地产博客 > 蔡志忠 返回
浏览人次:33949    回应:28
蔡志忠
 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 桥头堡 2014-03-12 12:52:44

认同作者所言:

今天的香港政府,屈服於民粹力量之下,只懂一招叫做打压需求,说白了其实就是打压经济,有生意不做。於是让国际笑话的「限奶令」、「零双非」和「楼市双辣招」等行政干预措施不断出现,如今又搞到自由行头上来了。

2. 同意 2014-03-12 13:02:24

讲得啱:

"打压需求其实是打压经济"

3. 「蝗」虫之一名 2014-03-12 13:05:56

「驱蝗」行动 有失港人风范...........

「驱蝗」者???本身就是:「蝗」虫之一名表表者!!!

4. 讲道理 2014-03-12 15:30:31

如果香港咁样落去,一定衰退,学新加坡不争吵,专心搞经济行不行?

中央一收紧,学新加坡,香港反而有运行!

5. 路人 2014-03-12 15:39:35
大家如果仔细留意, 示威活动其实总是由同班大约十多人带头, 限奶示威是, 双非示威是, 驱蝗行动也是, 甚至占领中环也同样是那果班人, 学生哥和师奶真的要小心坏人,不要被那些人利用了 : )
6. 有道理 2014-03-12 17:18:07
 昔日的香港人,蜂拥到内地旅游消费,把广东深圳和珠江三角洲一带的物价、楼价和租金都抢高了,当地人不但没有口出怨言,还对香港人十分感恩,觉得港人到广东一带投资经商,对他们的经济带来不少好处。时至今日,每天仍有几十万港人过境旅游,深圳的饮食店和娱乐场所,几乎都挤满了香港人,相对廉价的消费市场,为香港普罗大众提供了不少欢乐气氛。

7. 蝗旭氓 2014-03-12 17:36:48
政府出限奶令、双倍印花税、港人港地、这些都是不准大陆人来买嘢措施,洲官放火就得!废青有样学样就唔可以?
8. HK人 2014-03-12 19:46:15
民粹力量,大哂,中产食屎,香港CY只听穷人话,努力人食白果
9. 训练老师 2014-03-12 19:50:29
地产成交下跌,SSD,BSD害死人
10. 上粱不正, 上行下效! 2014-03-12 22:55:13
驱蝗者之领头羊----粱先生, 高先生也!
驱蝗行动----BSD, 限奶令加强版而矣!
11. 捉错用神 2014-03-12 23:01:56
回应: 对付「驱蝗」,应用霹雳手段?

隔离王先生思路不清, 捉错用神罗!
12. 速变一制 2014-03-12 23:19:17
一国两制变成两边唔制!

50年不变难经考验, 20年即变可期!
13. 大淡友 2014-03-12 23:28:28
讲得啱!高地价政策养活香港系历史、结构性问题,不易解决。明知厨房热,亦有人争著入去做嘢,必有所图。令楼价大跌,那人必有所得!
14. 饭民 2014-03-12 23:29:33
香港越来越国内.cy 的民粹其实都是饭民追求的.事实是饭民还不收货.

是的,活着不容易,饭民不要搞信心危机
15. 讲道理 2014-03-12 23:34:18

香港人愈来愈唔讲道理:

"如果真觉得游客把东西都抢贵了,会影响市民的日常生活,反对者大可到政府总部请愿,提议当局根据承受力扩大配套设施,或减少自由行人数等等。而不是跑到熙来攘往的购物区赶走旅客,还说什么「要激烈行动才起到作用」。这些野蛮行为,严重影响香港旅游之都和购物天堂美誉,港府必须立即制定相关政策,禁止此类行动继续发生,否则将令香港蒙羞。"

16. 珍惜香港 2014-03-13 00:15:58
珍惜香港

蔡先生提到「做大个饼」,令我谂起林奋强。记得一个星期前,我响一篇嘢度批评过林生。其实我嘅批评都几狠,只喺冇咁易睇得出,唔喺林生嘅 FANS 一定会好唔高兴。至於有几狠,可以睇番我果篇留言,尤其喺最后一句

林生成日话「做大个饼」,呢样嘢,讲就好听,问题喺,点样做?早棑佢话,长远财政计划工作小组嘅报告太保守喎,计埋嚟紧高铁、港珠澳大桥等等嘅嘢,经济增长点止 2.8% 咁低呀?跟住我就问,林生,边个可以保证,呢啲基建,一定可以带嚟几多增长?点解我会咁问?

因为林生搞错咗,投资基建,只喺「做大个碟」,个唔会因为你个大咗就会相对咁变大嘅!

佢成日将个 FOCUS 放哂响啲基建度,我唔否认,呢啲硬件,的确喺好重要,你冇咁大个碟,点装得起咁大个饼?就好似自由行咁,个饼好大,但喺个碟太细装唔哂。不过依家内地啲大城市就喺咁追,香港人又喺咁排斥啲内地客,到高铁香港站通车果阵,自由行个饼唔知仲有冇依家咁大?讲到港珠澳大桥,记得早棑有个留言者话,香港只要做好转口港就有生意,使乜惊咁多喎!不过唔知佢知唔知,我地嘅物流业面对内地各大沿海城市嘅竞争,正喺走紧向下坡?你起咗条大桥,人地一定要用你架?

香港要提升竞争力,唔可以净喺「做大个碟」,一定要真喺「做大个饼」!

「做大个碟」最唔同嘅喺,要「做大个饼」,唔一定要投放好多钱。其实只要就住香港有利嘅环境,再以政策配合,鼓励投资,根本唔需要点洗钱,但喺得番嚟嘅经济效益就唔嘢少。乜嘢至喺政策嘅配合?比如话,只要庸梁肯放王维基一条生路,个饼自然大咗;如果当日酒店拆售,庸梁唔单止冇去打压,仲以政策配合,大力支持嘅话,个饼又会大咗;如果冇因为顺应民綷而废咗教育产业嘅发展,又如果冇打私院、冇打水贷、冇限奶令、冇楼市辣招呢啲消极废策嘅话,个饼仲会再大好多!试问呢啲政策嘅配合,洗乜洗钱?唔知林生有冇 GUTS,向佢个偶像呀庸梁谏埋啲咁嘅嘢?冇嘅话,又只喺响度喺咁埋怨财爷孤寒,又成日将个「碟」讲成个「饼」咁,有 Q 用?

香港喺国际化商业城市,资金自由流动,只要政府响政策方面吸引投资,鼓励投资,做就一个良好嘅投资环境,啲投资者自然愿意去你度洗钱,呢样先至叫「做大个饼」。有咗咁嘅环境,你花巨额投资去做大咗果只「碟」先至会有用嘛!可惜,呢种双赢手段,正喺庸梁嘅弱项喎!佢嘅至爱,喺叫「对著干」

所以点解我之前话,虽然我好正面咁评价曾荫权楼市政策,但仲喺念念不忘佢响董政年代犯过嘅一个严重错误,呢个错误,将香港可以成为高科技上游核心嘅最后机会一手断送咗俾上海,以致整个科技行业火速北移,全线覆亡。如果冇呢个错误,香港嘅科技、贸易、物流、以及连带嘅一系列各行各业,时至今日,每一个饼,大到你想像唔到。呢个错误,害咗香港,仲害埋矽港计划嘅投资者;如果当时中芯国际喺响香港成立,以我地嘅科技知识产权基础,中芯嘅侵权历史一定会被改写。Make a difference,只喺差一个政策!一个政策,要洗几多钱?

庸梁上个星期响上京之前,讲咗成五分钟废话,佢话,经济发展,对香港好重要,所以要上去倾倾,希望啲兄弟城市帮帮忙喎!坦白讲,人地点解要帮你?你有乜嘢政策吸引佢地?最搞嘢嘅喺,呢个庸梁讲到后面(到 03:00 个位),竟然失惊无神咁抛出佢上任之后果两个所谓嘅政绩!我当堂睇到 O 哂咀,「叫停」都好意思咁攞嚟哂嘅?呢啲先至喺正牌嘅沾沾自喜,我真喺唔知道林奋强先生仲可以撑佢啲乜?

所以关於香港嘅竞争力,与其听林生讲,倒不如听下首富点讲,高低就立见!首富话,我地要投资响教育果度喎!呢样嘢又会喺一个大 topic,留番下次先写啦!
17. 冷眼 2014-03-13 01:25:13
废梁食屎啦!
18. 讲道理 2014-03-13 02:44:47
楼上珍惜香港人兄分析力特强,不过我认为林奋强并非撑CY,林奋强请辞行会就看得出,不肯与CY政府为谋!
19. 卖楼走路小人一个 2014-03-13 10:28:52
提到「做大个饼」,........谂起  林奋强.....此人袛是卖楼退出行会成员之一......没有什么值得赞赏的...........卖楼走路小人一个...........
20. 面向世界 2014-03-13 17:17:53

打压需求是打压楼价,讲得对.

  "今天的香港政府,屈服於民粹力量之下,只懂一招叫做打压需求,说白了其实就是打压经济,有生意不做。於是让国际笑话的「限奶令」、「零双非」和「楼市双辣招」等行政干预措施不断出现,如今又搞到自由行头上来了。"

21. Oscar Lam 2014-03-13 22:18:08
16/f 珍惜香港兄,
对於你的回应我深表同感!看到上海、星加坡等城市快速地发展,而香港却停滞不前,感觉相当不舒服。确实有"沉舟侧畔千帆过、病树前头万木春"的感觉。

其实管治香港并不太困难。你只要给香港提供一个宽松的经济发展环境,搞好基建配套,聪明的香港人自会把资源用在最有效益的地方。可现在的政府却刚刚相反,设立重重限制,去拖慢经济发展。难得有一个如此强大的国家作为后盾却不懂得好好利用,实在可惜啊!
22. 战斗员 2014-03-14 15:21:44
To 16 
十分同意你的观点, 一个生意失败的689 , 边会明白  Win Win 的重要性
23. 辣撤效应 2014-03-15 01:21:15
"大埔地皮流标收场,引发同区二手楼疯狂劈价,不论放售、放租大埔业主,普遍愿再减4至8%。其中,天赋海湾一期特色户更即时劲劈2,000万元放盘,减幅高逾15%,单是劈价金额已可在九龙站买楼做业主,为近年劈价最狠个案。另市传同区承峰单位至少减价100万元售出,帐面亦要蚀入肉离场。"
24. 同不同 2014-03-15 01:30:37
我撑林奋强,佢系无私嘅,成立黄金五十组织,系真心为香港做事!
25. 不再做顺民 2014-03-15 09:30:02

梁振英最擅长叫口号,尤其是一些空洞样板式的口号,上京前又讲废话,说甚么改善民生就要发展经济,这说话谁不会讲 ?而讲咗即系无讲。对於发展经济他有何具体题目及内容 ?用甚么实际行动去实践他的发展经济大计 ?全部都无 !这些假、大、空的浮夸作风就算在今时今日的国内也不适用,已早被中央及地方官员们弃如敝屣。市民眼前所见到的梁振英只是一个懂花钱而不懂赚钱的人,若香港在不远将来面临财赤,那如何可发展经济 ?如何能改善民生 ?

26. middle middle class 2014-03-15 09:58:56

To 【珍惜香港

Your analysis is so precise and extensive.  Besides, "可惜,呢种双赢手段,正喺庸梁嘅弱项喎!佢嘅至爱,喺叫「对著干」!"  I really love reading your comment.

27. 目前市况 2014-03-16 03:40:03

继天水围天荣站项目两度流标后,上周五截标的大埔白石角科进路地皮,昨也公布最终流标,这是政府於2010年底重新以招标形式卖地以来,首次流标;亦是继2010年9月,柴湾连城道地皮流拍后,3年半以来有官地未能售出。

根据《明报》报道,市场原预期这幅临海地估值约36亿至50亿元,但消息指今次出价最高的发展商,投标价较市场预期下限仍低约两成,即出价低至每方尺楼面地价仅约4000元水平,比2007年区内最平的地价还要低。

要留意的是,这幅地皮上周五截标时合共录得7份标书,即发展商并不是没兴趣,只是出价太低至政府未能接受,而在区内已发展多个楼盘的信和(0083),虽也有入标亦不敢冒进出价,可反映其对后市的一些看法。

这幅流标地,一来临海,二来没有「限量限尺」,如在楼市兴旺时,地皮尺价随时可挑战一万元,但现在传出每尺4000元也没人要,当然也有解释说因建筑费日高,发展商压低地价,才可能有合理利润,而政府却没有调低可接受的地价水平,才导致流标,但有7个发展商出价,那地价要多低才算合理?

更有楼市「死硬好友」说,地皮流标变相令供应减少,对二手楼价反而更有支持作用,大家会相信这种说法吗?

笔者就认为,就算多了流标地皮令供应减少,也反映楼市需求在减弱,而需求可包括自住或投资,在辣招和美国启动退市下,楼市投资确在减弱,而地皮招标的结果和地价的变化,始终对未来楼价具有一定的领先启示作用。

撰文:陆振球(明报地产版主管)

28. 反击 2014-03-17 01:47:27
以子之矛 攻子之盾

以后,若果听到一些未经证实,但又说有秘密来源的消息,一於反客为主,讲一个相反,但同样有秘密来源的消息,例如说,有人话收到美国联储局高层秘密消息,将会很快便加息,我会说,我又收到同样讯息,有排都唔会加息,这招以假对假,的确好用。