地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:34449    回应:24
敢说亮话

我也是烂头卒

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年2月6日

  年尾流流,老索不断话要沽空人民币,又唱衰中国,於是我撰文话,老索以86岁高龄,仍然要身先士卒,有点坎坷,因为这只不是过河卒,而是烂头卒,讲明沽空人民币,以及唱衰中国,其他有名望资产管理主持人又点会做,就算沽空人民币都唔会公开讲,朱总理教落,闷声发大财,做生意的人一定懂得,老索冇理由咁失策。

  有老友话我有口话人,冇口话自己,我也曾是烂头卒,唔使佢讲我都知道,去年大约这个时候,我发表了「细价楼爆煲论」,表示细价楼将会在六个月内爆煲,谁不知在六个月后,细价楼连些少爆煲的迹象也没有,我当时接受传媒访问,很多传媒人都问,点解只有我讲爆煲,其他资深投资者只字不提,唔通他们睇唔到细价楼会爆煲,我话,全部投资者都睇到,甚至比我更清楚,不过,冇人愿意做烂头卒,在细价楼牛气冲天时讲爆煲,这样愚蠢的事冇几多人会做,尤其是没有著数,我亦只此一次,下不为例。

  昨日我睇明报,有资深投资者话早在两年前已经感觉到楼价不合理,不过,他当时并没有公开说出来,亦没有劝吁年青人暂时不要上车,就凭这一句话,任何人都知道我的功力不够,唔将事实讲出来,便不会得失地产商,物业代理,至於年青人一定要迫上车,即使楼价下跌,他们遭受损失,亦只不过他们为自己的行为负责,最蠢的就是将事实讲出来的人,其实,我都唔想讲,如果有一位资深投资者叫年青人小心考虑细价楼楼价是否太昂贵,我一定不会插咀,在发表之前,我亦曾考虑过,如果我唔讲,他日细价楼急跌,遭受损失的年青人就会指责物业投资者不提醒他们,我当时见冇人肯讲,唯有勉为其难做这只烂头卒。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 好 2016-02-06 09:24:35
多谢博士提醒!
2. 舍神 2016-02-06 09:36:28
人家只会认为系你唱衰个市先会跌嘛! 不然郑经汉就不用受几刀啊!

博士一向荒漠独行,管他呢!

新年来临,祝大家出入平安 。 hehe
3. Frankie 2016-02-06 09:37:52

 衷心钦佩博士 这种:  [ 虽千万人, 吾往矣 ] 的气慨,     在香港,   有钱的人有不少,  但 肯说 心所信, 心所想 的真话的有钱人真系无几多个.

    祝 博 士 猴 年 身 体 健 康, 合 家 生 活 愉 快, 龙 马 精 神.

5. 引刀一快 2016-02-06 10:26:05
大家都等紧汤先生下次转角再明确提醒大家。
6. 谢汤前軰 2016-02-06 11:26:40
希望楼市见底时汤前軰可以提示大家入市,新年快乐,身体健康,恭喜发财!
7. SHUN 2016-02-06 11:45:41
托市怪兽又未训醒呀?今年细价楼起码跌3-4成、炒人、执笠潮过年后就杀到、E家仲未卖走件负资产、就仆直!
8. SHUN 2016-02-06 11:52:13
托市人又未训醒呀?细价楼过年后因炒人潮而跌、尽快蚀少D走货喇!
9. 先知 2016-02-06 12:03:09
究竟从甚密渠道得到会有炒人潮而令楼价趺3至4成真有未卜先知的能力
10. 真真薯片 2016-02-06 12:46:17
咁老索讲既野, 系咪所有人都睇到, 但系得佢够胆讲?
11. 123 2016-02-06 13:02:35
索罗丝系基金管理人佢都冇预知能力不过佢放声气是有一定影响力
12. JW 2016-02-06 13:20:59
汤博劲过老索啦
13. 汤文亮:几时买楼,睇一个指标 2016-02-06 13:42:08
                                       

汤文亮:几时买楼,睇一个指标

                       

           

                           
                                                           

有年青朋友问我几时可以买楼?我唔识得答,亦唔似其他人话,买得起几时都可以买,就算答都要非常小心,因为每一个人的能力都不同,要求也不同,进取或比较保守一些,所得的结果也不一样。所以,我很少答某一个人几时应该买楼。几时买,他们应该比我清楚, 或者, 他们心目中已经有一个答案,我就算答,如果与他们心目中的答案不吻合,他们一定要求我解释清楚, 没完没了的事, 我亦懒得回答。

汤文亮,纪惠集团行政总裁,资深物业投资者;著有《细价楼爆煲论之始末因由》及《细价楼爆煲论之危中有机》。

今次有多少不同,因为我要写书,亦探讨这个问题。几时买楼可以从成交量睇到,在2015 年,大多数月份的二手楼成交量少於二千。

做物业代理当然辛苦,但如果不是二手细价楼楼价屡创新高,令到二手楼业主心熊,就算不创新高,都要高价才愿意出售,成交量就不会如此偏低,这亦是市场向高楼价说「不」的反应。所以,当成交量回升,即是业主肯降价。我估计,当二手楼成交量回复至每月四千宗或以上,就可以考虑买楼,但先决条件就是楼价最少要保持平稳。如果成交量大,而楼价又下跌,表示大量业主愿意劈价出售物业,在这情况之下就要多等一会,待成交量增加,楼价上升时才入市,胜算就会大得多。

捞底恐得不偿失

大家千祈唔好期望可以在楼价最低时才入市,可以做捞底王。做捞底王其实是损失了无数机会,就算真的捞到底,亦可能得不偿失,太唔值得。所以,打算买楼的人首先要心里有数,是他们自己条数,当楼价下跌到不但可以负担、甚至游刃有余的时候,就要准备买楼;买楼之后,亦要有心理凖备接受楼价继续下跌。如果没有这种心理质素,就千祈唔好买楼,既然买楼后要自怨自艾,倒不如安慰自己,话楼价长远必升,咁就会开心得多。做人开心就好,唔需要谂咁多。

 

延伸阅读:《细价楼爆煲论之危中有机》汤文亮著

Share Button
                                                                           
                                2016-02-01                                                                               
    Share               
                   
  •            
           
  •                                
       
               
            
14. LoL 2016-02-06 14:02:27
托市人应该系旧年入咗货,走又走唔甩,唱好系选择性失明/聪。

15. LoL 2016-02-06 14:03:02
托市人应该系旧年入咗货,走又走唔甩,唱好系选择性失明/聪。

16. 四维奇 2016-02-06 17:01:27
看了博士文章三年了,觉得博士是真心教授知识及经验
多谢并支持,你是第十个人,并不是烂头卒!
17. 四维奇 2016-02-06 17:03:32
看了博士文章三年了,觉得博士是真心教授知识及经验
多谢并支持,你是第十个人,并不是烂头卒!
18. 123 2016-02-06 17:08:23
双倍印花税措施后根本不会知炒怎可能说是旧年入市到今年稍为跌价而不能卖走唱好的只是一般小业主而不断说会大趺市的必定是N无之人
19. 引刀一快 2016-02-06 18:12:50
旧年入货嘅人未必系最著急嘅,SSD够期放货放唔出嘅人,半年前又唔信过顶,依家减价又唔抵得,呢批货主就最著急。
20. LYC 2016-02-06 20:12:16
揸住N层楼,收了N年租,惊都未惊过!淡友一厢情愿以为业主揸实啲楼会好惊,真可怜!

今期啲杂志林博士继续唱好楼市啊,哈哈,唔通佢上年买咗楼!?

全港最大顾主今年将会继续加人工,增聘人手,佢地收入稳定,有房屋津贴,正是楼市既本地主力有潜力既买家。你们咪继续等跌N成罗!
21. 珍惜香港 2016-02-06 22:18:07
珍惜香港

今日,有朋友响 WHATSAPP 群度,分享咗汤博士一篇文章。我寻找地产网,搵唔到,原来喺响 WealtHub,昨日嘅发文。对果篇文章,我有啲共鸣,加上博士今日写烂头卒,於是我将佢 POST 咗响 13/F 度。唔好奇怪,我之前都话过,有时会转载一啲报导、或其他人嘅文章,用到非注册者身份

记得有次我话,市场,喺需要明灯,而唔喺答案。我地喺冇责任,去叫人地几时买楼,几时唔买楼。当时,有网友唔明白,其实有啲嘢,唔喺解就会明,尤其当人地对你写嘅一言一词,已经有咗既定嘅理解方式,咁你就算点写,人地都会误认为喺佢自己谂果啲。希望,汤博士 13/F 嘅文章,会令到唔明白嘅人,明多少少。

今日博士提起索老伯,又自嘲烂头卒。其实,索伯自己知自己事,今日阿爷嘅实力、香港嘅金融防护盾,唔喺呢个阿伯独力话郁就郁。所以呢,咪吹吹鸡,睇下有几多傻仔后辈,会联手玩寸个 PARTY,等佢有机会坐收渔人之利罗!但博士嘅出发点就好唔同,发表意见,叫啲后辈唔好迫上车,都只喺做下好心,自己又冇乜著数,所以我认为博士,唔应该攞自己同索伯比。

好多人,穷一生之力,去研究价钱呢样嘢;目的,就喺想要摸顶、捞底。但有几多人,真喺睇得咁准?

呢个世界就喺咁,你一片好心,人地就话你私心。有次我心情唔多好,都俾人小人之心谂多之类,想起都觉得好笑。所以,见到呢度有非注册网友,寸人托市怪兽,又话人地旧年入咗货走唔甩,选择性失乜之类,都几感慨。我大致估到佢讲边个,果位 LYC 嘅回应,亦喺有理有据嘅。个市,升咗又好,跌咗又好,都喺基於一系列已知及未知嘅因素,总之,你肯卖,佢肯买嘅,就喺市价,而未来嘅预测,极其量都只喺五五波

今日响地产网,睇好楼市嘅,已经成为咗第十个人,各位应该虚心啲,听下唔同嘅意见。因为,每当大家一面倒咁认定一样嘢果阵,就喺最盲目嘅时候。正如我从银行方面,听到好多人,唔知点解,冇需要,都走去兑换美金,好似话,美金安全啲喎!羊群就喺咁怪,平果阵唔买,贵先至嚟抢。不如我打个比喻,假设有个联「汇」机制,保证汇丰嘅股价,低唔过 50,高唔过 100。依家汇丰股价跌到 51-53 呢个位,派息七厘几,咁就算你唔入,都唔会咁傻走去沽嘛?除非,你搏呢个联「汇」机制,会守唔住啦!不过,如果你问果班,唔知为乜兑美金嘅人,喺唔喺搏港元脱勾?佢地又唔见得会话喺喎!所以有时呢,做人,都几矛盾!

我返美元债息,冇嘢买嘅,梗喺第一时间转哂做港币。家阵美金咁红,银行佬都觉得我奇怪,原来,怪,真喺相对嘅!响怪人眼中,正常人先至喺最怪。所以有啲嘢,好难解释,惟有话,身为香港人,当然要撑港币啦!哈哈!我都呼吁各位,撑下港币,唔信金管局,唔通信索罗斯咩!

有玩开投资嘅朋友,同我讲,担心金管局会好似当年 97 咁,用杀手鐧同大鳄开战,抽高拆息,搞到佢地啲杠杆 P 哂 K。坦白讲,影响人地投资取向嘅,我唔太方便评论,只能够话,今时,已经唔同往日。你想借大量港元,金管局就会攞个放大镜,盯住你。想玩嘢?唔使旨意!抽息?冇咗个因,何来有果?

就睇陈德霖个相,我只喺见到,「滴水不漏」四个字。

即喺话,放宽逆周期措施,都喺一样,唔使旨意,大家无须再浪费唇舌啦!

都喺果句,依家,喺最盲目嘅时候。市场,喺需要明灯,而唔喺答案!
22. 你想借大量港元玩嘢? 2016-02-07 00:56:59
唔使旨意!

就算老索或其他人愿付高息,根本冇银行借比你。

想抽息?哂气。

珍港兄一语道破。


23. Tony lam 2016-02-07 02:33:42
满袋银嘅最想楼价跌、现价再加使费唔够水位、唔跌点补货、补到货先系做生意嘛!跌市时有刚需嘅会更加犹疑、冇几多个够胆落手、投资者就唔同嘞、要争实争赢你、捞底唔系因为睇得准、而系投资者一入市、就会成势、底就系咁形成嘅、而家经济噏到好牙烟、个个都话牙烟、先至最唔牙烟、基本系一犬吠映,跟住百犬吠声、人噏跟噏啫、息口会长低、10球月息唔够食餐饭、长期你会点做呢?
24. 打工仔 Andy 2016-02-07 09:22:51
珍兄讲中问题核心! 好野!
依家全世界见到中国财雄, 就眼红, 正如早几年跟人沽左自住楼或投资楼既, 梗系想揸住楼既人 PK 啦! 正常过正常, 哈哈!
25. Tony lam 2016-02-08 12:21:09
善存心、福随身 ! 全世界都好开心  !