以为过去一年香港楼升得最快,其实排列只系第三.新加坡楼价升了37%, 北京及上海上升了36.8%, 香港只系24.9%.

68. 神的子民 2010-11-03 08:08:21

97,03,08年低谷时所有港人也经历过楼市起跌,等同身体有抵抗力免疫去抗疾病,就算过天跌下来,港人也撑得起,霖仔你出道有几耐?又冇乜丰功伟绩,怎叫人去信你讲野,最多你也是老曾一名傀垒,老曾讲一句你跟口水尾而已,上一任白头佬就打过大鳄,你都唔知系边,真系想知你名下有否物业,有物业的话就是个大骗子了!等娱记公开到时你就知死!郑X华也已经先鬼拍后尾枕了!沽出自己既豪宅,睇你个霖仔几时出洋相!

69. 一业主 2010-11-03 11:35:27

打压楼市 只不过是班乞票政棍 及想以低市价入市的人的话题,当他们入市后再跌30%,他们会怎样!!! 到时班乞选票的政棍 又以什么话题乞选票.

香港政治 好鬼幼稚

70. Simon 2010-11-03 13:03:51
打压楼市最有效方法
制作特辑当年今日,斜述董建华年代因负资产而自杀身亡的事实。
71. 炒楼发达 2010-11-03 14:18:26
政府多次讲明唔要压楼价,即系只准升,不准跌啦港币同美元挂勾贬值到变阴司纸香港地唔靠炒楼发达,唔通靠$20个钟人工?
72. 聪明仔 2010-11-03 15:00:18
计我话霖仔一定未上车,谂住吓死D儍仔自己有机会执平货!
73. 周X川 行长 2010-11-03 15:25:12
佢压我低价狂扫,佢唔压我高价放,吹我唔账,白头任讲的我信,霖仔讲的我反转嚟做,点解,因为佢讲野冇说服力,一味泡沫,讲到狼也掉头走,思想停在97年时,或许佢那时领唔少野太过感触了,我地港人唔洗佢教也识走货!你管个外汇基金唔好蚀呀,到时垃圾会议员插爆你后庭就唔好啦!做人要向前看,何况你是一条九官,你要知泡沬几时爆应该去问问中央行行长周小川,人家身份大你几十倍管理多少万亿储备也佷低调少说话的,你应该好好检讨一下吧!
74. 机会 2010-11-03 17:13:13
因个别发展商内部策略问题,卖地成绩未创新高,衬有动摇业主邝大议价空间,正是出动扫赀好时机!
75. KCC 2010-11-03 19:58:56

楼市现况有些似94年翻版,政府不断出招,楼价越市,直至97才爆煲,但最大分别是当时利息是一路向上,借二佰万计分二十年供,每月利息支出差不多一万多元,现在同样二佰万,利息只是二仟几,由於利息成本低,很多人持货力比较强,当时爆煲最大原因,不是八万伍或居屋,(八万还未起,居屋当时也十多年啦)而是利息太高,租金回报太小,做成持货力弱,楼价跟回报己成反比,所以楼价最大风险是利息,利息要升可以很快,我虽然是地产好友,也劝没实力的买家,现在还是有地方住,无需急於买楼,楼价上升水位有限,无谓接了别人的火棒.

76. 乜太 2010-11-03 20:51:16

无论市场系升、系跌我的物业祗租不卖,休想从我手上执笋盘!

77. 炒家 2010-11-03 20:57:16
香港地系要靠炒楼极速发达,唔系靠收租!
78. 有备无患 2010-11-03 21:34:41
我手上有几层楼,打算卖掉一间,然后将资金偿还其它楼宇的按揭,它日息口大升,我都冇有怕。各位,这是否高招呢?
79. 乜太 2010-11-03 21:40:11
系咁我升个阵咪卖罗!跌个阵我咪收租罗!咁我即无论升、跌都赚梗!前辈请问啱唔啱呢?
80. 唔炒就笨 2010-11-04 12:37:54

港元跟美元将变阴司纸,只有买楼才能升值!未来2年都系炒楼发达年,有煲呔冇穷人!

81. 地主 2010-11-04 13:01:50
粗略古计,美国十年内翻唔到身!
82. 神的子民 2010-11-04 17:32:39
现在人仔升值影响港元贬值你唔去脱勾你想点?这是影响700几万人既财蒸发,仲猛过楼市泡沫你唔去搞,偏偏话有人去投机,我建议将短暂脱勾,或再重申厘定兑换率,以紧贴人仔汇价,这是最直接简单不过了,现时美国弱势唔去做,到时美国一强返你就谂都唔洗谂了,何必要企系7.8对1美元呢,定系老曾思想在停留打大鳄时呢?我读书少,但浸淫社会咁多年也知乜野叫与时并进,人仔也冇再钉紧美元汇率了,咪又系咁太平咁富强!我高估左特首能力了。
83. KCC 2010-11-04 18:56:02

之前谈到97年楼市爆破,利息太高是其一原因,其二是当年太多人用拱捍式炒卖,手持一,二间物业利润不断加按,由一,二佰万去抄过仟万市值的物业,当物业下跌超一成时,己经开始入肉,要开始持,做成骨牌效应,留意身边是否亚猪亚狗也炒楼警号?现在银行没有信贷资料库,银行只会注视有否生意做,很危险,还有一点也很像97年,当时很多人也觉得97年将大定,当时很多红筹公司来港,令港人以为一定很多内地人来港买楼,现在还多了一个籍口是港元乏值,通涨来临买楼保值,如是真的,美国的楼市也应炒到九彩,为何死水一池.(只是经纪及炒家籍口)小心!前事不忘,后事之师.

84. 保住我 2010-11-05 01:08:18

"起五万个单位楼价就唔会疯狂,五万个单位你估画公仔咩,边度有咁多地,就算有咁多地边度有咁多工人,就算有咁多工人边度有咁多建材,起五万个单位起码都要三五年。 "   请问你是否在开饭前才去买米? 一个负责任的政府做任何事都要有全盘计划."咁庞大工程上马,D建材唔起价就奇,人工亦自然水涨船高,D工人去哂起楼,D基建、高铁、地铁边度有人去做,唔通又要输入外劳,咁就天天都有建筑工人游行,特区政府唔头都大哂就奇,连锁反应下,通胀重唔升就有鬼,恶性循环加通胀,D楼都唔会平得去边罗。"你的推论真奇怪.如果你的推论正确,就唔会有咁多人闹八万五啦.请清醒一点.

85. 老实 2010-11-05 18:14:07
要怨就怨你老逗冇俾到绦金锁匙你含住来到呢个世上,如有,冇话19岁一出来已有楼,唔使捱,唔使做,
86. 地主 2010-11-12 06:27:52
美国狂印银纸!港人要立即买楼投资增值!