地产博客 > 散文集 返回
浏览人次:6497    回应:2
散文集

点解港楼购买力咁劲?啲钱边度嚟?几时回流股市?

 

帅哥
东网产经专栏作者

2021年6月18日 (东方)

  近季香港楼市交投畅旺,有股友位於九龙站上盖的物业放盘数年,一路唔肯减价所以卖唔出,最近竟然合价成交,可见啲购买力真系番晒嚟!

  二手豪宅有人吼,首期相对低的新盘就更加好似唔使钱咁,抢到买。至於穷人恩物--公屋居屋,亦喺新白居二的需求带动下,频现高价成交。总之,楼市畅旺,与疫下经济不景背道而驰,点解会咁?

  首先,全世界「水浸」,银纸太多,利率超低,持有现金只有贬值一途,刺激物业投资需求。其次系,全球通胀猛如虎,揸砖头保值,系唔少成功港人的金科玉律,眼见经济差,楼价却不跌反升,表现回勇,更能提起有财之士的兴趣。第三,楼市疯狂,是全球现象,香港今年的楼价升势算是相对落后,不少这两年按兵不动的购买力,按奈不住,一拥而上。

  此外,近年都有唔少炒家,炒虚拟货币和炒股发达,唔想身家蒸发,见楼市气氛好,买楼收租由虚转实,一旦博到坐2、3年楼市唔爆,话唔定届时沽货又可以执番一大笔。

  另外,仲有一个心态,就系如今全世界都资产泡沫化,有基本经济知识和投资概念的人,都不难理解,眼前泡沫难长,但大家都冇水晶球,唔知个泡几时爆。反正,全球揽炒是迟早问题,灭亡前的市况永远系最疯狂,可以豁出去尽情炒,曾经拥有都是美好的。反正最终大部分财富效应都会随着爆泡而蒸发,全世界都难幸免,欠银行钱,大不了4年后又一条好汉,生意难捞,一於以去尽杠杆投资,钱搵钱,博一博冇频扑。当然,呢种系末日投资心态,不要得,但却又不脱眼前现实。叫人量力而为,不要冒险,跟在大食会叫人节食,一样咁唔受欢迎!

  股楼股楼,楼市有大起色,股市几时可以再起航,打破上落市格局?笔者认为,内地对於去杠杆的取态明显,A股升势受限,中资股占比重的港股变相亦难突围,炒股唔炒市仍为主调。所以唔少人都经已顶唔顺港股闷局,转炒美股。股民可能都要调整吓心态,别老是睇指数表现,专心发掘个股出击更实际。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 鸟6 2021-06-19 14:50:23
林南冧居然仍然未被东方炒?不可思议。   应该把林先生的楼评放在娱乐板比较合适。笑死人🤣🤣🤣
2. 淡友真面目 2021-06-20 09:36:49
无论改笔名叫「冧冧冧」定系「帅哥」,都只系主观愿望,男人几时会希望可以企喺度屙尿?因为与生俱来,只有样衰成日想变好样罗。

呢个世界通常事与愿违,呵呵!