地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17578    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(888)我同意你的意見,但禁止閣下發言

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月23日

  今早去到茶餐廳,有客人話拜登做統總,對華政策與特朗普沒有分別,因為新任國務卿布林肯在國會聽政會表示,他同意特朗普對華政策,只是唔同意行事方法,老闆話,大有分別,如果在行動上不採用特朗普對華政策,又點算同意,布林肯所講的是政客說話,香港人是不大明白。

  大家都聽過伏爾泰名言,我雖然不同意你的意見,但捍衞你的發言權,但如果伏爾泰話,我同意你的意見,但禁止閣下發言,好似一句同意,一句不同意,其實兩句說話都是不同意你的意見,現在布林肯話同意朗普的對華政策,但唔同意他的方法,即是不同意,不過是婉轉一些,而且滿足聽政會委員,一聽到話對華政策與特朗普一樣,便立刻批准布林肯做國務卿,大家都話聽到一頭霧水,老闆話,政治就是一頭霧水。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-01-23 11:25:51
充頭定縮滔、大細鷄有變、都係同一手牌、所以阿爺冇幻想…較啱時間先嚟個下馬威、唔比你借倚抖氣、更免得對住個嬉皮笑臉嘅大古惑…唔笑人地會唱你好寸。

2. 哈哈哈 2021-01-23 11:31:24
實情普通美國人根本唔太關心中國。

而蠢普主政四年,幾乎日日都講中國中國中國,疲勞轟炸,令到美國人聽到厭煩。唔明白點解中國係佢地個總統心目中咁重要。主要係內政做到一塌糊塗,用中國呢個外在“威脅”分散美國人對內政失敗嘅注意力。

拜登如果對內將抗疫和經濟做好,就唔需要成日提住中國。而且,最重要係,日日講,日日鬧,阻止唔到中國一日一日變得更強。要對抗所謂”中國威脅”,靠把口冇用。蠢普唔明呢點,拜登應該明。

而對中國來講。唔怕拜登呢種“真正壞人”,最怕蠢普呢種“真正蠢人”。壞人唔會動不動打七傷拳,但蠢人會。蠢人比壞人更得人驚,更難防範,因爲佢乜都做得出,包括傷害佢自己嘅事。