地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19165    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(865)香港幾時會失去金融中心地位

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年12月31日

  今早去到茶餐廳,有坐完疫監的台灣客人在座,老闆問佢是否擔心中國武統台灣,佢話唔擔心,最擔心是美國佬做架樑,真的是同大陸打起嚟,咁就大件事,其實,現在有不少台灣人希望早日統一,總好過日擔心夜擔心,台灣又唔係未試過俾人管治,荷蘭,鄭成功,清政府,日本,以至國民黨,根本是一個接一個,反而自己很少統治自己。

  有台灣人認為,在統一之後,台北就會取代香港成為世界金融中心,他們亦有信心做得好過香港,所以,現在移民去台灣也是一個不錯選擇,不過,就唔知要等幾多年台北才可以取代香港,在取代香港之前,少不免擔驚受怕,客人仲問我有冇錢在台灣,如果有的話,千祈唔好運回香港,因為中國政府除了武統台灣,還可以幣統台灣,人民幣與台幣一兌一就發達了,台灣客人講完,跟著話茶餐廳所講的都是亂話,大家唔好認真,其實,台灣客人所講不無道理。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 如果有的話 2020-12-31 11:34:52
去呆灣都係碌呆幣為主, 有淨零錢買埋手信走, 一個今日唔知聽日事嘅地方, 都係唔會有咩投入, 冇投入, 講乜中心都係假。
2. ! 2020-12-31 12:55:11
台湾仔最叻牙斬斬,一日唔打,一世都唔會自動统一。
用軟功晒氣,打佢又無謂,看馬騮戲最好。