地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:19540    回应:4
文亮语

美国是否睇唔起泰国

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2020年10月18日

  昨晚同老婆去食泰国菜,去到之后才醒起现在泰国立立乱,菜馆伙记应该冇心机招呼,但事实上又唔系,一切如常,老板话今次乱局很快会平定,唔会好似香港搞咁耐,理由是泰国是一个旅游国家,大家都唔想见到市况混乱,三两日就冇问题,太耐就大家都有损失,而且泰国军政府是非常强硬,一定会以快刀斩乱麻手法处理,泰国已经行紧急法,很快开始捉人,美国到现在连影都冇,侵侵又唔敢制裁泰王同首相,冇美国出面,泰仔又唔玩得几耐,香港的社运人士可以著草去台湾,但泰国的根本无路可走,点都有些少顾忌,所以,菜馆老板不但没有担心,仲叫我唔好担心,我也觉得有些少奇怪,美国到现在仍未表示意见,是否睇唔起泰国,香港连阿茂阿寿都制裁,对泰国竟然冇表示,就算唔制裁泰王都要制裁首相,是否睇唔起泰国。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Fisherman 2020-10-18 11:18:22
泰国乜都无,只有稻米,唔啱西人口味。
又唔系处於战畧位置,新加位处於马六甲海峡出入口,越南毗邻中国不能相比。
要人睇得起对付你,才证明你有价值。
2. 元朗湾区人 2020-10-18 15:07:07
而家周围都“反政府”示威。

!!美国的势力果然劲。

外交手断逼唔到,就搞示威,反政府。

民主,宗教自由=公用程式的“后门”。
3. 引刀一快 2020-10-19 01:43:03
To 1楼

刚刚相反,泰国本来要同中国合作开条运河俾中国用,抄捷径唔再依赖马六甲,前几年忽然搁置咗。
美国唔出声,同呢件事点都有多少关系。
4. 十一哥 2020-10-19 13:14:51
一字咁浅…睇你唔到 !