地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:13525    回應:1
文亮言

點解美國唔減關稅舒緩通脹

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月9日

  昨日母親節,同幾個母親食晚飯,有母親問,美國通脹去到8.5%,點解美國唔減已加徵的中國貨物入口關稅舒緩通脹,我話不超過三個月就會減,現在是否減關稅由三個母親話事,耶倫以及雷蒙多贊成,但華裔戴琦恐怕俾人講閒話,所以唔敢贊成,但減關稅的條件已備,現在只欠東風,當東風吹起,就算戴琦唔贊成都會減關稅。

  東風是什麼,就是通脹,現在俄烏衝突,美國加息,美元回流,美匯強勁,通脹已經下跌,如果減免關稅,通脹會下跌1.3%,有機會從現在的8.5%下跌至不足5%,大家睇到通脹跌勢強勁,美國未必需要加息,但現在減關稅,即使通脹率下跌至7.2%,就算美元回流,通脹跌多2-3%,結果雖然是一樣,但震憾性始終不大,不如等通脹下跌,屆時又減關稅,效果就好得多,幾位母親都話不明白,我話身在福中,唔明好過明。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. King 2022-05-14 21:07:14
中國大把招,如果取消20%出口退稅呢?