【營商之道】感情分行先 只有朋友無「客仔」

新聞資訊 > 地產新聞 返回
瀏覽人次 : 2646
地產新聞
【營商之道】感情分行先 只有朋友無「客仔」
(文匯報) 2020年11月27日
可能讀者會覺得,一個音響發燒友、有堅持又有傲氣的商人,是否適合做生意?記者當刻也有這個疑問,但甄敬業自有一套營商哲學:「唔係個個買得起我啲嘢,但買咗就個個都係我朋友,我從來唔會話我啲客人係『客仔』,我都叫朋友,因為畀得我哋提供服務,梗係賺錢多過我,有乜理由叫人做客仔,就算幫襯買條電線都係,其他網購都有,點解要幫襯你?梗係有感情因素,實際環境因素及其他各方面。」

重情、念舊、認真,是對甄敬業最好的形容,對傳統熱愛,擁抱新抖技。訪問當日,他向記者從上世紀六十年代來港讀書的回憶,講到初出茅廬在銀行業打滾,再講到後來八十年代後期夥拍黎小田開設影音店百仲的奮鬥史。70歲的他,往事歷歷在目,每每講到酣暢淋漓時,他都會翻箱倒櫃向記者展示一些紀念物,像廿年前幫樓盤會所打造音響設備時的樓書、八十年代幫品牌雜誌拍攝的音響照片,時光彷彿回到少年時。

熱血不減 永不言休

能把興趣作為事業已經困難,能把事業做到成功就更難。雖然年事已高,但對音響他依然不減當年的熱血,除親力親為幫公司找生意、設方向,未來更打算打入內地市場,尋找更多發展空間。最近他粉墨登場,幫汽車音響等拍片介紹,變身KOL,亦關注新能源汽車的動向。記者問他何時才退休,自言成世人都不斷進修的他笑笑說:「我哋無得退落嚟,我唔進步,會落後。」