地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:22806    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1021)寧入地獄,不上天堂

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年6月21日

  今日早上去到茶餐廳時,老闆有客人請食餅,唔使問阿貴,代表客人要離開香港,請食散水餅,那位客人話,昨日兒子以及孫兒向他講父親節快樂,並且表示有一份大禮送給他,就是移民去英國,客人當然唔想。但佢兩夫婦冇say ,兒子早已替他們安排工作,就是他負責接送孫仔孫女上學放學,以及學校的家庭活動,他的太太當然是負責家頭細務,客人仲話他的兒子講到英國好似天堂咁好,有民主自由,不過,據他了解,天堂是沒有民主,自由就唔知。

  老闆話既然唔開心就唔好去,客人自己又有錢,在香港又有大把老友,即使在地獄,都開心過上天堂,去了英國真的是很快上天堂,客人亦有留港打算,他說會同個仔講,寧入地獄,不上天堂。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 望東樓 2021-06-21 10:42:33
即係寧願留港歎世界(如有米),堅拒去外國做家傭。
2. 引刀一快 2021-06-22 12:44:41
可以兩邊走,先至係天堂。大灣區住得大,好多嘢香港食唔到,又好玩。