地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:15368    回应:2
敢说亮话

茶餐厅手记(#021)同有钱佬食饭梗系有钱佬埋单

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2023年1月21日

  今早去到茶餐厅,有客人话昨日非常激气,有一个有钱朋友搵佢食午饭,还有几个他的朋友,埋单的时候有钱朋友唔知去咗边,客人於是埋单,后来有钱朋友回来,他的朋友猛多谢佢,难得有钱朋友又照单全收,客人话以后都唔去。

  老板话我经常同有钱佬食饭,我会不会埋单,我话唔会,亦早已回有钱佬讲过唔会埋单,因为就算我埋单,其他人都会以为是佢埋,有钱佬叫我千祈唔好埋单,否则即是唔俾面佢。老实说,茶餐厅客人昨日唔应该埋单,他亦是客人,冇理由要客人埋单,不过他的面皮薄,唔好意思要伙记等,於是埋单。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2023-01-23 15:51:00
以后埋单俾现金,张单齐头就特登打包一啲嘢,俾全部金牛等伙计捧过嚟找钱,睇下呢位有钱佬敢唔敢“代收”。
2. 引刀一快 2023-01-23 16:32:06
不过,如果面皮够厚,又可以代你讲句“唔使找”喎。