地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16634    回應:2
文亮語

有幾多個國家有得揀打什麼疫苗

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月19日

  昨晚食飯時,老婆問我會不會去打疫苗,本來我是等一些有需要的人先打,但恐怕有文宣會話叫那些人去做白老鼠,所以,我好似做檢測一樣,第一時間去打疫苗,至於打那一個國家的疫苗,我是以不求有功但求無過心態去揀,雖然在宣傳上,中國的疫苗效力冇輝瑞的咁好,但副作用少很多,據報挪威有29個人打了輝瑞疫苗死亡,中國的仍然未有大副作用,頭暈身㷫就一定有,老婆話唔係,拜登都是打輝瑞,老實說,拜登奸過特朗普,佢打輝瑞疫苗,除了特朗普之外,其他美國人都唔相信,特朗普相信只不過是希望輝瑞對拜登產生副作用,他就可以繼續做總統,這亦是特朗普遲遲不肯承認拜登當選美國總統。

  老婆又問,有幾多個國家或者地區有得揀打什麼疫苗,除了香港之外,我唔聽到有其他地方有得揀,雖然調查結果,中國疫苗不是香港人首選,但我估計,最多人打的應該是中國疫苗,不求有功但求無過

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 曾代理 2021-01-19 10:14:58
香港有部分人認為中國做得再好都係假,美國做得再差都認為係只係意外,要包容。
2. 元朗灣區人 2021-01-19 10:18:01
其實mRNa是否會變異?

我信滅活,至少有幾百年歷史。 冇用,都安全d。

其他防疫措施不變,冇得輸。