地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:19102    回應:0
絲絲細語

樓價跌林鄭笑

 

左丁山

2018年12月17日

  林鄭月娥特首參加新城/信報合辦之香港經濟峯會,作午餐演講嘉賓,今年演講特別精彩。左丁山參與呢個峯會十幾年,聽曾特首梁特首午餐演講起碼有十次,好似有兩次係由曾俊華財政司司長代替,佢地次次都係照本宣科,新意欠奉。去年林鄭講經濟增長率,話明要為經濟打拼,開始少啲官腔。估唔到今年更進一步,可以分段爆肚,例如講到經濟增長就加插幾句:「剛才小加話2019年冇好日子過」,令台下李小加笑到低頭,又識得引用他人句語,來捧吓香港噃,例如:「參加經濟會議,聽到IMF總裁拉嘉德女士話趁陽光普照日子,各個經濟體系要趁機修補屋頂裂縫。輪到我發言就話,香港冇漏雨屋頂,但也要趁機會鞏固地基!」

  林鄭果然口齒伶俐,唔似得前特首董先生在芝加哥大學晚宴演講(用英文)近乎自言自語,聽到在座咁多猛人如讀「出師表」最尾兩句:「臨表涕泣,不知所云。」最頂癮嘅就係:林鄭講:「現時樓價下跌,對好多人嚟講,係負面消息,但我就覺得好正面,如果因為現時樓價下滑,有人幻想政府會出手救市,可以慳番。」於是全場哄動,電視台電台歡喜死咯,佢地到場錄播特首演講多年,都未曾試過聽到咁正斗,咁入耳嘅sound bite呀。

  每任特首皆為樓價煩惱,董特首要推低九七高樓價,夠野心,大力推動八萬五,點知唔好彩碰上亞洲金融風暴,樓價不止跌,簡直山崩,滿城怨憤,於是董特首腳痛落台了,但佢被逼出手救市之孫九招係有用嘅,曾特首為爭取民望,緊握孫九招不放,執行更加力道猛,好彩有自由行配合,內地資金來港,於是樓價大幅度反彈,曾特首以為得米,誰知又畀無殼蝸牛鬧到死,種下禍根,及至梁特首上台,為咗推低樓價,不停出辣招,扭曲市場,點知樓價五年內升六成,又畀大眾惡評。

  現在係林鄭特首嘞,上任一年多,居然眼見樓市自高點回落,憑乜嘢?地產界認為係主要三點:(一)資助房屋由七折出售降低至五二折,令細價樓急跌,(二)提出填海1700公頃產生巨大潛在供應威脅,影響發展商心態,(三)開徵空置稅,逼發展商盡快沽貨。當然亦有外圍因素配合,如美國進入加息周期,不過加息呢回事,恐怕好頂癮,滙豐梁兆基直情話:香港無全面加息條件,2020年可能會減息㖭!如果唔計息口升跌,而樓價仍然下滑嘅話,林鄭會笑得更甜。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼