地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:13731    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(1205)有家歸不得

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月24日

  今早去到茶餐廳,見一個客人滿面倦容,原來客人的老婆有事離開香港,他暫時一個人住,昨晚忘記帶鎖匙,在屋企門口坐了成晚,食完早餐搵人開鎖,有家歸不得的感覺很辛苦。

  老闆話,香港大把人不但有家歸不得,甚至連去其他國家都唔得,英國政府已經出信俾那些犯了港區國安法的英國人,叫他們唔好去與香港有引導協議國家,包括葡萄牙,捷克,馬來西亞,星架坡等地,所以,身處外地的流亡人士一定要注意去或者途經的地方是不是與香港有引渡協議,一個唔覺意,搞錯好似「一生何求」就大件事,不過,有人話這是假消息,流亡人士亦不用擔心,老闆亦希望這是假消息,否則就有很多人有家歸不得。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 曾代理 2021-09-24 09:34:56
流亡的香港人可以隨時回港返家,只不過可能要在特定地方隔離一段較長的時間。
2. 望東樓 2021-09-24 13:35:54
原文係所有與中港有引導協議嘅國家及地區。涵蓋歐陸大部份地區。
3. 十一哥 2021-09-24 16:00:26
問🔪🔪最有感受,冇釐頭唔知忟乜7⋯切咗小年頭,走咗落泊..諗諗…熱血都唔知為乜??
4. 引刀一快 2021-09-24 20:18:15
罪孽深重,一條恆大債券,搞到十一仔意氣難平,九唔搭八,介紹返隻國產免檢安眠藥俾你喇,不過兩粒好喇,咪食成樽呀。