地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12541    回應:4
文亮語

高唔捨得賣,低唔敢買

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年12月1日

  中午食飯時見到一個年輕人,佢話投資賺錢簡直易過借火,只要高賣低買,無往而不利,但唔知點解,大多數人只會高買低賣,如果佢有錢,一定會是一個成功投資者。

  年輕人唔知道,要有看破紅塵,又唔怕別人嘲笑才可以做一個成功投資者,所謂高賣低買只是呃人,根本冇人可以做到,因為冇人知道幾時最高或者最低,在賣走之後仍然上升,或者買入之後仍然下跌,就會被人笑到面黃,不過,如果心理質素好,仍然可以捱得住,最難過就是自己的一關,擔心賣了之後繼續上升,或者買入之後繼續下跌,高賣低買就變成高唔捨得賣,低唔敢買。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 元 2022-12-02 06:39:50
之前都提過,定個range,

例如盈富基金,低過2万4,入d入d,越低入越多。高过3万,出d出d…

当然不是最好方法,但是输的机会细的。
4. 劍聖 2022-12-03 07:13:49
你如果想賺太進,结果便會輸。當你覺得人口一路在香港減少而移民或走去大灣區,香港樓價怎可能再有以往風光。如果你覺得有得升,為何不買四大地產商股票?
6. 股神多冇樓 2022-12-03 19:06:02
元秋話:如果佢細個讀書勤力D,今日可能唔係律師就係醫師.......

如果乜如果物,其實又有何意思?
7. 引刀一快 2022-12-04 05:14:53
如果元秋早早拍三級片,依家可能勁過舒淇同湯唯,呢樣真係有如果。