地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13434    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(1316)讀者鍾意睇業主蝕錢賣樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月3日

  今早去到茶餐廳,有客人話唔明白,明明報紙不斷報道有業主要蝕錢賣樓,中原指數又點會上升,是否假新聞。

  老闆話,現在大家都畀假新聞三個字呃了,其實憑空捏造的才是假新聞,市場咁大,一定有人賺錢,有人蝕錢,傳媒知道讀者心態是鍾意睇人蝕錢,賺錢的報道很少會吸引讀者眼球,有人蝕錢就算唔報道都有很多人想知,所以,報紙集中報道蝕錢個案,賺錢的絕不提,只可以話傳媒作出選擇性報道,不能話傳媒報道假新聞,老實說,有咁多人蝕錢,樓市又點會上升,傳媒應該質疑中原指數做假。

  報紙集中報道那些蝕錢個案,唔黨覺意害了那些打算賣樓的人,他們見到那些蝕錢交易,加上俾物業代理嚇兩嚇,唔好講蝕錢咁慘,有得賺都賺少很多,傳媒可能唔知,長此下去,那些吸引讀書的報道反而令他們損失不少讀者。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼