地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:20314    回應:1
文亮語

支持流亡港人的台灣人不敢講台獨

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年11月22日

  昨晚食飯時,老婆話有一個台灣大媽朋友可能要離開香港,那位大媽是被制裁的三位台灣高官親戚,以前成日話支持流台的港人,但近日連講都唔敢講。

  其實不單止那位大媽,在台灣,以往有不少支持流台港人的台獨人士,近日好似失了聲,唔好話支持港人,就算連台獨都唔敢講,如果講吉士,一定唔夠香港人,不少香港人仍然堅持信念,但支持他們的台灣人已經轉了軚,唔通制裁真係咁有效,中國與香港亦有不少人被美國制裁,但冇人好似台灣人咁立刻收聲,相信有一段時間唔會有台灣人講台獨,畢竟這是一條紅線,沒有必要都唔好踩這條紅線。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-11-22 14:36:44
呆呆口中説不…心中清楚冇交易實C得。
外夷成日唱老表粗粗魯魯衰衰咁、但唔知點解硬係不捨不棄痴痴咁、點解點解 ?…刀姨醉婆一定識解。