地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13989    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(1195)理財產品令銀行失去客戶

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月14日

  今早去到茶餐廳,有客人話大鑊了,當日聽從投資銀行家意見,以公司名義買入一些恒大高息債券,現在許老闆話個人投資者有得賠,公司或者專業投資者要等等,今次可能渣都冇,這未算慘,如果債券價值歸零之後,假若投資者是用物業抵押的等,借債比率一定高過金管局所容許,他可能要賣走一些物業以符合金管局要求,今次真係貪字變貧,世界上點會有又安全又高息的債券。

  客人當然慘,但銀行亦相當慘,如果唔賣理財產品,銀行的業績不能達到目標,但賣理財產品,不但令客戶損失,而且銀行亦會損失客戶,不過,好彩香港人買那些理財產品都是量力而為,很少會輸到入肉,恒大之後,銀行應該有一段時間很難叫客戶買理財產品。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-09-14 09:33:21
資深銀行佬都瀬嘢…疴清…就…飛、有樣嘢幾專業…斷臂早、趁仲有渣沙…番多少好過渣都冇、斷臂早…一停牌就叫老冇…
2. 引刀一快 2021-09-14 13:53:48
咁早起床,做完物理治療嗱?
3. 十一哥 2021-09-14 16:48:36
刀刀 把口真叻…唔該…腳仔鬆咗嘞。
4. 引刀一快 2021-09-14 23:53:19
十一仔,聽朝早啲起身,堅持兩三年就落到地喇。