地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:24822    回应:3
敢说亮话

茶餐厅乱话(973)代言人很容易畀人话是老千

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年5月1日

  有不少人认为做代言人是收入最好,最他调工作,只要讲几句说话,分分钟可以好过一年收入,而做代言人的一个条件,就是要有多少名气,但正因为有名气,做代言人其实亦有危险,很容易畀人话是老千。

  今早去到茶餐厅,有客人话准备替一只产品做代言人,产品只会在国内销售,我觉得很奇怪,客人在国内又没有名气,点解会搵佢做代言人,我没有提及产品,因为如果我话唔了解产品,就唔应该做代言人,客人一定会详细解释,我唯有话做代言人是看似容易,但其实是有一定危险性,如果产品出事,负责人可以消遥法外,代言人就算没有法律责任,但有可能会被人骚扰,或者被人话是老千,客人听完之后话我食唔到葡萄是酸的,我话我乱话乱说,千祈唔好当真。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2021-05-01 15:46:11
“代言人就算没有法律责任,但有可能会被人骚扰,或者被人话是老千,”

所言甚是!我近几年建议大家留意大湾区楼盘,连发展商同位置都冇提过,日日俾两头蛇话老千鸡棚,唔知千咗边个呢?千到人家楼价赚一倍几,真系千古奇谭。
或者,十一仔讲嘅老千,系整个大湾区嘅设计者?
2. 十一哥 2021-05-02 00:14:34
刀刀 做老千搭鷄棚…你冇咁嘅本事、打更先系你嘅强项、唔好抬举自己…
3. 引刀一快 2021-05-02 04:24:58
嗌咗人几年老千鸡棚,依家又话冇本事嗱?十一仔,果啲系你专业,留返俾你继续做。