地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:15182    回应:2
敢说亮话

茶餐厅乱话(1603)冇事就会有人话帮手,有事就不会

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2022年8月8日

  茶餐厅内有一个客人,自认有很多朋友,如果他有事,例如财务上有困难,一定会有很多人帮手,老板每一次都话未必,如果客人唔信,就叫客人问其中一个最口多,又话一定会帮手的朋友借钱,那位朋友不但不会借钱,仲会通知其他人,结果是全部人都唔会借钱比佢,客人唔信,老板叫客人做一次演习,之后就会信到十足。

  今早去到茶餐厅,客人话老板料事如神,佢都未讲哂理由,他的朋友已经闩了后门,理由是老婆唔准,老板问客人有没有多谢他的朋友,客人唔明白,那人都没有借钱,点解要讲多谢。老板话客人的朋友以前亦没有借钱比佢,只不过讲下,但每一次客人都讲多谢,以后唔使啦。

  客人仍然不同意,那位朋友可能只是其中一个,其他朋友应该唔会,今日他约了三位朋友食早餐,讲清楚他不是等钱用,老板话他的朋友未必会嚟,唔使等他们一起食早餐,结果如老板所料。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2022-08-09 02:31:41
大前提系,呢位客人自己有冇帮过人?
2. 剑圣 2022-08-15 22:25:26
朋友间钱财免问,亲戚更加.