地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13095    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1307)不少台灣人不歡迎美國議員到訪

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年4月24日

  今早去到茶餐廳,台灣客人話,不少台灣人,包括政府人員非常擔心美國議員失驚無神到台灣訪問,要求一些捐款反而是小事,但經常這樣做,難保有一日擦鎗走火,大陸戰機與美國議員客機雙撞,咁就大件事,如果美國發惡,大陸乘機武統台灣。

  老闆話,台灣人好鍾意抗議,點解唔去抗議美國議員訪問台灣,都唔係冇,但只得十幾廿個老人家,年輕人則欠奉,唔通年輕人唔知道隨時會擦鎗走火,年輕人唔抗議都冇問題,只要走去參軍,高服兵役率應該可以嚇到大陸,五六年之內都不會武統台灣,現在唔去抗議,又唔去服兵役,台灣年輕人究竟想點。

  台灣客人話連佢都唔知,就算他問一些台灣年輕人都沒有答案,反而講香港問題就有很多意見,老闆話人之常情。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2022-04-24 12:40:32
呆仔就係深明…老豆幾嬲都唔捨得打殘個呆仔,尤其當今阿爺咁老定。
2. 引刀一快 2022-04-24 13:44:24
咪就係囉,我又點捨得打殘順嫂吖。

不過,台灣多得俄佬打烏克蘭,日本仔就借意擴軍搞核武,美帝又預先講明借飛機佢玩,越南印度兩個孟氏後人又準備做替工,所以,台灣依家唔係征兵,係研究飛彈,烏克蘭有海皇星,咁台灣就整支鶯歌鯉,夠喇。