地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:56263    回应:41
文亮言

银主盘,信就有,唔信就冇

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2015年4月29日

  我曾经说过,三年内将会出现一万个银主盘,立刻被人炳到失晕,有人话,如此太平盛世,楼价屡创新高,如何会出现银主盘,就算将物业按在财务公司而没有能力还清的话,最多便卖楼还债,又点会变成银主盘,最后加多两句,不知所谓,危言耸听。
 
  我是否危言耸听大家心里有数,我提出细价楼爆煲论的时候被人话我痴线,如今,陪有一齐痴的有汤家骅与及黄远辉,他们了解到原来有七千宗未补地价居屋违例二按及一些真实个案之后,都不其然说细价楼真的是有机会爆煲。宗兄不用说,他唔知道亦情有可原。但辉哥唔了解资助房屋的二按情况,似乎就说不通,政府辛辛苦苦建一些居屋来帮助那些有意但未有资格买私人楼宇的人上车,倒头来害苦了他们,倒不如将那些居屋变成公屋,他们入住后就不用迁出,好过现在虽然曾经是业主,但最后要变成劏房户,更有机会欠下一身债。政府对他们好,最后都是害了他们,好心做坏事,莫过於此。
 
  我以为赌仔才是姓赖,原来那些以居屋向财务公司借钱的人都是姓赖。有居屋业主向财务公司借二按,利叠利,贷冚债,到最后,自知无法清还,将物业向房屋署申请加按,等咗足足一年,申请虽然获批,但只够冚一年前所欠的债项,这一年所支付利息就要由申请者自己想办法,老实说,房署已经情至义尽,加按,根本不可能,话到底这是政府支助房屋,房署是不应该协助居屋业主加按,尤其是那些还未补地价的居屋。谁不知,申请人指责房署工作太慢,害了他要多付利息,现在想唔卖楼都唔得。由此来看,我相信这不会是单一事件,房屋署亦早已掌握居屋业主向财务公司借贷的严峻情况,但房署职员为求自保,没有向上禀报,认为加按便可以将事情搞掂。现在,事情开始明朗化,我的「细价楼爆煲论」亦指出爆煲论是由财务公司的二按引起,而且,银主盘将会越来越多。而现在的银主盘有一个特色,就是很容易出售,而出售之后便没有银主盘,所以,银主盘基本上可以说你信就有,唔信就冇。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 支持博士 2015-04-29 08:48:36
等大跌5成入货,好友输硬
2. 塘边鹤 2015-04-29 09:01:48
对楼市冇负面影响既银主盘
3. 汤碗亮 2015-04-29 09:20:47
呢D根本唔系新奇事, 不嬲都存在, 只系比汤生无限放大!!
5. 生汤 2015-04-29 11:14:40
博士有道理!
6. 猪头醒 2015-04-29 11:15:03
汤家骅与及黄远辉没有博士那麽醒,

知道三个月内即五月八号准时爆煲.
7. 正字 2015-04-29 11:21:48

陪有一齐痴 --> 陪我一齐痴

政府支助房屋 --> 政府资助房屋

8. To 汤碗亮 2015-04-29 11:44:50
物极必返,唔系新奇事唔代表可以当冇事,只是几时引爆吧
9. 财仔爆煲前奏? 2015-04-29 12:00:40
环球信贷(1669)股价今早大泻33.3%,现报3.32元,创逾两个月新低,成交2,430万元,市值13.3亿元。

公司日前会见传媒时表示,今年首季利息收入按年轻微下跌,但首季贷款已有回升迹象,符合公司预期。另外,由於去年上市时集资额,已足够公司今年使用,料短期可降低融资成本,未来会续寻海外借款机会,而去年的融资成本为7%。

香港方面,公司称目标未来市占率可达至双位数,2013年为7.3%。
10. 新淡友 2015-04-29 12:39:24
楼市的确难以在三个月内爆煲,但股市在三至六个月内爆煲机会新大。
早两星期到上海出差,发现连餐厅服务员也在炒股,服务又慢又差,根本无心工作。

有人说股市是零和游戏,现实是股市连零和也谈不上,计入交易费和差价,根本是负和游戏,中国现在交易额成世界第一,其实是财富以世界第一的速度不断减小。

更可怕的是即使股市上升,外汇竟然减小,外汇占款从2014年初29.6万亿急剧滑落到27.3万亿,与外汇储备从3.96万亿美元滑落到3.72万亿美元,这实际上已经表明中国美元在急剧减少,外资没有流入,反而是资金因为人民币虚高而外流,要用大幅降准去补充,这其实是十分危险,而且不能持续。日本,印度等的大牛市都是在货币贬值下发生,才得以长久,中国货币不眨,自然难以吸入外资。

引刀兄多次指出中国人的两个问题:内斗及一窝蜂,其实正好说出要害,现在股市就是政府中不同集团的人内斗,而小市民一窝蜂涌入,若政府和人民都花心力在股市,不趁现在有资金空档去做改革,便会失去这个可能是最后的机会。刚刚北京军区又有人事变动,石油帮的改革也难未见实行,也许政府中除了股市外也有其他政治事件要处理。

刀兄提出的一个重点是城镇化瓶颈,就是城市居民先炒起楼价,希望外地人高价租用或讲入,但现实是多数外地人根本负担不起,特别是中低技术的工业劳工。要越过中等收入陷阱,就必须发展服务业,一个以工业为主的经济,很容易实现增长,只要叫工人加班就得,由8小时工作变成10小时工作,GDP就增加近2成了,生产出来的产品没有人买,也是以后的事,但服务业不能这样,必须要同时有供有求,这就必须发展一些超大城市,但现时大城市的楼价,要很高技术才可负担,租值又低,久防守性,楼价升的话,城镇化停止,降的话,又会出现坏胀及内需城小问题,可说是动弹不得。

亮剑兄及珍港兄则认为,中国问题明显,专家也很多,可以防止黑天鹅出现,但老实说,即使中共有七个诸葛孔明在政治局工作,如果其他官员都是刘禅黄皓,还有几亿人民在内斗,大户斗散户,城市人斗外来人,一齐都是徒然,反而是政策越多,可赞的空子越多,正如几年前的四万亿,只带来了三四年的药效,现在的QE,半衰期可能不足两年,过去发展工业时,目标简单,可以复制别人的例子,中国速度是巨大优势,但现在不是发展简单的工业,政策必须慢慢推出,慢慢的堵塞漏洞才有效。现在急速推行的QE,反是连中国的两大优势,政府的储备和人民的储蓄,也急速耗尽。当一个社会的资源减小,内斗便会加剧,治安也会变差,香港很难不受影响,现在香港治安也变差了。当然,楼市还有几重防线,估计中共会以全国之力去保住北京,上海,深圳(小弟认为广州也未必可保得住),香港则会在北上深支撑不住之后再被冲击。

现在内需也许因为股市而回䁔,但这有又可持续多久?上次股灾还有楼市支持,今次一但出现股灾,中国已再无有生力量去支撑经济,这个巨浪,恐怕不会是雷曼事件一样可以单用经济方法解决......
11. 路人 2015-04-29 13:45:55
股票对大陆人来说始终算是新生事!不像我们香港人久经股海风浪洗礼,不过大陆人学嘢相当快,北京奥运那年,大陆股民人人自我陶醉说:『因为奥运将要举行,国家一定不会让股市下跌!』,谁料就从那时开始,上证综合指数就由6千多点下跌至2千多点,辗转在低位历时6年之久!所有蟹货艇货要到2014年中才消化掉,然后才重拾升轨,一切走势合符国际标准!上次高位6千点何时破?还相信政府会发功的是交了学费没有学到知识。
12. 支持汤生,但有点想不通 2015-04-29 13:55:21
支持汤生,但有点想不通,
就是既然银主盘那么容易出售,那银主盘只会变成二手市场的部份,
价格不会大幅下跌的,这样就算真的不断出现银主盘,
那又怎样会影响楼价爆煲呢 ??
13. 哦。。。好小事啫・ 2015-04-29 14:12:41
就算系1万2仟个未补地价居屋欠财仔二按再加按,最终居屋业主搞到破埋产。房委会最后亦是收回其单位,重新售与合资格的居屋申请人或公屋绿表。未补地价居(公)屋与私楼比较,根本是风马牛而不相及的两个独立市场,同细价爆唔爆煲冇关系。

不知所谓,危言耸听,W+X+Y+Z ! @#$%^&*()!
14. 生汤 2015-04-29 14:18:06
原来一开始细价楼定义是未补地价居屋!大家买私楼可以放心了
15. 支持博士 2015-04-29 14:21:54
总之楼价一定跌,博士行内人士,一定唔会点你,出面等住卖嘅单位排住队出来,仲有黑天鹅就来出现,你睇而家D癈青想同你搏命,就出事,有楼尽快卖
16. To 8楼 2015-04-29 14:44:12

存在系要正视, 但所谓几时爆, 点爆, 一定无你地吹到波咁X大罗!! 就算有少部分资助房屋出事, 唔会对大市有好大影响, 亦谂唔到导致所谓细价楼爆煲有乜关系!! 

 

17. 引刀一快 2015-04-29 14:55:12
To 10楼 新淡友兄

广州楼价的确系保唔住,依家就算推自贸区概念,都只系个别楼盘卖得好D,广州楼市大势已去。而我个人睇法,香港同大陆楼市嘅关系,未必系果,可能系系因。

新淡友兄对大陆情况了解远在引刀之上,希望兄台多留言交流,引刀获益不浅,并建议兄台注册署名。
18. To 4/F 2015-04-29 15:18:53
又传教,好烦!
19. 水果全都储存在仓库 2015-04-29 15:30:17
那时候, 水果怎么可以存在仓库里? 那是果干, 犯了商品说明条例。
20. 早已看出博士有私心!!! 2015-04-29 15:41:45
要清楚明白博士从来不炒细价楼,最起码由中价楼起表。所以眼红细价楼在政府辣招税催谷下而导致升幅可观,因而唱衰细价楼,扶持中价楼,甚至乎身体力行唱好大码楼而入市红山半岛 等、等、等、等、动作多多。

淡友咪走,中原楼价指数好快破顶创新高!


陈启宗:今年细价楼、豪宅市道都OK!

3,204
建立时间: 0429 13:32

0
李润芳 摄(苹果日报)

恒隆地产(101)主席陈启宗表示,内地消费市道受打贪等影响而较为疲弱,认为不应对市场过份乐观。

他又认为,经济增长回落属正常,认为公司可趁机巩固管理团队和买地等。另外,他又表示,本港今年细价楼和豪宅市道「都OK」,但中价楼走势则一般。 

集团亦因应近期楼价上升,将会推售旗下跑马地蓝塘道项目,涉18幢洋房,拟招标方式出售。他又指,现时公司旗下浪澄湾尚余700多伙。 

  • 深井浪翠园楼价终於发力,其中5期帝华轩海景户,连车位卖970万元。(资料图片)

    当天水围嘉湖山庄都卖一千万嘅时候,同为九七年蟹货重灾区嘅深井浪翠园,成交价亦直逼千万关口。其中5期帝华轩海景户,连车位卖970万元,创九八年后新高,市场预期屋苑成交价快破千万。另方面,荔枝角盈晖台2座高层单位亦卖1,068万元,系屋苑首见过千万成交。

    二手屋苑转旺情况

    刘Sir仲记得,九七年浪翠园5期帝华轩一手曾经卖过1,300万元,正正系楼市「大时代」。事隔十八年,近日同晋诚地产老友胡卓辉倾开,同屋苑2座高层C室,实用面积1,085方尺,连埋车位近排都卖970万元,重见九八年后最高位,实用尺价8,940元,比○三年购入价足足升约2.6倍。

    绿杨五日三度新高

    佢又话,记得嗰阵时,呢类单位九八年卖二手都要成千万元,依家同类高层放盘间间叫价过千万,相信浪翠园好快有过千万成交。刘Sir都记得,九七年嗰阵浪翠园10座有单位建筑尺价最癫去到1.1万元。

    近排楼价升得快过九七,荃湾绿杨新邨楼价五日三破顶,代理话,屋苑A座高层4室三房户,再卖683.8万元创全屋苑新高。鰂鱼涌太古城今个月12宗成交中有9宗系同类新高,中原庄素娟话,紫桦阁中层D室卖1,580万元,实用尺价17,137元,创同类三房新高。

    其实个市比之前旺,美联林海成话,荔枝角美孚新邨八日有13宗买卖,系近一年未试过,四月暂录32宗,多过三月全月22宗。同区盈晖台2座高层D室卖1,068万元,屋苑成交价首见过千万,实用尺价1.4万元新高。

    中原陈凯超指,西湾河鲤景湾今个月7宗成交,多过上月全月一倍多,安晓阁低层F室卖828万元,实用尺价约1.47万元,贵过两星期同类成交近9%。

    尚汇 峻弦现银主盘

    新盘客撑将军澳二手市,新都城及峻滢连录成交,利嘉阁刘浩勤讲,新都城3期连录3宗买卖,全部新楼回流客,3座中层B室放盘两日即卖490万元。

    近排银主盘多番,湾仔尚汇实用面积约368方尺单位,银主叫价1,190万元放盘,比两年几前买入价只高约100万元,听讲原业主系内地人,最少曾承按两次,估计个盘系首个银主盘;牛池湾峻弦都有低层银主盘,连车位叫价2,480万元放盘。

    刘Sir


    21. ahchiu 2015-04-29 16:32:53
    to #13

    你觉得二按/加按, 是居屋独有现象吗?
    只有居屋业主才有需要二按/加按?

    如果就算系犯法, 都有7000个居屋业主受唔住诱惑去二按/加按,
    咁私楼业主有几多呢?
    22. 引刀一快 2015-04-29 16:41:08
    To 21楼

    就系有人话“净系居屋先有”,因爲私楼有银行承接2按加按喎。唔知呢。
    23. 运输工人 2015-04-29 17:50:53
    信就爆,唔信就唔爆.
    24. 生汤 2015-04-29 18:36:24
    简单来说,只要未来三年二手买卖超过一万宗,博士已经可以推论全是银主盘而成功预言了
    25. 有定冇 2015-04-29 19:27:11
    有就有,冇就冇。点会信就会,唔信就冇。乱up廿四。
    26. 珍惜香港 2015-04-30 04:05:09
    珍惜香港TO:10/F 新淡友

    哗!阁下咁讲,真喺好似大难临头咁喎!好彩我从来都唔沾手股票啫,咦?我好似有唔少砖头架,使唔使依家衬高一次过沽哂佢?变哂做 CASH?CASH IS KING 嘛!

    CASH,真喺 KING?咁多 CASH,攞哂嚟炒股嘅话,唔知又会唔会变咗只 KING 呢?定喺 ACE?

    呢排啲手机群组,非常热闹,大家都好兴奋咁讲股。身为一个 PI,都几惭愧,人家讲股,我从来都喺 NO COMMENT,我自问唔识股票,亦自量冇资格驾驭股票。个市喺咁升,好多人都估估下,几时会有股灾,咁就可以摸顶离场,赚尽而退。我只能够话,股灾,喺估唔到,大家量力而为,见好就收啦!

    基於我之前嘅预测,美国今年内喺唔会加到息。不过唔加息,唔代表一定冇股灾嘅,就好似阁下讲到中国,好似死路一条咁。中国冧,真喺会引发股灾架!不过,「冧」呢个字,唔知又点定义?

    其实,今时今日,环球资金嘅流动性,喺相当高。阿爷要搞人民币国际化,就自然要接受呢个现实。况且,货币亦只不过喺虚拟数字嚟啫,今日流出,听日流入,都只喺闪电之间,惊个乜?货币,可以「印」嘛!最惊嘅,唔喺货币嘅流出,而喺资源嘅流出。如果通过「印」钱,就可以增持资源,咁就点「印」都值得,点解?好简单,货币、债,都只喺数字。数字,喺可以处理嘅,但喺,冇资源,就冇得处理啦!

    所以点解我成日话,中国嘅领导层,喺好清楚国家需要啲乜嘢。搞个亚投行出嚟,仲要豪俾你,出埋一半法定资本,就喺要用钱话事,唔喺点可以吞噬他国嘅资源?依家全球排住队 QE,美国佬喺咁俾人变相加息,搞到想郁都郁唔到,只有见步行步。阿爷当然唔客气,梗喺玩埋一份啦!大好机会,增持资源,点会错过?

    不过,好多人又好惊,问全球喺咁 QE,个「泡沫」点算喎!但喺唔知点解呢,又冇乜人可以好具体咁讲得出,个「泡沫」究竟喺啲乜嘢嚟?喺钱?喺债?我刚才话过,呢啲数字嘢,喺可以处理嘅,咁究竟点样处理?

    「蒸发」罗!吓?咁都得?

    有乜咁出奇?金融海啸果阵,美国鬼一句清盘唔还,就「蒸发」咗你啲钱啦!不过,我地喺中国人嚟,喺人,唔喺鬼嘛,做人,要讲「信用」嘅!咦?咁个氹,搵边个嚟填?

    「投机者」罗!

    呢个世界,咁多投机者,尤其喺我地中国人,赌性咁强,有赌未为赢嘛!果次我话,人仔跌,只喺人为,要保住个大局,总要牺牲一下啲投机者嘅利益,所以做人,真喺唔好咁投机

    最有效嘅数字蒸发工具,莫过於股市啦!借钱唔还,分分钟搞到要还资源,就真喺偷鸡唔到蚀渣米;不过用股市蒸发数字,就喺你情我愿,冇得投诉。呢排,阿爷响度玩操练,一时放下,一时收下,睇睇个效果点先,到真喺落刀果阵,梗喺要快、狠、准!

    所以,股灾呢味嘢,一样可以喺人为。不过又唔使咁惊,我只喺老吹,讲嘢又冇乜根据,冇事嘅!

    总之,玩还玩,大家量力而为,见好就收啦!
    27. Oscar Lam 2015-04-30 07:06:37
    回珍兄,

    同意你的看法。小弟亦绝少涉及股票。买卖股票因为交易成本低,出、入太容易,多少涉及投机成份。如今是股市大时代,如果真的想参与一份,也只能抱著小赌怡情、见好就收的态度。
    28. 蜕变中嘅懒人 2015-04-30 07:33:41
    同意珍惜香港兄,猪仔都系实际资源,升咗趺咗都系嗰只猪仔。

    我救经济用QE,出咗QE后我经济好咗,变咗你经济唔好,轮到你救经济用QE,於是你经济好咗,跟住轮到他经济唔好救经济用QE,卒之又变番我经济唔好.............。

    你我他QE效应------->形成咗楼价温室效应------->楼价脱离任何经济因素,缓慢而恒定上升------->人心惊觉楼价长升不跌-------->万友引力令楼价只升不跌。

    猪仔、猪仔我爱你,无论什么人讲什么,永远守护著你们,永远.....永远。
    29. 蜕变中嘅懒人 2015-04-30 07:49:27
    隔离仁兄话:成吉思汗挥军只抢土地、抢资源,银纸佢唔要,迟的自己印,有道理。

    保资源至系智者、保银纸系儍瓜。

    珍惜香港兄、懒人跟定你。
    30. 支持博士 2015-04-30 08:02:00
    博士一定无错,尽快卖楼
    31. 蜕变中嘅懒人 2015-04-30 08:07:08
    30楼兄

    兄台有几多间卖、边度、放几银?

    资源掠夺者:成身大汗来了。
    32. 路人P 2015-04-30 09:00:00
    所以我一向都话政府心黑,明明买楼可以兴家致富,财爷就和众高官就出尽法宝叫大家唔好买楼,明明买股票会导致倾家荡产,财爷就建议大家去买股票,好彩有呢个地产网,唔系嘅话大家死咗都唔知边个先系仇人.
    33. 亮剑 2015-04-30 13:04:56
    新淡友兄……

    我睇好中国中长期前景,系基於中共呢几年行对路,呢个趋势我估仲可行多十年八年。
    反贪腐……我不排除呢个系中共高层喺度权斗,但肃贪倡廉,始终系好事,相信百分之九十的中国人,都认为呢个周永康,横睇掂睇系抵死果只!
    汰旧换新……淘汰高耗能、高污染、低产出的工业,换来高付加值的产业,相信你都同意啩。
    亚投行……中国喺一穷二白嗰阵,都勒紧裤头帮忙穷亲戚去搅基建,以争取政治空间,呢家中共只不过系将呢啲政治投资规范化,这有如之前用国家名义去做善事,呢家就成立慈善团体去做,这次亚投行开个局不错,起码中共振臂一呼,就立即引来大家参股玩大佢,在呢度小弟睇倒,中共可凭借呢个平台,广交朋友、将过剩产能输出、使人民币国际化,除此之外,亚投行如果得以成功,亦可使中共增加施政透明度,加速中国同世界普世价值接轨,在呢度我相信新淡友君亦会同意。
    34. 引刀一快 2015-04-30 16:19:37

    亮剑兄

    你今世都唔驶旨意入中宣部,你0U丅喇。

    35. 亮剑 2015-04-30 17:27:45
    中宣部要嘅系根正苗红的共产党人,我呢D饱受资本主义薰陶,开口埋口就系物竞天择、适者生存的市侩佬,中央点信得我过?
    小弟连赚 5毛的本钱也没有!!
    36. 引刀一快 2015-04-30 22:02:27
    亮剑兄

    我咁讲系因爲下午用手机上,唔得闲慢慢打字。

    你讲得太理想化喇,嘻嘻,直头5毛都冇你咁“正能量”呢。

    简单嚟讲,如果咁简单,好多年前已经做紧,唔驶等依家,唔讲多,咪等你以爲引刀又出言不逊。
    37. 新淡友回 2015-05-01 16:55:09
    新注册无法登入,现改名先回各位

    在下基本上认同珍兄的新常态,低波幅理论,但前题是,政府必须全力做去stabilising force,但现时中国政府所做的,是把过去政府作为stabilising force的政府反过来变成 destabilizing force, 加上大陆人的高杠杆一窝蜂机会主义,过去被压下的波幅有机会随股市爆破而井喷!
    (其实香港以前也是,只是97后受到教训改收歛。)

    资源也会因市况逆转而改变,大基建时代的煤和螺纹钢,现在卖不出还要用钱去处理,钢在生锈,煤还要浇水,恐情要等亚投行成功才有出路。

    另外,小弟认为人民币能以如珍兄一句”牺牲一下啲投机者嘅利益”就实行,因为中国汇率己被”债务绑架”

    QE能令经济复苏,汇率下跌是其中一个重因素,令外资流入,减小人人民出国消费投资,但中国QE后发制於人,又唔眨值,反而加速资金外流,同时因为过去以政府系经济做得太多,国企占去大部份贷款,令企业难以在国内借钱,但人民币汇价又人因为人为因缓慢升值,结果诱使大量企业海外举债,外国投行亦乐意做deal,单系香港已经借左3万亿去大陆,现在已经无法逆转。老实说,中国国力实在雄厚,有能力控制汇率令企业营运时不用考虑汇率波幅,但这也使很多企业失去学习在汇率波动的情况下经营,有点财技知识的更学会以外币举债,认为未来几年可以越借越平,越还越小,但这就令由或失去一个重要的调控工具,人行被企业的债务绑架(日本则没有此问题),在利率/资产价格/汇率的互动是市场跌律,利律下降,自可令资产价格,汇率下跌,减少牛市所耗的资金,就像一个一用两只手支持市场,一只手提高,其实另一只手下降,实际上也不要提出额外之力,但要利率下跌又保持汇率,就是要两手齐举,引体上升,耗力之巨前所未见,也许以美国的国力也难以做到,这是中国QE的一大隐忧!


    亮兄所谓走对了路,其实是一种单边市错觉,例如一个月入两三万既年轻人,的确可以同时出十多张信用卡,借入大量金钱去投资消费,顺市时当然以可以过著蔡+盏式的生活,还可以四处吹嘘,一但市况逆转,又没有父干,就无力回天。
    中国的margin ratio同企业借贷,可以同美国1929相比,当时的美国人都认为自己过去二十年走对了路。
    38. 必爆 2015-05-01 17:24:42
    陈启宗竟然话细价楼今年升得较多,一睇就知陈启宗唔系捞地产呢行嫁啦,陈启宗一定是外行人,他在大陆是做洗碗还是扫街的?竟然唔识得香港有位汤博士,话咗细价楼三个月爆就一定爆,大家坐定定喺度,睇多七日就可以见证细价楼爆煲啦!
    39. 劫数难逃 2015-05-01 17:38:02
    但愿小业主能逃过爆煲的灾难.

    上天保佑,小业主不是奸人.
    40. 引刀一快 2015-05-01 18:19:44
    新淡友兄

    强哉强哉!
    41. 珍惜香港 2015-05-01 23:12:51
    珍惜香港TO:37/F 新淡友回

    其实,阁下提到嘅每一个问题,内斗、一窝蜂、赞空子、机会主义之类,难到只喺中国独有?

    咁美国呢?欧洲呢?仲有,香港呢?

    你所讲嘅,根本就喺人类嘅本性,你走入去任何一个地方度,都会睇到类似嘅问题,只喺响程度、种类上,各有不同。但起码,中国人,都认自己喺中国人,唔会认英国佬做祖宗,美国佬做恩师,日本佬做主人。幸好中国未有民主,未有福利主义,呢两样嘢,至喺真正嘅要害,尤其对尚未成熟嘅经济体,简直就喺超级杀手。你讲果堆问题,根本就喺小毛。就睇高铁,已经贯穿全国啦,咁,个香港站呢?

    高铁,已经喺一项资源。我讲资源,喺好广义,唔好净喺睇到啲煤钢至得架!由天然、土地资源,到人为产物、企业、科技、基建、房屋、甚至喺人力,都喺宝贵嘅资源,而资源嘅价位,只喺货币赋予嘅一个虚有数字。唔通,楼价跌一半,同一个住宅物业,就会由可以住人,变成唔住得人?房地产嘅升跌,只喺货币世界嘅一种假象啫,何必睇得太重?

    以前,美国佬喺咁迫中国开放人民币,要人民币升值。中国守咗咁耐,到依家,人民币已经喺半国际化,阿爷虽然可以响某程度上作出调控,但唔喺你想点就可以点。QE,亦本来只喺成熟经济体嘅产物,而中国作为一个发展中嘅经济体,行 QE 的确喺早咗啲。不过,响呢个环球经济新常态之下,全球排住队 QE,难道你又可以独善其身?难道要拣番条回头路,闭关自守?倒不如顺势而行,取其利,淡其害啦!

    千祈唔好将自己嘅眼光,局限咗响自身嘅问题度,好多嘢,已经喺国际性。中国要改革开放,就要顶硬上,而有效嘅管治,就好关键,唔喺点顶?点解我话,港股直通车,一笑置之;沪港通,就令我惊叹?因为我见到,好大喜功嘅年代,已经成为过去式,取而代之,喺深思熟虑,谨慎行事嘅果。至於羊群嘅取向,自然会因势自我调节,又冇我啱啱提过果两个超级杀手响度搞搞震,使乜咁惊?

    所以,你见到连餐厅服务员都炒股,服务又慢又差,根本无心工作,咪当喺睇「大时代」罗!个服务员,炒股赢咗,可以带动消费,唔错啫!咦?咁输咗又点?咪当买个教训,重新投入工作,呢件人力资源,咁就被优化咗啦!其实,过往几十年,好多内地人,搵钱太容易,你讲果啲人民储蓄,有几多喺同付出成比例?或者喺时候嚟一个财富大整合,换嚟优化嘅人力资源。每逢股灾之后,都会衍生呢个优化现象,未偿唔喺一件好事嚟嘅!

    股市,除咗有我之前讲果种,蒸发数字嘅作用之外,原来亦有财富整合,优化羊群嘅作用。

    呢个世界,好多嘢,有正面,亦有反面,问题喺,个揸 FIT 人,有几大决心,而你对佢,又有几大信心?早前大鳄杀到,阿爷降准,唔好太认真;都喺果句,QE 新仔,操练下啫!对於债,呢个 QE 嘅主角,阁下似乎好有戒心。都喺果句,数字嘢,喺可以处理嘅。至於利率、资产价格、汇率嘅互动性,涉及嘅,亦唔止喺一条公式,响现今嘅经济环境之下,唔可以一味直抄历史嘅。

    其实,世界各地行 QE,有几多资金,真喺直接咁流入去实体企业度?间接流入,已经好 GOOD。依家个局,已经发展到资源同债之间嘅问题,恐怕又喺一个大 TOPIC,属於环球经济新常态第三系列,真喺要有闲情至写得啦!

    如果你问,中国究竟喺行啱咗路,定喺行错咗路?我嘅答案,好简单。

    路,喺由人行出嚟嘅!
    42. 引刀一快 2015-05-04 04:44:37
    新淡友兄

    你嘅睇法好贴住现实,大陆咁大,问题必须正视,希望你多分享。