地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14886    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(1329)到了抗疫靠自律的時候

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月18日
  今早去到茶餐廳,有客人話,明天防疫措施進一步放寬,但碰啱確診數字又再上升,的確唔係幾樂觀,但政府又冇辦法繼續現行的防疫措施,大家已經到了筋疲力盡的時候,究竟政府仲有什麼辦法抗疫。
  客人的憂慮是正確,政府的確已經冇任何辦法,如果確診上升,唯有再收緊防疫措施,現在唯一希望市民自律,不一定每日要做檢測,但如果有飯局聚會,最好是在去之前做一次快測,如果出現雙線就要自我隔離或者去方艙,過去有幾個確診族群爆發,都是一些人懷疑自己確診,但去聚會之前仍然唔肯做快測,如果那些源頭人士做了快測,知道自己確診而自我隔離,香港就唔會有咁多確診,還有一些人明知自己確診,仍然要出席一些他們認為重要聚會,最後做成確診在族群大爆發,老實說,抗疫已經冇哂辦法,唯有靠自律。
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-05-18 13:05:32
十一座順嫂

你瀨咗嘢喺方艙隔離咁多日,仲識得唔上地產網避免傳染人,真係自律,乖,抵錫!
2. 十一哥 2022-05-18 15:25:18
刀刀把口吞吞吐吐冇象牙,分身扮埋十一座順嫂,上下兩口吞孖Q 、真係功力冇咁上下....都好易比佢錫爆…
3. 引刀一快 2022-05-18 19:18:21
十一座順嫂

妳吞吞吐吐成口象牙?定係象鞭呀?哈哈哈哈😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
4. 十一哥 2022-05-18 22:57:02
形容11哥好似象鞭…刀刀十一嫂…扯晒哈…頂到去肺胕嘅真言。
5. 引刀一快 2022-05-19 13:44:19
十一座順嫂

你啲吐納功夫,何止象鞭,鯨魚🐳鞭都得喇,嗱嗱林去申請健力士世界紀錄,到時我義務幫你做直播,哈哈哈哈