地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:42543    回應:75
文亮言
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Oscar Lam 2014-02-10 09:17:32
 湯博士,這次我有點不明白了。辣招與曾特首何關?這絕對是CY的責任!他作為政府的最高決策者,辣招作為如此重大的政策,如果他不同意,可以推出嗎?難道他只是前朝官員的橡皮圖樟?况且,CY干預樓市市場已有前科,當年的八萬五建屋政策不是他主導的嗎?CY這次推出辣招政策,與他的熱愛干預自由經濟市場性格和往績相符,並不意外。
2. 依家特首喺邊個? 2014-02-10 09:32:02

 

重関曾蔭權乜事?博士你搭錯車喇!

3. 亮劍 2014-02-10 09:36:27
每當有朋友話香港樓價升到痴線,令佢上唔倒車,我例必上佢哋 Facebook 睇睇他們呢幾年做咗乜嘢事。
而非常奇怪,他們必定有做下列幾樣嘢中,最少四五件:

1) 一家人每年最少一齊外遊兩次。
2) 小朋友緊係讀一間要俾銭嘅學校,仲要跨區(代表坐硬校車)。
3) 有家庭車要養,可能仲要供嘅。
4) 每月最少幾次去高級餐廳食餐勁。
5) 手提電話通常係最新型號。
6) 女嘅花枝招展,男嘅身光頸靚。
7) 歌舞劇、管絃樂、演唱會、模型、手繪公仔、HiFi⋯⋯是旦好一種。
8) 有缐及Now都有齊。
9) 就算父母肯幫手帶小朋友,都會請姊姊。
10) 小朋友課外活動奇多,跳舞、畫畫、鋼琴、小提琴⋯⋯最少兩樣。

要是咁攪法,那揾七萬都剩唔倒银啦,咁何來儲首期呢?
可能有人話你條「福佳亮劍」,咪一9樣做同樣嘅嘢,你喺度嘈乜啫!
係喎!你「傻得對」呀,但我買樓之前冇做呢啲嘢,又在買咗樓之後幾年都冇做喎,直到我兩公婆財政穩定之後才去補做,那有何不可先?我又冇叫政府補貼去置業,又冇叫政府整低啲樓價俾我轉車!

咁又點同你班友乜樓都冇,又用曬啲銭去跟人癲、跟人同樣咁消費?
4. LIKE! 2014-02-10 09:38:36
I think it can't tell it was a mistake and/or Donald Tsang has to take responsibility for the first SSD policies implemented as there were so many uncertainties at that time. Even it was a mistake, as the wise men said ..."The first time is a mistake, the second time is a choice, the third time is a habit ..."
5. CY喺隻七班馬 2014-02-10 09:53:32

博士你身驕肉貴,騎錯馬會人仰馬翻就唔好啦,要換馬喇。

6. 亮劍 2014-02-10 09:58:17

BSD 及 SSD 加強版嘅实施日期係 2012 年 10 月底;

DSD 实施日期係 2013 年 2 月底。

DT 人走茶涼,成个3D 打房乃 CY 主導!

請博士明察秋毫!

7. 湯文亮 2014-02-10 10:20:58
各位早晨,
      大家睇我寫關於辣招文章已經很多篇,但很多人仍然掌握不到CY點解會繼續出招,簡單說,DT曾經說過樓價上升乃炒家所致,不少相信他的人將自住物業賣走,等待下跌再回購,情況沒有出現,這批人現在就是叫政府出辣招族群,還顧CY推出辣招之時,盡是前朝舊臣,林鄭,財爺,加強等為出辣招而努力,而且他們深信辣招可以令樓價下跌三成,在DSD推出後一個星期內,陳茂波單拖見記者,宣布取消勾地,改以招標替代,我可以說,政府到那一刻才知道供應才是主因,如果CY上場立刻取消勾地,補地價亦可以用仲裁方式解決,又何需辣招,我知道大家不喜歡CY,我亦是辣招受害者,但我只知道提出適合辦法讓政府考慮,可能與大家意見不同,請見諒
8. 永言 2014-02-10 10:21:15
博士最近嘅文章愈來愈進退失據,不如博士唔好日日都出文,好似pp,仲達佢地咁,諗得深入啲同埋客觀啲,貴精不貴多。
9. 撐博士 2014-02-10 10:29:54
樓上,什麼是進退失據,有不少人多謝博士日日出文,什至坦然承認是每日精神食糧,如果唔鍾意,可以唔睇
10. J 2014-02-10 10:33:51
下? 拿仲達同博士比?
11. 不滿者 2014-02-10 10:57:41

仲達絕對比博士道德操守。古人有云「人與禽獸也者幾希」。

人貴有氣節,堅守是其是,非其非的原則,不肖為俊傑。

博士為討好思歪,不停指責曾蔭權,然則三歲小童也知道以思歪的人品,又怎會蕭規曹隨呢? 曾特首的置安心計劃,不也是思歪一手撕毀了的嗎?

將現任思歪房屋政策的過失倭過於雄才大略的曾爵士,是非自有公論。

12. 瘟神 2014-02-10 11:02:44

To 8/F,

進退失據果個係班垃圾高官同議員,唔係博士。

13. 順民 2014-02-10 11:06:22
看來博士開始有點神經錯亂了﹐他口中說的那批十八位議員﹐人人都知道他們是梁振英的馬仔而並非是曾蔭權的馬仔﹐他們怎會聽曾蔭權的話 ﹖但博士竟說那個政黨數年來的努力竟斷送在曾蔭權的手上。不是神經錯亂是甚麼 ﹖

14. 順民 2014-02-10 11:13:41
再說﹐博士話 " 現在政府可以控制一個政黨大約 18 張選票 " 。既然那 18 張選票是由現在的政府來控制。 那關曾蔭權何干 ﹖﹖﹖

15. TO 湯博士 2014-02-10 11:17:12

環顧CY推出辣招之時,盡是前朝舊臣-----

但CY咁易聽人話?我唔同意喎!

根本拒係一個城府極深之人,而觀察此人是否城府極深,小弟略有一些看法可供分享...

一、所謂城府深之人,外表看起來似乎是喜怒不形於色,但其實這只是刻板定義,因為城府深就代表心機重,有時也可能會因為了達到某種目的而假裝喜怒形於色的!(所以千萬別以為此人喜怒形於色就小看了他)

二、因為城府深,除了心機重之外,也同時代表此人精明幹練,做事情必定謀定而後動、極盡所能只為求達到目的!所以思考的特質必定顯現出謹慎以及縝密還有強大的耐心!

三、城府深的人做事情有一種特質,簡單說就是快狠準,詳細一點說就是有一種壓倒性的氣魄、強勢、喜歡主導,平常都是大事化小,小事化無,或調轉頭來玩亦得,沒什麼特別的事情,絕不輕易出手!但萬一要出手,那必定是刀刀見骨,嘢嘢見血!

16. SUN 2014-02-10 11:24:26

“該政黨在過去多年努力,最後竟然斷送在曾蔭權手上,亦非始料所及,在三國演義有一回講死諸葛嚇走生司馬,亦不及曾蔭權,雖然已經離職,竟然又可以以3D辣招議案斷送一個政黨的政治前途,不過,若果CY不配合,就算曾蔭權叻過孔明亦沒有用,但是又沒有辦法,身邊的謀臣將士大多數是前朝舊人,蕭規曹隨就可以解釋箇中道理。”

此言差矣!曾蔭權只推出SSD,壓抑短線炒賣,CY的辣招是封殺外來買樓需求與本港的換樓需求,孰輕孰重不言而喻。另外,根本無證據證明DSD、BSD就是曾時代SSD的延續,三者的意義完全不同,DSD、BSD完全是新招,殺傷力比SSD大好多,不能認為DSD、BSD是曾時代已計畫但未實行的政策。

我等小民,自然無法知道政府內幕,不過從曾蔭權與CY對樓市的長期觀點來看,DSD、BSD出自CY之意更合理。

17. 回樓上各位炒家 2014-02-10 11:30:01
大部份市民都支持政府推行棘招,只有炒家想冇招,因為棘招阻住炒家出貨,阻住佢地炒賣謀利。
18. 十分同意(3/F 亮劍) 2014-02-10 11:57:52

除了這些人所, 好多公屋居民的Facebook也一樣:

1) 外遊
2) 養車
3) 養猫養狗
4) 常到高級餐廳
5) 最新型號手提電話及名牌手袋
6) 女花枝招展/男身光頸靚
7) 歌舞劇、管絃樂、演唱會、模型、手繪公仔、HiFi
8) 有缐及Now都有齊
9) 家庭庸工
10)小朋友課外活動 - 跳舞、畫畫、鋼琴、小提琴、台拳道
11)鋼琴
 
有些納稅人平均每月納稅數千也沒有這樣的享受
19. 唔明 2014-02-10 11:58:03
為何沒有人說讓議員獨立投票,只是針對湯文亮,與題目無關
20. Hongkong People 2014-02-10 12:12:55
To No 17:

大部份市民都話樓市有好大嘅剛性需求,唔知點解白居易推出時,遇啱樓市疑似下調,啲樓市需求無晒,乜D剛性需求話無就無,咁樣仲叫剛性需求?

所以話政府都低能嘅,從求樓市需求都係投資佔大部份,如果你相信剛性需求而出招,既係要香港陪葬。
21. 香港仔 2014-02-10 12:13:15
Quote: 

蘋論: 
放寬辣招只會帶來混亂與泡沫


"當然,外圍經濟情況的確有變化,美國聯儲局開始調整量化寬鬆政策,減少買債規模,有關行動近期已令各地股市有波動。問題是聯儲局縮減買債規模步伐非常審慎及緩慢,隨時可以因應經濟及金融狀況而調整,不致對超寬鬆的貨幣環境有大影響。更重要的是縮減買債規模跟加息是兩碼子的事,聯儲局多位要員已明言零利率政策將維持到二○一五年底。換言之,零利率或超低利率短期內不會有任何改變,炒賣樓宇的資金成本也將保持在極低水平。在這樣的環境下,樓價根本難有調整,並隨時可以因資金湧入而再次飛升,殺業主、準買家及政府一個措手不及。所謂樓市正在轉勢實在沒有甚麼根據,甚或只是逼政府撤銷辣招的伎倆。
顯而易見,現時香港樓市在超低息支撐下仍處於易升難跌的格局,根本沒有轉勢的條件。在樓市仍未轉勢甚或隨時蓄勢待升的情況下,政府推出的雙辣招有必要維持,並且不應該減辣或有任何豁免,否則只會造成各種漏洞讓一些炒家或團體借此圖利,令市場混亂之餘又削弱政策的效果。當前樓市最大的風險仍是樓價偏高及出現泡沫,所謂轉勢之說只是在混淆視聽。若果立法會因此而為政策減辣,樓價漲升的情況將很快重現,為香港經濟、社會帶來重大危機。"

結論: 財金官員都知道沒有下跌條件, 減息亦只代表經濟復甦, 又同時代表市場會有新的購買力, 特別是港島區(新樓動輒20000起步), 二手樓何跌之有? 至於新界區....地多任CY亂起公屋居屋(私樓多得佢唔少).....真係要睇住上落車....

22. 中產可以改寫議政結局 2014-02-10 12:32:35

閒話觀感: 探討籌組:中產議政聯盟???的可行性???

丟掉幻想???準備戰鬥???桃子該由誰摘???

樓價飆升的主因是世界各國加印貨幣制造了超級通貨膨脹,…….在這麼樣的情況下為香港房地產不停的灌溉澆水的香港小業主們理應該享受到超級通貨膨脹的合理回報啦!!! 香港小業主們過往幾十年支付貢獻的地價,地稅,差餉等等稅收貢獻是付出了多少的血汗,汗馬功勞呵!!!他們的稅收貢獻建立了整個大香港???

香港左右民主乞丐丐幫黨是香港社福開支財赤根源!!!古人有一句俗話說: 求人不如求己,使狗不如自走!!!閒話觀感: 我們應該探討籌組:中產議政聯盟???的可行性???

預備工作: <>,<>,<>……

預備工作: <>……立法會選舉, 候選人需要100名選民提名

香港新聞網717日電 中新社報導,香港特區2012年立法會選舉18日起接受提名,為期兩周的提名期于731日結束。

立法會選舉將於99日進行投票,由地方選區和功能界別各選出35名議員,共選出70名議員。

選舉事務處發言人說,地方選區選舉或功能界別選舉的獲提名人士必須是年滿21歲的地方選區已登記選民。地方選區選舉或功能界別選舉的獲提名人士亦必須在緊接提名前的3年內通常在香港居住,並且是沒有外國居留權的香港永久性居民中的中國公民。

地方選區選舉的每張候選人名單須繳交5萬港元選舉按金,而功能界別選舉的每位獲提名人士或區議會(第二)功能界別選舉的每張候選人名單則須繳交2.5萬港元選舉按金。

地方選區選舉的每張候選人名單必須最少得到100名有關選區的已登記選民簽署同意提名,而在每份提名錶格上簽署的提名人不得超過200名。每名選民隻可就某一地方選區選舉簽署一份提名錶格。(本節完)…下續……

 

預備工作: <>……

籌組: 中產議政聯盟 智囊班底

選舉代理人,(或在過往選舉代理人合適有經歷的選舉代理人中找尋合適的人選,香港選舉委員會選舉代理人/立法會選舉代理人/區議會選舉代理人.)必須做好一切準備工作, 準備一切可以引用的政綱,不打無準備的仗……選舉代理人 主要職責負責所有選舉申報開支不要違反選舉法例……

(未完,待續……)

預備工作: <>……

籌組: 中產議政聯盟 精英班子的組成:

找尋聯絡現有立場堅定有個人獨立思維自由中產議政的中堅骨幹人物組織聯合出選名單,例如:田北俊,謝偉俊……過往有高選民基礎的排一,,三名,沒有選民基礎的抽籤定名次先後…………

(……)

可以從左右民主混吉垃圾會議席中釋放出50萬張小業主選票,小小業主選票,約有150萬位???如果能夠爭取到另一方面50萬張小業主選票,2016年香港立法會五大選區可以產生約10個中產議政聯盟議席???…加上功能組別約有五份三議席強議員會認同中產議政聯盟政治理念???未來中產就不會孤軍作戰了???

中產可以改寫議政結局???

 

23. 辣招與佔中、 2014-02-10 12:42:47
若然今周在立會通過到 BSD & DSD 辣招的話, 後果就是有大量以過百萬計的小業主會加深憎恨現屆香港政府, 再而從新考慮加入又支持佔中行動, 現在正是2月中, 而佔中好似是7月嗎?
24. 法子 2014-02-10 12:43:37
回1樓 Oscar:

這討論區真好,因為回應的很多都以事論事,少一些情緒性的人身攻擊。更重要是和而不同。

湯生在7樓已說明他的邏輯,我們也應尊重。

個人來說,記憶中,我很多時跟你的意見都不同,但今天,我認同你的說法。

25. 在本地產博客想借人用 2014-02-10 13:25:13
佔中廢論者不適宜在本地產博客想借人用???借將用???
26. 都語迫上梁山 2014-02-10 13:38:41
現我不支持佔中, 但若 BSD & DSD 今周在立會通到的話, 那就重新考慮本來唔會支持的行動, 因為不忿被迫害
27. 順民 2014-02-10 14:11:32
曾蔭權處理樓市政策﹐主要顧及到香港整個社會的大體因應﹐各方面階層的利益得失﹐與及樓市上升或下跌的突變為社會帶來的震撼和衝擊﹐他的考慮是要顧及周全的。他就等如一個騎術精湛的騎師﹐手拿馬鞭輕拂讓馬兒自由自在地在草原上輕馳﹐整個草原上的氣氛詳和而有活力。但當馬匹發狂急跑時就要將其拉慢而不是將其拉停﹐或乾脆將馬匹殺掉。
但梁振英又如何 ﹖由九八年向董建華獻計令其推出八萬五開始﹐就處心積慮要搞垮香港樓市﹐實施計劃經濟﹐要實現所謂人人平等的大鑊飯政策。他代表的是百分之一百的傳統落伍土共思維﹐既然他是代表﹐背後自然有一幫推動他的支持者﹐而這幫人一直長期和香港社會主流民意格格不入﹐亦一直沒法溶入香港社會主流﹐為大多數市民所不屑。這幫人是誰 ﹖無需在下言明人人皆心中有數。人人平等人人富有當然是無可厚非﹐惜這幫人卻是人人不懂經濟﹐他們只一直要求人人分享﹐但卻不懂得如何可推動人人去積極賺錢的方法﹐也從來不明白水漲船高﹐社會上要先有富人那窮人才有飯吃這簡單道理。他們堅持的主觀是反正你有錢就要拿出來和我均富﹐我係窮人就有權要要分田分地。到最後﹐或可實現人人分田分地這偉大目標﹐但到時人人都會餓死 ﹗

28. LIKE! 2014-02-10 14:44:22
http://www.youtube.com/watch?v=vAGkGQsVqnI

Note from 12:00 then you can imagine that it wouldn't be easy for DT to deal with the "Exco member" since he became HKCE.
29. 亮劍 2014-02-10 14:46:57

湯博士⋯⋯CY佢唔值得你幫他擋箭,他不會感謝你之餘,還會背後插你一刀,尖啤的教訓您難度忘記了嗎?

要是您有難言之隱,乾脆不談他算了,無謂為他背上駡名,壞您一世英名。

30. 有用的人 2014-02-10 14:50:16
人一世物一世 , 為公道 , 為繁榮 ,  理直氣壯過一世 , 人人支特 。為選票 ,  要做牆頭草 , dup尾狗又係一世 , 搵多多都比人唱 。 任君選擇 。
31. 歷史長河 2014-02-10 15:01:42
頂29樓亮劍。
我也一直覺得博士有難言之隱。
32. New Hands 2014-02-10 15:18:27
每當有朋友話香港樓價升到痴線,令佢上唔倒車,我例必上佢哋 Facebook 睇睇他們呢幾年做咗乜嘢事。
而非常奇怪,他們必定有做下列幾樣嘢中,最少四五件:

1) 一家人每年最少一齊外遊兩次。
2) 小朋友緊係讀一間要俾銭嘅學校,仲要跨區(代表坐硬校車)。
3) 有家庭車要養,可能仲要供嘅。
4) 每月最少幾次去高級餐廳食餐勁。
5) 手提電話通常係最新型號。
6) 女嘅花枝招展,男嘅身光頸靚。
7) 歌舞劇、管絃樂、演唱會、模型、手繪公仔、HiFi⋯⋯是旦好一種。
8) 有缐及Now都有齊。
9) 就算父母肯幫手帶小朋友,都會請姊姊。
10) 小朋友課外活動奇多,跳舞、畫畫、鋼琴、小提琴⋯⋯最少兩樣。

Ha....亮兄! 1- 10 我剛剛中10 和 6 中一半!  :P
33. 美X又兵變 2014-02-10 15:36:32
美X又兵變
34. 不是每一位香港市民會認同 2014-02-10 15:50:34

佔領中環有多類型人種別???英軍佔領中環是因為要在香港賣鴉片???

1841126日~英軍在水坑口登陸.正式佔領香港 ……[按此打開]

1840年(道光二十年)2月,英國政府委任義律(Charles Elliot)的堂兄懿律(George Elliot)為海軍統帥及全權代表,而義律本人則被委任為副代表。同年6月,英軍40多艘戰艦和4000多名士兵抵達澳門對開的珠江口海面,「第一次鴉片戰爭」正式爆發。……
政治搞作者要求普選???一人一票選特首,要求公民提名選特首,不要社會精英提名委員會,又要佔領中環???假如此類公民都是綜援長毛類選民食飽飯去提名,袛會提名出丐幫幫主去參選???

不是每一位香港市民會認同……
35. 用美元佔領中環??? 2014-02-10 15:56:20

佔領中環有多類型人種別???英軍佔領中環是因為要在香港賣鴉片???

1841126日~英軍在水坑口登陸.正式佔領香港 ……[按此打開]

1840年(道光二十年)2月,英國政府委任義律(Charles Elliot)的堂兄懿律(George Elliot)為海軍統帥及全權代表,而義律本人則被委任為副代表。同年6月,英軍40多艘戰艦和4000多名士兵抵達澳門對開的珠江口海面,「第一次鴉片戰爭」正式爆發。……
政治搞作者要求普選???一人一票選特首,要求公民提名選特首,不要社會精英提名委員會,又要佔領中環???假如此類公民都是綜援長毛類選民食飽飯去提名,袛會提名出丐幫幫主去參選???

不是每一位香港市民會認同……

現在美國佔領中環模式是大量加印美元電匯到香港銀行體系存起,供給你借用???用美元佔領中環???
36. Freedom of speech 2014-02-10 16:12:46
每日要看博士的文章. 謝謝.
37. 湯文亮 2014-02-10 16:41:47
今日咁多回應真好,我沒有難言之隱,只是不甘心當日樓價上升,DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉,這是我窮追不捨的原因,今日有出版商找我出書,我會寫出箇中來龍去脈,還有,網主要和各位網友會面,我想,大約一百人,有晚飯,十家盡興,三月份,未知各位意下如何,不同意見,才顯得香港可貴之處
38. 數據分析員 2014-02-10 17:07:31
回37湯博士

如真的有聚會的話, 小弟非常想參加!
39. middle middle class 2014-02-10 17:07:56

"最後竟然斷送在曾蔭權手上,亦非始料所及", and all the other explaination from Dr. Tong today, I strongly believe he hates DT and supports CY,  He use harsh terms to critize DT but mild comment to talk about CY.  If DT make a mistake, it is DT's fault.  If CY make a mistake, it is the fault of someone in his team, or someone he inherited from DT.  Oh, not a fair comment.  What a pity!

40. 我要报名 2014-02-10 17:18:32


Thank you.

41. PL 2014-02-10 17:28:49
小弟想參加阿!!博士!!
42. M Y 2014-02-10 17:57:11

To 37/F

Dr.

Please reserve a seat for me

43. CY 真身 2014-02-10 18:14:41

44. 嘿 嘿 ! 2014-02-10 18:19:20

45. pp leung 2014-02-10 18:23:46

回37湯博士,

me too! Reserved a seat to me if available. Fact is Fact. Dr Tong Only telling truth and let others have a clear mind before making a decision before sell or buy property. We shall overcome the difficulity! Let's have some drink!

46. 689真系废材 2014-02-10 19:07:50

根据汤生理论,689根本就是一件垃圾。曾蔭權只是提出了SSD。虽然689知道错误,但是689竟然将错就错,用下更加猛的药,BSD和DSD。

看来689还是该下台,一件无主见的垃圾,还是曾蔭權才是真正的领导。

 

47. 無名隱士. 2014-02-10 19:12:52
今日咁多回應真好,我沒有難言之隱,只是不甘心當日樓價上升,DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉,這是我窮追不捨的原因,今日有出版商找我出書,我會寫出箇中來龍去脈,還有,網主要和各位網友會面,我想,大約一百人,有晚飯,十家盡興,三月份,未知各位意下如何,不同意見,才顯得香港可貴之處..........
本網頁都是無名英雄多???如何相約???......無名隱士.
48. pp leung 2014-02-10 19:19:38
這部份我很同意湯博士, DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,其實政府自知土地供應短缺, 建設成本又高, 一時未能解決, 先將責成轉移比投資者/自住業主妖魔化成炒家所致再去打擊, 當大家都誤以為炒家所致,  自然相信當炒家/ 業主被打擊, 樓價可下跌50%, 樓房需求即時下跌去等, 當市場上 90%論點均以為樓價可下跌50%又無人以正視聽,當 10%業主自然相信樓價真有可能可下跌50%, 必然賣走自住物業再等待樓價下跌50%再買回, 我有50%朋友都係咁賣走自住物業, 無論我點講都唔信, 結果後悔莫及, 小部份人朋友租屋2 年後(去年)買翻樓, 還多謝我的觀點提醒,
 
我同時發覺湯博士及會參與這部落討論的人都很outstanding!同時只有湯博士及我們這少數人能洞悉這個政府在玩什麼把戲!
 
總之,政府他欠物業投資者(特別是賣走自住物業)人士一句道歉!
 
同意32/f
 
有聚會的話, 再留位討論!
 
 
49. To 48 2014-02-10 19:28:32
DT 當知估票有 unlimited supply, 所以升上三萬點都唔會將辣蕉推廣至估市也,偏生估市中炒家比樓市多,只因佢比人疾左幾疾,and the rest is history.
50. 曾未做夠十年特首 2014-02-10 19:48:57
不如請中央指派曾蔭權接替梁振英餘下的40個月香港特區首長職位吧
51. Oscar Lam 2014-02-10 20:19:43
37. 湯博士  
DT雖然認為樓價上升乃炒家所為,但記憶中,他只是採取了調整印花稅,控制銀行貸款等一些較溫和的手段去調節樓市。同時,他一直捍衛大市場、小政府的自由市場大原則,極少干預市場。此非CY粗暴干預樓市(套用大陸官方語言)可比。所謂聽其言,覌其行。所有事情已成過去,對DT的看法,博士亦無需太介意。

至於三月飯局一事,既然有飯吃本人當然十分願意參加。但不知如何報名?
52. Oscar Lam 2014-02-10 20:58:38
24 法子兄,
首先謝謝你的認同。你所說的意見不同應該是指對於樓市發展方向持不同意見吧?其實對於樓市的看法是十分主覌的,沒有對與錯之分,只是大家的覌點與角度不同而已。由於樓市的升跌受不同的因素影響,不同人在分析樓市時會注重不同的因素,有些人認為供求因素較重要,有些人認為經濟影響較大,有些人則認為政府行政干預也會影響樓價,有些人則參考所謂專家的意見去預測樓市。就算同樣的一個因素,同樣的數據,大家的看法也可能相反。更何況市場在不斷的變化中?

至於本人,我也只能憑著自己的能力、感覺和各種因素去評估樓市的發展。事實上,由於看好商舖市場,本人後2009年開始,只投資商舖,已沒有投資住宅。只在中間買入二間住宅,一間給外父、母居住,一間給太太的弟弟結婚用途,如此而且。

本人亦十分喜歡這網站。希望參考不同人的意見時刻警惕自己,並調整自己的投資策略。
53. 目標三間屋 2014-02-10 21:13:59
請小業主們要保持清醒,唔好同佔中嘅人走埋一堆。佢地目標不明,但手法就係破壞現体制,製造混亂。而且冇乜敵人嘅敵人就係朋友。因為佔中嘅遺害相信比辣招仲嚴重。喺我眼中,佔中先係樓市最大嘅敵人。根本性嘅系統破壞,香港嘅前途令人擔擾…

54. 法子 2014-02-10 21:45:58
37. 湯文亮 2014-02-10 16:41:47
今日咁多回應真好,我沒有難言之隱,只是不甘心當日樓價上升,DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉,這是我窮追不捨的原因,今日有出版商找我出書,我會寫出箇中來龍去脈,還有,網主要和各位網友會面,我想,大約一百人,有晚飯,十家盡興,三月份,未知各位意下如何,不同意見,才顯得香港可貴之處
37. 湯文亮 2014-02-10 16:41:47
今日咁多回應真好,我沒有難言之隱,只是不甘心當日樓價上升,DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉,這是我窮追不捨的原因,今日有出版商找我出書,我會寫出箇中來龍去脈,還有,網主要和各位網友會面,我想,大約一百人,有晚飯,十家盡興,三月份,未知各位意下如何,不同意見,才顯得香港可貴之處
37. 湯文亮 2014-02-10 16:41:47
今日咁多回應真好,我沒有難言之隱,只是不甘心當日樓價上升,DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉,這是我窮追不捨的原因,今日有出版商找我出書,我會寫出箇中來龍去脈,還有,網主要和各位網友會面,我想,大約一百人,有晚飯,十家盡興,三月份,未知各位意下如何,不同意見,才顯得香港可貴之處

本人有幾點想說:

1. 本人同意湯生所說:"DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉"

2. 本人覺得 BSD 和 DSD 的責任是在 CY, 因為他是喜歡不當地影響市場自行調節.

3. 本人同意湯生所說:"不同意見,才顯得香港可貴之處". 這點就是我強調的"和而不同,亙相尊重!"

4. 如果有飯局, 能和各高手交流, 我自費也想參加!

 

55. 政府寧願向"有樓有舖揸波子"的公屋居民免租,都不願向納稅中產免差餉免電費 2014-02-10 22:19:24
政府寧願向"有樓有舖揸波子"的公屋居民免租,都不願向納稅中產免差餉免電費
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140204/18614409

http://news.now.com/home/local/player?newsId=92724

56. 煲浪追浪 2014-02-10 22:24:21
所謂路遙知馬力,日久見人心。 重有人会覺得我地既特丑大話高拍蝇有可取之處? 好。。。。。回片。 7\1回歸煙花撞船死人、、、、咪7\1唔再燒煙花羅。 有人話買唔到奶,,,,,,,味限奶罪。 有人話樓貴買唔到樓,,,,,味用3D大家都無得買。 又有人話窮、、、、、、、、、味派D中產既血汗錢羅。 根本大話高拍蝇識條毛咩! 其實好多問题係可以優化完善架! 但我地既特丒,手就幫唔到喇。 佢選擇幫口,可惜佢肯擔(憂),都冇人肯比佢把口去擔。 唔信,,,問下梁亦x即知。
57. 政府寧願向"有樓有舖揸波子"的公屋居民免租,都不願向納稅中產免差餉免電費 2014-02-10 22:24:56
政府寧願向"有樓有舖揸波子"的公屋居民免租,都不願向納稅中產免差餉免電費
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140204/18614409

http://news.now.com/home/local/player?newsId=92724
58. FANS 2014-02-10 22:38:22
Really want to join the dinner in march . How could I do that?
59. 路母西出賣中產 2014-02-10 22:46:32

"DT說是炒家所致,但從來不承認是土地供應短缺,總之,他欠物業投資者一句道歉", 這可能是DT判斷錯誤,我相信博士一樣有判斷錯誤的時候,所以唔需要大驚小怪。

但是CY既然知道了是土地供應短缺,點解仲要將錯就錯,還要推出更嚴重破壞市場經濟--一個香港的核心價值的政策,BSD和DSD。

難道CY的頭腦生在pp上。

60. C廚Y餘 兩 2014-02-10 23:25:55
一日幾百車垃圾 , 迫到埋身 , 唔燒唔埋 , 去講長遠廚餘 , 有人力挑選都要場地時間 。做野真令人O嘴。
61. 最大租管 2014-02-10 23:28:26
其實最大租管便是公屋, 你睇下業主想收翻間屋, 真係跪響度都收唔到也.
62. 大寶二寶 2014-02-10 23:29:47
博士, 我恐怕你個聚會D淡友走來攪亂檔, 埸面混亂, 恐乘慶而來, 敗慶而返喎,係咁就吾好啦。有冇考慮過㗎?
共勉之, 哈哈!
63. to 62 2014-02-10 23:29:58
想黎嘅應該要放低卡片先, 唔通搞行為藝術嘅都黎得乎?
64. O了 2014-02-10 23:39:34

博士無需教CY委過前朝,  你領唔到功架

委過前朝是CY的絶招---8萬5是前老板留下的毒葯---表現得精彩絶倫

你同佢提鞋都不配,  不要献丑了



65. pp leung 2014-02-10 23:45:10

"用他們的選票來表達" This group of property investors/ owners can become a largest group in middle class elector that affecting the legistrative council.

"政府與大部份立法會議員想也想不到一條本應是大義凜然,名正言順打撃地產霸權,物業炒家,投資者的議案,在經過一番探討之下,竟然變成了一條令小業主損失慘重議案,輪到議員們不敢怠慢,因為他們知道,若果投票支持議案,而樓價又藉此機會大幅向下調整,小業主的損失一定會用他們的選票來表達,那些投贊成票議員的寶座危危乎,所以,他們到現在仍然猶疑不決,甚至不敢向外界表示支持議案,其實,真的是很可憐,尤其是他們是立法會議員。"--- 他們現在正在找反對立法的下台階吧!

Anyone belongs to the group who visit this site are wellcome to express their will.

66. 珍惜香港 2014-02-11 00:24:46
珍惜香港

果篇長嘢之後,我其實唔太想再提曾蔭權,費事俾人以為我喺佢粉絲。不過既然呢次咁熱鬧,就講多少少。

呢個世界,冇嘢喺完美;三個特首裡面,曾蔭權喺最 GOOD,無可置疑。佢唯一嘅不足,就喺打工仔出身,冇營商經驗,不過响呢個先天限制之下,可以做到咁嘅成績,我覺得佢已經好超班。其實佢呢個不足,反而令佢作風順勢,唔會好大喜功,唔會逆市;佢呢個不足,更令佢處事謙卑,唔會獨斷獨行,肯納賢者之見,以致能者擁之。所以我响果篇長嘢裡面,多次提到「曾班子」,而冇完全歸功於佢一人。

我對佢唔喺冇不滿,不過呢個不滿,喺同樓市無關。响董政年代,曾蔭權喺財爺,因前瞻不足,將香港可以成為高科技上游核心嘅最後機會一手斷送咗俾上海,以致整個科技行業火速北移,全線覆亡。呢樣嘢,究竟喺老懵董嘅無能,定喺曾蔭權嘅責任,我唔敢武斷,不過我認為,兩個都有錯。如果曾蔭權真喺要道歉,對象應該喺幾十年嚟為香港打江山,最後將自己畢生嘅技術轉移到內地,淪落到失業嘅香港科技人才,而唔喺啲小業主。

我唔認為曾蔭權有需要向香港嘅小業主道歉,反之,小業主仲應該要多謝佢。點解?就喺因為呢一句:

曾任改革,喺要樓市導入供求主導嘅正軌;真正嘅目的,其實喺要長遠保護樓市!

至於呢句嘢嘅詳解,就要睇番果篇長嘢,唔再重複啦。曾蔭權嘅 SSD,的確喺針對摩貨短炒,喺針對炒家。呢樣嘢,佢冇講錯,冇呃人,點解要道歉?佢從來冇叫小業主賣走自己嘅物業,佢亦冇好似庸梁咁,成日話唔知撞到邊個市民話買唔到樓。坦白講,SSD 推出果陣,我的確有唔高興,我雖然唔喺炒家,但果陣我正喺對自己一系列嘅物業作資產重組,準備計劃新一輪嘅投資,SSD 令我亂咗陣腳,不過當我記起自己第一次買樓上車果陣要假扮炒家嘅日子,我好快就諗通咗。

如果冇咗曾任改革,我可以好肯定,下一個樓市災難好快就到,甚至可能已經到咗。作為政府,喺絕對有責任通過政策去鼓勵投資同優化投資環境,但佢喺冇責任,甚至喺好唔應該,去教你點樣投資,或者好唔好去投資。幾時買樓,幾時賣樓,買唔買樓,賣唔賣樓,唔通要政府講到明,樓市嘅供不應求有排都解決唔到,叫各位訓身入市?呢啲先至叫做交代?作為自住用家,作為物業長線投資者,呢啲嘢要自己衝量,政府極其量都只會喺重複又重複咁講,投資要量力而為,小心風險,呢啲敷衍嘢,財爺曾都講唔少。

曾任改革之後幾年,曾班子對樓市已經再冇大動作,佢地仲俾人猛烈咁批評,遏抑樓價不力,好多人覺得佢地出招唔夠,不過佢地一於好少理,只喺間唔中出下口術,應酬一下大眾。點解?因為佢地覺得,改革嘅力度已經足夠,唔使再多。其實,有啲自住用家或者物業投資者,沽走咗啲物業,主要喺見個樓市喺咁升,自己睇淡後市,呢啲正喺炒家心態,關曾班子乜事?又唔見我去沽?

庸梁就好唔同,人地讚佢八萬五,佢唔去澄清,仲要攬上身,又講埋哂啲乜乜房屋喺民生唔喺投資嘅歪理,佢果陣仲未喺特首喎,呢句嘢,又喺前朝官教佢講架?响曾政年代後期,啲前朝官俾人鬧到九彩都唔肯再搞個樓市,庸梁一上場,就一次過搞盡佢?呢個根本就喺庸梁嘅 style,關人乜事。佢呢種咁好大喜功嘅人,最鍾意走捷徑,辣招限奶令打私院呢啲一刀切嘅簡單嘢,根本就喺佢至愛。所以我從來冇擔心過庸梁會搞埋啲乜嘢租管,點解?唔通佢覺得租管喺過份干預市場?非也!喺因為租管呢樣嘢,太複雜,佢唔想咁麻煩!不過,唔好開心得咁快住,一旦俾佢搵到個 Shortcut ... 咪住!都話正月唔再講衰嘢囉!大家就當我冇講過啦!

至於博士話三月份果餐晚飯,唔知會唔會預埋我呢個連網主都未知喺邊個嘅長氣人?要聯絡我嘅真身,只要响我個專頁度發個私人訊息就得。預唔預埋我冇所謂,我只喺唔想公開身份,不過有成百人咁多,如果預埋嘅話,只要唔好將【珍惜香港】呢個名寫响我個座位度就得囉!
67. 一網民 2014-02-11 00:24:51
持平啲講, c9 唔是才金官員, 也許真有 excuse 曰不明白辣蕉這等惡法對本市法制和稅制的嚴重打擊, 幾乎是到了監粗黎搶的地步. 特衰正苦乜都核突事核突辦, 結果就是如此胡作非為. 那麼, 身為他的內閣成員, 特別是那些成長於港英普通法制下的才金官員, 是必然要承擔責任的, 如果是不同意的, 應該總辭吧, 不過又唔見有官員有如此胸襟, 所以就只能當同流合污了. 這也怪不得公務員普遍的有鑊正苦孭的 mentality, 反正正苦只是一個圖騰吧. 而身為揭開印花稅運動的 dt, 這個打開 pandora box 的才金官員, 也是自有其位置要站的. 
68. 珍惜香港 2014-02-11 02:04:46
珍惜香港TO:67/F 一網民

唔知應唔應該話你喺完美主義者,點解睇嘢唔現實啲?一個心胸狹窄到可以令自己下屬連一個唔喺咁對抗性嘅政黨嘅周年黨慶都唔敢去出席嘅特首,你可以點諫佢?

講到辭職我之前話過,一個人唔認同阿頭嘅理念或政策,喺唔一定會辭職,佢可以選擇死守,為嘅,細至一個五斗米,大至一個使命感,又或者喺兩者嘅混合體。所謂政府高官,都只不過喺人,打工仔一名,唔喺個個都有條件去壯烈犧牲;至於曾蔭權,你期望佢應該站响邊個位置?

一個令香港從谷底抽身嘅特首,到離任果陣,香港人點對佢?冇功都有勞,冇勞都有功,有錢洗大咗,又唔喺貪落袋,使唔使去到咁盡,搞到人地臨老連租上內地都無處容身?

香港人,食碗面,反碗底,閣下今時今日,仲好意思問,佢應該站响邊個位置?

呢樣嘢,响前朝官嘅眼底下,睇得好清楚,你嘅使命感有幾大,先至唔會死心?我有時真喺覺得,財爺曾講嘅嘢,唔單止喺敷衍咁簡單,佢甚至有啲風涼嘅味道。不過咁,就算喺風涼話,都唔怪得哂佢。

原來呢個世界,因果真喺會循環嘅,後面果句唔講啦,話過唔講衰嘢嘛!
69. 曾突手以權謀私多罹罹 2014-02-11 02:11:23

to 66/f

一講曾突手就把幾火, 以權謀私多罹罹

(1) 懢電胆事件

(2) 貴州矛台事件

(3) 當財政屎時以財政屎身份及信件向醫務委員會施壓個仔過左97年仍然可以免試執業

(4) 個仔同生抱在專科試前一天特權請主考官到財政屎官邸 "吃飯"放..水

(5) 同大留去macau睇樓, 大吃江湖飯再搭大游艇.......同商界xxx

(6) 上任期間用不做不錯方案, 令香港人迷失左7年, 冇開發地, 造成社會矛盾日深

大家補充........

 

 

 

 

70. Oscar Lam 2014-02-11 08:26:19
珍惜香港兄,
你對曾特首和CY的分析非常中肯且深入。對於香港樓市的分析也相當有心得。
71. 珍惜香港 2014-02-11 09:58:09
珍惜香港

多謝 Oscar 兄評我中肯,但喺如果再寫落去,恐怕真喺有人會話我喺曾氏嘅粉絲,甚至話我收咗佢錢。不過睇見 69/F 果一堆嘢,我實在又有啲感慨,咁就寫多一啲啲,响呢串回應區度,真喺唔會再寫啦。

一個富豪用隻船送走個朋友,同一個常人用一架單車送走個朋友,响我眼中,喺冇分別。

一個環保政策,我只喺會去睇,呢個政策應唔應該推行,而唔喺去斟酌,究竟特首自己或者佢有冇啲乜乜親朋戚友做緊啲相關嘅嘢。咁老懵董撐物流業,喺以權謀私益自己啲行家?唐英年嘅紅酒政策,喺以權謀私益自己飲平酒?庸梁搞測量師仲裁,又喺以權謀私益自己人?如果咁都得,我就真喺要求神拜佛千祈唔好有乜嘢親朋戚友唔覺意做咗特首,唔喺就真喺要即刻裁走哂啲員工,摺埋盤生意佢唔做好過。

曾氏好多政策,唔喺俾庸梁濫用,就喺俾佢 band 咗。果啲乜乜樓市招就唔在講,好一個焚化爐計劃,埋門一腳,俾庸梁一句話就攞嚟泡咗湯。唔知喺有人不做不錯,無所作為,定喺有人好大喜功,胡作非為?

响評論人地之前,我會先用一面鏡,照一下自己。好多人日日返工鬧自己個老闆無良,返到屋企咪又喺咁對自己嘅外傭?好話庸梁小家,心胸狹窄,小人之心,冇大將之風,不過睇見 69/F 果一堆嘢,又真喺好感慨,好多香港人,自己咪又喺咁?就好似我前日咁話,好多人唔鍾意庸梁,但喺又支持佢某啲消極施政喎,原來好多以為自己好積極嘅人,心底裡其實都喺好消極嘅!

香港人就喺唔識得用呢一面鏡,庸梁先至會上到位。香港人,真喺要反思;因果,喺會循環嘅!
72. LIKE! TO【珍惜香港】 2014-02-11 13:01:40
LIKE 爆!  Same-tone-same gas ...LOL

73. 80後打工仔 2014-02-11 14:20:40
三月份聚餐,本人見識短淺,不敢有任何意見,純為一睹各前輩尊顏,希望從中學習,但未知能否有幸趕上末席??
74. AC 2014-02-11 17:49:51

i don;t think there are many people dislike DT.

it's just the newspapers + political parties creating the bad image and brain washing many without independent thinking.

75. To: 珍惜香港 2014-02-11 19:31:09
Agree with you totally!!!!

CY is an animal, please stop to help him to explain to his silly and nonsense policies!!!!!