地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:20399    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(1231)做壓力測試好似驗身,應該做但唔敢做

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月22日

  今早去到茶餐廳,見到一對夫婦講嘢比較大聲,雙方話對方唔啱,其實雙方都是唔敢做一件事,雙方都唔啱。

  老公叫老婆去做驗身,已經叫了幾年,老婆總是諸多推搪,直至最近去驗身,情況不大好,又要食藥,又要戒口,老公當然不滿意,不過老婆就話,一般人都不會主動去驗身,直至身體出現問題,醫生就會講,應該早日驗身,問題被發現,早日醫治,她亦只是一般人,唔肯驗身又有什麼出奇。

  老婆話大通脹來臨,叫老公替他們擁有的物業做壓力測試,如果過唔到關,就趁好市賣走一兩個冇咁重要的單位,已經叫了半年,從未有人講通脹變成現在有很多人講大通脹,現在仍未做壓力測試,老公話做壓力測試同驗身都是一樣,除非唔做,如果做一定會發現問題,可能要賣走一兩個單位,所以拖得就拖,兩公婆的確可愛,不過事實的確如此。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼