地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11398    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1202)國民教育從民族服裝開始

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月21日

  今早去到茶餐廳,有做校服生意的客人話,今年中秋節發了一筆小財,原因是有不少學校的幼稚園及小學,要求學生今日穿著民族服裝,事出突然,連淘寶都淘唔切,唯有同校服公司買,以前雖然亦有,但只限於表演者,所以需求不大,雞肋而已。

  其實,推廣國民教育不用硬橋硬馬,從民族服裝亦可以推廣國民教育,當學生家長去買校服時,發覺可以買到滿族,蒙古族,回族,藏族,維吾爾族甚至苗瑤各族,但發覺最大漢族反而冇民族服裝,漢族其實是一種文化,與各族融合,亦有不少民族雖然今日不存在,但早已融合在漢文化之內。

  從民族服裝,大家又可以認識地理,滿族大多數是今日東三省,瀋陽一帶,蒙古族是呼和浩特市一帶,回族即是清真,是民族也是宗教,今日在西安一帶,藏族是西藏,中國最高海拔地區,苗瑤等族大多數在雲南,了解一下各民族,就了解多一些中華民族,國教是潛言默化,任何事都可以做國民教育。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Carson 2021-09-21 12:45:22
清朝當年有系統地消滅漢人嘅文化、髮型同服裝,搞到中國全部人變晒辮子裝,漢服被禁,搞到真正漢唐人裝束只有和服同韓服現存世上,俾世人笑足二百年,當年滿人真係可恥。
2. 向泛民说不 2021-09-21 13:25:58
1樓,好過十字狗大屠殺,還有逼人信十字。
3. 引刀一快 2021-09-22 08:17:28
依家廣州經常見到人著漢服,不過年齡局限於廿零歲年青男女,冇細路冇中年人冇老人著,呢個係推動漢服最大缺陷,因為只係得啲年輕人著,俾人感覺主要係四個:cosplay、咖喱啡、和服、做大戲。
另一個問題,係價錢,如果件漢服用料靚,裁剪好,估計最低幾千塊錢走唔甩,而且打理相當費勁。如果係平價啲嘅,就真係好似古裝咖喱啡行街咁。
仲有一個問題,就係著漢服好似要化妝,男嘅又俾人話扮花旦。