地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16899    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1547)見工唔好彈前老闆,更加唔好讚

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年6月26日

  今早去到茶餐廳,有客人話曼聯普巴轉會去祖雲達斯之後,猛咁彈曼聯,甚至話一張週薪29萬英鎊合約都是侮辱了他,其實,普巴值唔值29萬英鎊週薪都是一個問號,辜勿論曼聯的領導層的做法是怎樣,一個已離職的人彈舊老闆是犯了職場大忌,除非已簽了合約,否則普巴未必可以加盟祖雲達斯。

  不時有年輕人問我見工時要注意什麼,是不是不要彈前老闆,我覺得未必一定,有一些老闆請名人前伙記,都是想知道一些不為人知的事,最好是唔見得光的事,如果在見工時猛咁讚前老闆,想有人請都難,好似一個女仔經常讃前男友,甚至話現任比不上前度,想唔俾人飛都難。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-06-26 16:03:06
普巴應該努力彈前任,不過唔係靠把口,係用腳說話。