地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:16441    回应:2
文亮语

千祈唔好做调停人

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2022年6月25日

  昨晚与客人食饭,客人话可不可以早一点去到,他有些少嘢要吐口水,原来客人有两个老友生意有争拗,处於下风的一方要求客人做调停人,客人义不容辞,件事亦做妥,但最近客人收到律师信,要求他做调停人的一方话客人偏帮对方,令他蒙受损失,客人非常感慨。

  我同客人讲,古语有云,不做中,不做保,不做媒人三代好,中即是中间人,调停人,调停之后,随时会畀任何一方,甚至被双方追究,所以,即使欧美希望中国可以做调停人,习主席迟迟不出手调停俄乌冲突,欧美又表明,即使可以调停俄乌冲突,亦不会放过中国,所以,免得过都唔好做中间人,调停人,客人话深深感受得到。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2022-06-25 13:24:00
最好梗系置身事外喇,至弊俾只死俄佬拖咗落水呢,依家出嚟做吓嘢都好嘅,将来肢解俄罗斯,可以大条道理攞返忽,起码以前俾俄佬监抢果啲可以攞返先喇,咪睇小果几忽,攞返嚟中国就可以大致上自给自足,自己富裕。
2. 引刀一快 2022-06-25 13:26:59
唔知十一座顺嫂,会唔会替俄佬肉赤呢?哈哈哈哈