地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:33331    回應:7
文亮語

點解我會話馬琳勒龐會贏

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年5月7日

  昨日,我發表了一篇文章,話法國總統大選,極右派或者本土主義者馬琳勒龐會贏,之後收到不少電話及短訊,大多數是不同意我的說法,而且有人話,我的「細價樓爆煲論」極不準確,叫我無謂做什麼預測,我只不過好彩買了一些物業,賺了錢,現在胡言亂語,我覺得這是人身攻擊,無謂回應。

  其實,我做預測只是個人興趣,而且只是從某些觀點作出預測,不但沒有科學根據,學術性不高,市井之徒就啱睇,三年前世界杯,經濟日報請我寫「以波論樓」,編輯問我那一個國家會取得冠軍,我話德國,大熱西班牙會在分組賽出局,理由就是德國必入四強,六倍賠率簡直是送錢俾人使,於是我用稿費買德國,贏了幾十萬,至於西班牙,每一位球員都打各地聯賽最好的球隊,除了本土聯賽之外,又要打歐聯,全部都打到殘,怎會有表現。

  去年,東方日報同馬會請我評論歐洲國家杯,我揀一隊,如果一直贏,我一直可以評論,我話葡萄牙會贏,打一個C朗就夠,及後,有不少朋友話在投注站見到我講歐國杯,咁奇怪。

  英國脫歐投票前十日,英國政府請索羅斯游說英國市民不要選擇脫歐,我睇到之後就知道大鑊,於是撰文話英國有很大機會脫歐,英國政府是知道,所以才臨急臨忙搵索羅斯幫手,其實英國政府搵錯人,索羅斯形象不佳,大家都知道他是奸仔一名,幫倒忙就真。

  美國總統大選,我一直留意特朗普行軍策略,他一直示弱,辯論又輸,令到希拉利掉以輕心,只是不斷以誹聞攻擊特朗普,到臨近大選,特朗普發表治國之策,希拉利才如夢初醒,本來是穩操勝券,最後被特朗普偷襲成功,但美國人沒有選錯,如果今日再選,特朗普會大勝希拉利。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 每天都看 2017-05-07 11:20:20
每天都看博士文章是因博士的個人獨立思考的分析,不論贊成博士與否,也很欣賞博士的分析能力和敢言。
2. Tony lam 2017-05-07 12:37:48
市井…即係有料唔洗扮嘢、學者…係冇料…噏親都搬…大師權威出嚟…冇創意冇觀點、江湖實踐…宗師…上擂臺衰硬、學者…野放實坎坷  !  !  !

脫歐、儍侵跑出…大家都中、 美國佬玩…本土…人地頭痕、法國玩…本土…自己最頭痕、法國佬都好醒目㗎…法國婆冇機啦 !



3. 珍惜香港 2017-05-07 16:51:05
珍惜香港

法國總統大選,法式鬍鬚曾(馬克龍)會贏

呢次喺真正嘅贏,唔喺因為馬琳勒龐輸。

(強調:呢個唔喺預測)

4. 引刀一快 2017-05-08 05:59:37
頭盔
6. Tonytony 2017-05-08 10:15:21
又估錯
7. Tonytony 2017-05-08 13:15:03
又大比數衰咗😿。請不要刪除不是歌頌的聲音
8. 123 2017-05-08 17:41:00
 唔係每次唱對台都會估中的